Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:42

anne_bento schreef:
Strak afgetraind is niks mis mee toch? :D
Een match probeert me over te halen voor een date, maar hij is bijna 10 cm kleiner als mij! Ik weet echt heel zeker dat ik daar nooit op ga vallen. Wel een knappe kop en vlotte babbel, dus hij vond dat we dan maar een liggende date moesten doen zodat ie kan laten zien dat hij zijn lengte wel kan compenseren met hoe leuk hij verder is :') ik weet niet, hij is echt echt te klein

Bespaar je de moeite hoor. Ik had ook echt een leuke met een vlotte babbel en die bleek dus ook een kop kleiner te zijn. En in het echt gewoon een grote faal. Dikke kans dat je meteen afknapt hoor :')

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:43

_Reneee schreef:
anne_bento schreef:
Strak afgetraind is niks mis mee toch? :D
Een match probeert me over te halen voor een date, maar hij is bijna 10 cm kleiner als mij! Ik weet echt heel zeker dat ik daar nooit op ga vallen. Wel een knappe kop en vlotte babbel, dus hij vond dat we dan maar een liggende date moesten doen zodat ie kan laten zien dat hij zijn lengte wel kan compenseren met hoe leuk hij verder is :') ik weet niet, hij is echt echt te klein

Bespaar je de moeite hoor. Ik had ook echt een leuke met een vlotte babbel en die bleek dus ook een kop kleiner te zijn. En in het echt gewoon een grote faal. Dikke kans dat je meteen afknapt hoor :')

en mocht die versierpoging werken dan zullen er vast meer zijn die zichzelf al 10 cm kleiner noemen.
Om zich vervolgens dan horizontaal aan te bieden :')

Ik krijg hele rare plaatjes in mijn hoofd nu

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:45

Thenexttry schreef:
en mocht die versierpoging werken dan zullen er vast meer zijn die zichzelf al 10 cm kleiner noemen.

:')

ik geloof inderdaad dat ik direct afknap als ie echt zo mini is :+

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:46

anne_bento schreef:
Thenexttry schreef:

:')

ik geloof inderdaad dat ik direct afknap als ie echt zo mini is :+

Ik zou hem gewoon lekker een kans geven! Zonde om daarvoor de man van je dromen mis te lopen :P .

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:50

Is ook weer zo, ik ben niet iemand die speciaal op een type valt ofzo, soms is iemand gewoon leuk in doen en laten. Dus aan de ene kant ben ik best nieuwsgierig, aan de andere kant kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik op een klein persoon zou kunnen vallen. Lastig dit :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:50

Nou de man in mijn dromen is toch tenminste 1.85 m hoor :+

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:51

anne_bento schreef:
Is ook weer zo, ik ben niet iemand die speciaal op een type valt ofzo, soms is iemand gewoon leuk in doen en laten. Dus aan de ene kant ben ik best nieuwsgierig, aan de andere kant kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik op een klein persoon zou kunnen vallen. Lastig dit :+

Ik snap je dilemma heel goed hoor, maar één date kan vast geen kwaad!

Thenexttry

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:52

Ja gewoon daten joh! en als hij nou op de stoep loopt, loop dan net naast de rand op de straat :o :o

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:00

ik zou niet daten, zonde van je tijd!

Pauww

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:26

Ik val hier even binnen want na wat in het topic gelezen te hebben krijg ik ook zin om terug op tinder te gaan, maarrr... Vroeger had ik tinder maar nu durf ik het niet echt meer opnieuw te doen: het blijft toch zo'n vleeskeuring en hier bij ons kijken ze je nog al aan als je serieus tindert. Dan vraag ik me ook altijd af wat voor soort mannen er dan op tinder zitten, en of dat wel de types zijn met wie je wilt omgaan :P ... Of is dat niet zo? Hoe zien jullie dat?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:37

Pauww schreef:
Ik val hier even binnen want na wat in het topic gelezen te hebben krijg ik ook zin om terug op tinder te gaan, maarrr... Vroeger had ik tinder maar nu durf ik het niet echt meer opnieuw te doen: het blijft toch zo'n vleeskeuring en hier bij ons kijken ze je nog al aan als je serieus tindert. Dan vraag ik me ook altijd af wat voor soort mannen er dan op tinder zitten, en of dat wel de types zijn met wie je wilt omgaan :P ... Of is dat niet zo? Hoe zien jullie dat?

Ik zie dat niet zo, althans, ik heb aardig wat matches en gesprekken gehad, een groot deel wat ineens niet meer reageert of dan bloed het gesprek een beetje dood maar dat geeft niet, je kunt het nou eenmaal niet met iedereen goed vinden of klikken. Maar ik heb tot nu toe nog geen mannen meegemaakt die maar 1 doel hadden (althans, misschien op mijn kleine horizontale-date-man na :+ ). Hier is iedereen overigens heel open over tinder, wordt er niet raar op aangekeken.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:40

Ik heb een match met een hele leuke jongen, klikt goed over de app en gaan binnenkort een drankje doen *\o/* (maar diep van binnen vraagt de onzekere ik zich af wat het addertje onder het gras is :+ )

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:41

mirthheee schreef:
Ik heb een match met een hele leuke jongen, klikt goed over de app en gaan binnenkort een drankje doen *\o/* (maar diep van binnen vraagt de onzekere ik zich af wat het addertje onder het gras is :+ )

Dat is alleen maar goed he, beetje extra alert zijn mag, zolang je het ook echt een kans geeft :) en er zitten wel degelijk ook gewoon leuke mannen op tinder, ik ken meerdere mannen om me heen die tinder hebben of hebben gehad, allemaal gewoon "normale" (voor zover je een man normaal kan noemen :') ) mannen :)

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 17:49

anne_bento schreef:
mirthheee schreef:

Dat is alleen maar goed he, beetje extra alert zijn mag, zolang je het ook echt een kans geeft :) en er zitten wel degelijk ook gewoon leuke mannen op tinder, ik ken meerdere mannen om me heen die tinder hebben of hebben gehad, allemaal gewoon "normale" (voor zover je een man normaal kan noemen :') ) mannen :)

Haha, die zullen er ook zeker zijn! Vraag me dan alleen maar af: waarom zouden die mij willen? deze jongen is ook nog erg knap vind ik :o

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 18:10

Pauww schreef:

Zolang je niet direct verwacht binnen een week de vader van je toekomstige kinderen te vinden, maar het gewoon ziet als vermaak en leuke vrijetijdsbesteding is tinder superleuk.
Kom je wel de man van je dromen tegen? Top.
Kom je die niet tegen? Dan heb je iig een leuke tijd gehad en nieuwe mensen leren kennen.
Het ligt volledig aan je eigen verwachtingen.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 18:37

Thenexttry schreef:
Pascalle90 schreef:
Genoeg andere mannen op de wereld, zo kwam ik er zaterdag een in het wild tegen tijdens het uitgaan. Uiteindelijk heb ik daar de hele avond mee gestaan en die doet wel echt geïnteresseerd nu, alleen is hij echt totaaaaaaal niet mijn type (lees: 3 jaar jonger, geen tatoeages, strak afgetraind, net zo lang als ik en veel te braaf)

Pffff het leed dat daten heet _-:(

Heet hij toevallig Mike _O- _O-

Hahaha nee Coen!

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 18:49

Pauww, Er zitten ook gewoon leuke gezellige mensen op tinder hoor :) Er wordt heel vaak gezegd dat tinder alleen voor seks is, en er zijn ook echt wel mensen die er daarom op zitten, maar die pik je er meestal wel redelijk uit. Over het algemeen vind ik dat heel erg meevallen hoor, kom het niet heel vaak tegen

Ik tinderde eigenlijk niet echt serieus maar het is toch toevallig zo gelopen dat ik met iemand heb afgesproken, die zie deze donderdag weer. Had hem 3 weken niet gezien, eigenlijk best wel weer zin in *\o/* of nouja, een beetje wisselend tussen 'zin in' en 'help' , maar dat ligt een beetje aan mij :+ ben bang dat het dan straks nog ineens serieus wordt of zo, maar komt dan wel weer, voorlopig is het gewoon leuk en gezellig en zie ik het wel

Pauww

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:00

Oke bedankt, ik ben ook niet meteen op zoek naar een diepe relatie via tinder hoor, maar dat zat me toch altijd een beetje dwars. Nu kan ik met een gerust hart tinderen :D

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:02

Pascalle90 schreef:
Hahaha nee Coen!

Oooh dan moet je het gewoon een kans geven .. we zijn erover uit dat heel veel Mike's geen Mike's zijn hahaha

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:24

DanielleB schreef:
Ik moet zeggen dat ik ook heel makkelijk over praat, misschien heeft Dani dat wat minder en duurt het voor ze dat soort dingen zegt.

Tijdens onze eerste date vertelde hij gelijk dat hij en zijn zussen van een donorvader zijn bijvoorbeeld, over dat soort dingen hadden wij het al haha

Ik zou dat inderdaad niet zo snel zeggen, en dan gaat het opzich niet eens zo zeer over persoonlijke dingen, maar nu al specifiek zeggen dat je bindingsangst hebt, maar het wel wil "proberen" met mij. Voelt een beetje alsof ik een proefkonijn ben. Ik ben zelf best wel pittig en heb een sterke mening, zit niet zo te wachten op een persoon die heel erg sentimenteel is en niet weet wat die wilt :+ dat trekt mij gewoon niet, heb liever een sterke stoere vent :D
Weet natuurlijk nog niet echt hoe die is, maar dat idee krijg ik een beetje over app en ben daardoor gewoon niet zo enthousiast

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 19:39

Ik denk dat iemand die bindingsangst heeft ook heel goed een stoere vent kan zijn hoor :) Ik heb door wat ingewikkelde situaties ook behoorlijke last van bindingsangst, en voor mezelf merk ik dat ik niet anders kan dan het gelijk vertellen. Hoe langer ik wacht, hoe groter de drempel wordt en hoe sneller ik me verstikt voel. Dan liever dat iemand het gelijk weet en er rekening mee kan houden, en eventueel zelf kan bepalen dat het dan niets gaat worden. Dat ik bindingsangst heb betekent voor mij ook totaal niet dat ik geen relatie wil, maar wel dat ik heel veel moeite heb met de periode die ervoor komt. Ik word erg snel onzeker, en ik kan de kleinste signaaltjes zien als een rede om het af te kappen (liever zelf saboteren en eruit stappen dan gedumpt worden oid). Dat betekent niet dat ik de rest van mijn leven single wil blijven en dat de mensen waarmee ik date proefkonijnen zijn. Het lijkt mij alleen maar eerlijk van hem naar jou toe, nu kan je er rekening mee houden en als je er niet op zit te wachten dan is dat toch ook prima? Dan geef je aan dat het misschien een beetje te veel druk is voor jou en dat je hem veel succes wenst.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:16

Maar ben je dan echt alleen onzeker op relatie gebied Emmaa? Dat heb ik ook wel, maar hij lijkt voor mij gewoon echt op wel meer vlakken beetje dat die niet weet wat die wilt ofzo, dat die erg onzeker of bang is om iets verkeerd te zeggen misschien?

Om even een kort overdreven voorbeeld te geven:
Wat ik graag zou zien is iemand die zegt: Hee, lijkt het je leuk samen wat te gaan doen, ga je mee naar de dierentuin gezellig samen wandelen daar en tussen de middag op het terrasje kunnen we elkaar beter leren kennen, zou je graag ontmoeten. (hoeft niet persee dierentuin uiteraard maar verzin nu maar wat)

Wat ik bij hem nu zie: Jaa uuhm, lijkt het je leuk een keer af te spreken misschien? Als jij dat natuurlijk ook leuk vind en wil en kan? En wanneer kan je dan en wat zou je dan willen gaan doen, gewoon naar de film? Of doe je liever iets anders, jij moet het maar zeggen, ik vind alles goed.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:17

Zo een haak ik direc bij af. Next!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:37

Ik heb totaal geen bindingsanst, word zelf juist vrij snel verliefd :\ en dat kan ook best wel vervelend zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 21:44

Dani199764 schreef:
Maar ben je dan echt alleen onzeker op relatie gebied Emmaa? Dat heb ik ook wel, maar hij lijkt voor mij gewoon echt op wel meer vlakken beetje dat die niet weet wat die wilt ofzo, dat die erg onzeker of bang is om iets verkeerd te zeggen misschien?

Om even een kort overdreven voorbeeld te geven:
Wat ik graag zou zien is iemand die zegt: Hee, lijkt het je leuk samen wat te gaan doen, ga je mee naar de dierentuin gezellig samen wandelen daar en tussen de middag op het terrasje kunnen we elkaar beter leren kennen, zou je graag ontmoeten. (hoeft niet persee dierentuin uiteraard maar verzin nu maar wat)

Wat ik bij hem nu zie: Jaa uuhm, lijkt het je leuk een keer af te spreken misschien? Als jij dat natuurlijk ook leuk vind en wil en kan? En wanneer kan je dan en wat zou je dan willen gaan doen, gewoon naar de film? Of doe je liever iets anders, jij moet het maar zeggen, ik vind alles goed.

Bij mij gaat het een stuk dieper dan onzeker zijn op relatiegebied, ik heb echt een heel groot probleem met vertrouwen en dat manifesteert zich in het feit dat ik doodsbang ben om iemand 'te dichtbij' te laten komen. Maar goed, daar heb je natuurlijk verder niet zo veel aan.

Het lijkt me dan eerder dat hij geen bindingsangst heeft maar gewoon niet weet wat hij wilt of erg onzeker is. Dat is niet per se erg, maar als het niet jouw type is is het natuurlijk je goed recht om het gewoon af te kappen. Ik weet ook dat ik een rugzakje heb en verwacht van niemand dat ze met tegenzin met mijn rugzakje gaan dealen omdat ik het niet eerlijk heb verteld toen ik begon met daten.