Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pirouette66 schreef:Ja, die Kringles hebben een heel hoog spaargehalte![]()
Ik word er heel hebberig van
DeMolenhoek schreef:Hmmm, ik ga toch Kringle bestellen. Net mijn betaling voor mijn paard doorgestuurd, het is nu dus echt wel heel erg officieel!Ga mijn eigen een beetje verwennen. Ik zag hier iemand het over 5 blokjes hebben? Volgens de beschrijving bij de 1000poot zouden het er maar 4 mogen zijn
Alwiene schreef:DeMolenhoek schreef:Hmmm, ik ga toch Kringle bestellen. Net mijn betaling voor mijn paard doorgestuurd, het is nu dus echt wel heel erg officieel!Ga mijn eigen een beetje verwennen. Ik zag hier iemand het over 5 blokjes hebben? Volgens de beschrijving bij de 1000poot zouden het er maar 4 mogen zijn
Wil jij eens kijken of je watercolors nog kan vinden op de site van de 1000poot? Ik heb daar altijd wat moeite om dingen te vinden, maar dit keer kan ik hem toch echt helemaal niet meer terugvinden![]()
En wat die 5 blokjes betreft, er is een midden rondje met daaromheen 4 halfronde blokjes, maar neem aan dat ik het midden ook gewoon kan branden? Lijkt me gewoon hetzelfde materiaal.
DeMolenhoek schreef:Century schreef:Ik heb een verzendbevestiging gekregen van de duizendpoot, ze heeft de watercolours vervangen door Classic Candle Colourful Minilight. Ben benieuwd.
Alwiene: Gevonden! Heb wel eventjes moeten zoeken