Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDenies schreef:Ik heb je gewoon verkeerd begrepen. Ik vind "geen relatie/niets serieus" altijd een overduidelijke deur dicht doen en snap dan niet zo goed waarom men t uberhaupt is aangegaan.
Ik date alleen met iemand omdat ik graag een relatie wil. Bedoel klikt het niet dan stop je, maar als ik met iemand door date is dat wel met een bepaalde intentie

CalipsoLover schreef:Nee, het is niet alsof wij elkaar op een datingsapp zijn tegen gekomen en ik écht op zoek was naar iemand om te daten, we wonen in dezelfde stad en hebben wat gemeenschappelijke vrienden, ik vond hem toen al een heel leuk persoon en dan vroeg hij plots om een keer wat te gaan drinken. Tussen ons is er ook nog niks gebeurd, wil vermijden dat ik iemand ga teleurstellen of kwetsen zoals jij ervaren hebt, dus geef dan liever even een heads up.
Daten doe je met één intentie tot een relatie. Dus ik snap niet waarom je dan bent gaan daten? Even heel hard gezegd en dan ben ik maar de slechterik
Zertab schreef:Hoe kan je spontaan gaan daten?Daten doe je met één intentie tot een relatie. Dus ik snap niet waarom je dan bent gaan daten? Even heel hard gezegd en dan ben ik maar de slechterik
Echt lijkt me heerlijk als dat op die manier kon

CalipsoLover schreef:@xDenies: ik kan je wel volgen hoor, maar denk dat dat voor veel mensen (inclusief ikzelf) niet zo vanzelfsprekend is. Ik voel heel moeilijk aan of ik iemand leuk vind of niet en heb daarin echt veel tijd nodig. Ik knap snel af, dus als ik merk dat ik iemand de eerste date niet leuk vind zal ik daar ook geen tweede keer mee afspreken. Maar om een romantische klik te voelen moet ik persoonlijk echt lang daten met iemand. Ik denk dat idd open zijn over je intenties het belangrijkste blijft.
En still single hier dus ik zeg niet dat ik een voorbeeld ben haha.
maar dat is wel zo eerlijk om dat voordat je gaat afspreken te melden.
Al moet ik zeggen dat ik nu ook wel in een lastig parket zit hoor. Maar ik ben er bewust in gegaan met degene en wist het ook vroeg genoeg hoe en wat. Toch zit ik nu wel op een punt dat ik wat duidelijkheid wil vragen. Hoe weet ik nog niet.. Geen stempel hoor, maar even dubbel checken hoe beide er in staan. Maar we zijn dan ook al wel een jaar en heel wat dates verder. In PB kan ik het wat meer toelichten, liever niet openbaar. 

Inderdaad MyWishMax, hier ook ervaring mee. Laatste relatie is zo gedaan geraakt. Er beide instappen met 'we vinden elkaar leuk en labels zijn niet nodig', maar plots ben je 8 maanden verder en had ik zoiets van 'ik ben wel klaar voor een stapje verder', hij was dat helaas niet. Doet pijn, dus pas er mee op.