Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Justme_Lisaa

Berichten: 2185
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:22

oomens schreef:
Trui schreef:
dat had k gister dus. deze nacht 9 uur geslapen!

ik erger me aan t feit dat ik er allang uit moet maar niemand beneden t licht aan heeft gezet en mn moeder nog tukt en ik bang ben in t donker

En je bent 6 jaar oud? In dat geval: wat zielig voor je.
Zo niet: hup, eruit en zelf het licht aan doen als een grote meid.


Ik wilde het net zeggen, dat zeggen de kids hier. Van 4 welteverstaan haha. Er bijt niets in het donker, tenzij er al een inbreker binnen zit :') .

Ik erger me aan mijn overblijfselen van mijn migraine aanval van gister. Joepie.

theadora99

Berichten: 3644
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:24

Dat ik net in de bus al 2x gehuild heb en nu weer op het punt sta om te janken. En dat ik de triggers om te gaan huilen niet weg kan halen dus dit gaat waarschijnlijk de rest van de dag zo. En heb hele dag stage, heerlijk.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:24

nouja t is voor mij gewoon heel erg wennen... maak pas sinds dit schooljaar gebruik van wakker daarvoor maakte mn ouders me altijd wakker. mijn vader is al om 5 naar zn werk gegaan en ik heb t nooit fijn gevonden om alleen thuis te zijn of alleen naar bed te moeten etc... kijk onderweg naar boven kan je het licht voor de volgende trap al aanzetten. maar naar beneden moet je echt eerst beneden zijn voor je t licht aan kan zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:27

Mijn hond die altijd uit de tuin weet te ontsnappen. Vandaag kwam ie terecht in de tuin van de buren, maar hoe?? :+ Geen idee, ben al 3829 keer langs t hek gelopen maar echt geen idee. Vervolgens heeft ie 2 uur zitten janken want ze waren niet thuis en hij kon zelf niet terug onze tuin in :') :')

Oh, en mijn buren spreken alleen maar Spaans dus uitleggen dat mijn hond in hun tuin zat was ook nog een heel avontuur :+

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:32

Anthea schreef:
Mijn hond die altijd uit de tuin weet te ontsnappen. Vandaag kwam ie terecht in de tuin van de buren, maar hoe?? :+ Geen idee, ben al 3829 keer langs t hek gelopen maar echt geen idee. Vervolgens heeft ie 2 uur zitten janken want ze waren niet thuis en hij kon zelf niet terug onze tuin in :') :')

Oh, en mijn buren spreken alleen maar Spaans dus uitleggen dat mijn hond in hun tuin zat was ook nog een heel avontuur :+

"¡Mi huaf-huaf es en tu ajtertuin!"?

deksel

Berichten: 3830
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:34

Trui schreef:
nouja t is voor mij gewoon heel erg wennen... maak pas sinds dit schooljaar gebruik van wakker daarvoor maakte mn ouders me altijd wakker. mijn vader is al om 5 naar zn werk gegaan en ik heb t nooit fijn gevonden om alleen thuis te zijn of alleen naar bed te moeten etc... kijk onderweg naar boven kan je het licht voor de volgende trap al aanzetten. maar naar beneden moet je echt eerst beneden zijn voor je t licht aan kan zetten

Dan doe je de zaklamp op je telefoon aan, kan je voor je uit schijnen. :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:45

oomens schreef:
"¡Mi huaf-huaf es en tu ajtertuin!"?


:')
Hij bleef in het Spaans praten en ik in Engels, alsof we elkaar ineens verstaan wanneer je iets 5 keer herhaald :+

Ik begin me bijna af te vragen of ie over het hek kan springen maar het hek is bijna 2 meter hoog en groot is ie zelf niet :')


Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 08:55

Mijn huid, geen idee wat er aan de hand is maar het is echt zo onrustig dat ik maar besloten heb vandaag binnen te blijven. Dus nu maar even extra water drinken en straks scrubben en daarna tea tree erop en hopen dat het er morgen beter uitziet.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:00

niet ineens veel stress en slechte dingen gegeten?

zag gister een meme voorbij komen:

dat mensen zeggen ‘ik snap niet wat er met mijn huid is hoor ik drink super veel water!’
maar dat ze ondertussen ook veel vetten eten :)

ik ben nooit zo van foundation erop want dat maakte het erger. maar heb nu een wonder foundation gebonden! na gebruik lijkt t wel mn puistjes weg te halen! alsof t ook uitdroogde net als tea tree! want tea tree zelf helpt niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:02

Trui schreef:
niet ineens veel stress en slechte dingen gegeten?

zag gister een meme voorbij komen:

dat mensen zeggen ‘ik snap niet wat er met mijn huid is hoor ik drink super veel water!’
maar dat ze ondertussen ook veel vetten eten :)

Stress niet echt en ik eet ook best gezond, alleen gister wel een halve pure chocolade gegeten :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33901
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:10

Ik heb het als ik veel zuivel eet. :j

Lestrange01

Berichten: 2831
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:12

Stress voor de toetsweek, ik heb mijn Engels toets over 5 minuten en ik verwacht van mezelf op zn minst een 10 :+

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:14

Ieland trouwrns nog geïnteresseerd in stress? Heb nog wat te geef. Helpt goed bij het afvallen en als je een keer een nachtje wakker wil liggen.


gaat verder met stressen over de rok die ik moet maken

hagelslag
Berichten: 9271
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:25

Boeren _O-
Ineens mogen we niet meer voor bij t woonhuis langs moeten achter t erf op....

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 09:27

Dat ik super nodig naar de wc moet maar pas rond 10 uur half 11 op bestemming ben |(

Loeky01
Berichten: 7321
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 10:56

Lau schreef:
Ieland trouwrns nog geïnteresseerd in stress? Heb nog wat te geef. Helpt goed bij het afvallen en als je een keer een nachtje wakker wil liggen.


gaat verder met stressen over de rok die ik moet maken

Viel ik maar af van stress >;)


De napijn van de tandartsverdoving van gisteren en dat ik gisteravond veel te laat naar bed ging

vikawiek

Berichten: 1550
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 11:16

Aan dat er het afgelopen jaar zoveel inbraken zijn geweest in m’n wijk, waardoor ik me niet bepaald veilig voel. Vorige week was het weer raak -O-

cursebreaker

Berichten: 11612
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 11:20

Dat ik opeens onder zit met puisten, waaronder eentje midden op m'n neus die onwijs pijn doet dus thank god dat ik vandaag de deur niet uit hoef :'), waar ik er in m'n hele leven nooit last van had - op een enkele na als het weer die tijd van de maand was. Dankjewel stomme hormonen die helemaal de kluts kwijt zijn.

cursebreaker

Berichten: 11612
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 11:24

vikawiek schreef:
Aan dat er het afgelopen jaar zoveel inbraken zijn geweest in m’n wijk, waardoor ik me niet bepaald veilig voel. Vorige week was het weer raak -O-


O bah ja snap ik! Ik ben er ook telkens bang voor, maar zover ik weet en meekrijg gebeurt het hier vrijwel nooit in de buurt. Maar toch... Soms komen die gedachtes wel in me op ja als ik dan ergens lees dat er ingebroken is ofzo.

We wonen nu in een rijtjeshuis met een herdershond in huis ook bv. dus ik hoop dat ons huis dan misschien net wat eerder overgeslagen wordt - haha klinkt ook lekker; alsof ik het een ander gun dat er bij ze ingebroken wordt, lol. Ben ook bang dat ze m'n hond wat aandoen als er iemand is die alsnog binnen wil komen als we er niet zijn, hij is al een oudje al zal hij zeker aanslaan nog als er een vreemde binnenkomt, of dat ze gewoon binnenkomen terwijl je wel thuis bent - je hoort de gekste dingen vandaag de dag. En zeker met m'n zoontje in huis wil ik daar echt niet aan denken, brr..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 11:31

Cameras installeren? Wij hebben er 4, zo hebben we zicht op de voordeur, garage, achterdeur en het raam in de woonkamer.

En we hebben his & hers Glocks in het nachtkastje liggen :') :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 11:33

Dat mn menstruatie maar niet doorbreekt, 11 dagen te laat en het komt eraan dat voel ik in mn hele lijf dankzij die stomme hormonen. _-:( >;) %)

vikawiek

Berichten: 1550
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 11:55

Ik denk dat het bij ons niet snel zou gebeuren gezien m’n vader en broer pas rond 2/3 uur ‘snachts naar bed gaan en er altijd wel iemand thuis is. M’n hond zou echt waardeloos zijn, die zou inbrekers kwispelend begroeten :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 12:14

Dat mijn menstruatie morgen moet komen en ik nu zoveel last heb van mijn hormonen dat ik over alles kan gaan huilen. Kom gewoon opdagen zodat dit over kan gaan alsjeblieft.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:01

Aan telkens weer dromen over een bepaald persoon. Dromen zijn zo confusing..

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 13:08

De trein die voor mn neus wegreed