Dani199764 schreef:Maar ben je dan echt alleen onzeker op relatie gebied Emmaa? Dat heb ik ook wel, maar hij lijkt voor mij gewoon echt op wel meer vlakken beetje dat die niet weet wat die wilt ofzo, dat die erg onzeker of bang is om iets verkeerd te zeggen misschien?
Om even een kort overdreven voorbeeld te geven:
Wat ik graag zou zien is iemand die zegt: Hee, lijkt het je leuk samen wat te gaan doen, ga je mee naar de dierentuin gezellig samen wandelen daar en tussen de middag op het terrasje kunnen we elkaar beter leren kennen, zou je graag ontmoeten. (hoeft niet persee dierentuin uiteraard maar verzin nu maar wat)
Wat ik bij hem nu zie: Jaa uuhm, lijkt het je leuk een keer af te spreken misschien? Als jij dat natuurlijk ook leuk vind en wil en kan? En wanneer kan je dan en wat zou je dan willen gaan doen, gewoon naar de film? Of doe je liever iets anders, jij moet het maar zeggen, ik vind alles goed.
Bij mij gaat het een stuk dieper dan onzeker zijn op relatiegebied, ik heb echt een heel groot probleem met vertrouwen en dat manifesteert zich in het feit dat ik doodsbang ben om iemand 'te dichtbij' te laten komen. Maar goed, daar heb je natuurlijk verder niet zo veel aan.
Het lijkt me dan eerder dat hij geen bindingsangst heeft maar gewoon niet weet wat hij wilt of erg onzeker is. Dat is niet per se erg, maar als het niet jouw type is is het natuurlijk je goed recht om het gewoon af te kappen. Ik weet ook dat ik een rugzakje heb en verwacht van niemand dat ze met tegenzin met mijn rugzakje gaan dealen omdat ik het niet eerlijk heb verteld toen ik begon met daten.