Lillian__ schreef:Wie zijn er nog meer bezig om van utrecht rii breda/tilburg te komen? Wat een dramamaar ik zit eindelijk in een rijdende trein
Rijdt de bus dan niet vandaag?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Szan schreef:Raar, volgens mijn reisplanner gaat er in de ochtend in beide richtingen gewoon ieder half uur een trein. Zoals normaal dus. 1 trein in de hele ochtend kan haast niet, dat moet een fout zijn.
 dan gaan we dus maar met de bus naar Sittard ipv Heerlen, in de hoop dat ik de tijd om helemaal voorin in te kunnen stappen ipv in de drukte achterin en vervolgens vanaf Sittard tot Eindhoven te mogen staan                                                         Gloa schreef:Ik heb het ook nog even nagekeken en de treinen staan gewoon gepland voor elk half uur
 (ik woon aan het spoor, en tegenwoordig mag alles hier zo hard dat ik zit te trillen in mn huis bij intercities en goedentreinen 
 )
 ik zie de bovenleidingen wiebelen                                                         oomens schreef:risje schreef:Heb dus écht niks met carnaval
Tja, dan moet je tot na Aswoensdag wachten met reizen.