Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik heb je gewoon verkeerd begrepen. Ik vind "geen relatie/niets serieus" altijd een overduidelijke deur dicht doen en snap dan niet zo goed waarom men t uberhaupt is aangegaan.
Ik date alleen met iemand omdat ik graag een relatie wil. Bedoel klikt het niet dan stop je, maar als ik met iemand door date is dat wel met een bepaalde intentie
CalipsoLover schreef:Nee, het is niet alsof wij elkaar op een datingsapp zijn tegen gekomen en ik écht op zoek was naar iemand om te daten, we wonen in dezelfde stad en hebben wat gemeenschappelijke vrienden, ik vond hem toen al een heel leuk persoon en dan vroeg hij plots om een keer wat te gaan drinken. Tussen ons is er ook nog niks gebeurd, wil vermijden dat ik iemand ga teleurstellen of kwetsen zoals jij ervaren hebt, dus geef dan liever even een heads up.
Zertab schreef:Hoe kan je spontaan gaan daten?Daten doe je met één intentie tot een relatie. Dus ik snap niet waarom je dan bent gaan daten? Even heel hard gezegd en dan ben ik maar de slechterik
CalipsoLover schreef:@xDenies: ik kan je wel volgen hoor, maar denk dat dat voor veel mensen (inclusief ikzelf) niet zo vanzelfsprekend is. Ik voel heel moeilijk aan of ik iemand leuk vind of niet en heb daarin echt veel tijd nodig. Ik knap snel af, dus als ik merk dat ik iemand de eerste date niet leuk vind zal ik daar ook geen tweede keer mee afspreken. Maar om een romantische klik te voelen moet ik persoonlijk echt lang daten met iemand. Ik denk dat idd open zijn over je intenties het belangrijkste blijft.