Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:58

Ik ben vooral benieuwd wat een celeberty is :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 22:02

Air schreef:

Een bekend iemand :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 22:04

EskeGirl schreef:
Air schreef:

Een bekend iemand :D

Neeee, dat is een "celebrity" :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 22:05

O ja.. laat maar :') *kruipt weer onder steen, wachtend op (PB met) naam*

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 22:11

wil het ook weten :')

confession ik heb vandaag in de efteling alle vervelende kinderen kwwad aan gekeken en ben met mn 22 jaar lekker in de oude tuffers geweest :) vond het geweldig

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 23:53

Ik zal even iedereen een PB sturen haha

Dan een confession : ik gebruik spelling check omdat is heel vaak twijfel hoe ik iets schrijf maar als dan zelfs spellingcontrole het niet weet raak ik een beetje in paniek

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 23:59

Ik date de baas van mijn ex om mijn ex terug te pakken. *kruipt nederig in een hoekje. Foei, Chiave.*

Solmyrkvi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:01

Chiave schreef:
Ik date de baas van mijn ex om mijn ex terug te pakken. *kruipt nederig in een hoekje. Foei, Chiave.*

Mijn confession is dat ik van dit soort verhalen altijd enorm nieuwsgierig word naar de detaills :') Klinkt als een heerlijke wraak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:07

Oeh Bner gespot? , wie wat waar? Pb :=

Had van de zomer die andy en melissa figuren gespot , ze waren heel dichtbij aangezien ik op illegale plek was :') . Vind ze zo raar

Confession ik doe nog weleens mijn bh uit als ik thuis kom en er niet meer uitmoet , gaat de bel nou daar sta je dan zonder bh je deur open te doen. Is akward haha

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:14

Ik heb een flinke boezem maar ik schaam me niet als ik de deur open moet doen en ik heb toevallig geen bh aan. Dat kan als je bij iemand aan de deur komt :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:30

Ik draag helemaal geen beha's, alleen als ik iets aan heb met een wijde of lage kraag een sporttop/comfortbeha/ahhbra maar dan meer als 'ondershirt' zegmaar.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:42

PB graag :D

Ik zou ook geen problemen hebben als m'n bh uit is hoor haha, als m'n shirt maar aan is!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:47

Ik draag mijn BH als ik in het openbaar ben. Thuis gaat ie uit :D. Moet wel zeggen dat ze pijn doen als ik een hele dag geen BH heb gedragen.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:51

Doe mij dan ook maar een PB! :')

Ik hoor mensen vaak klagen dat ze BH niet comfortabel vinden zitten maar ik heb er nooit last van! Nou is er ook niet veel omhoog te houden :+

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 00:59

Confession waard, ik kan hier heel hard om lachen en word instant vrolijk :') :

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 01:14

Nou ben ik ook wel heel benieuwd!

Ik heb er een aantal dagen over gaan om moed te verzamelen om naar een tattooshop te bellen. Vind tattoo/piercing artists eng :=

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 01:20

Ik wacht nog op een pb :=

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 01:28

Ik voel me op dit moment weer erg rot.. ik heb anderhalf jaar geleden een fjord verzorgt die bij een boer staat, dit heb ik 1 jaar gedaan. Het was echt een schat van een beest maar hij zat zo vast overal, het zadel paste niet, hoeven waren te lang en waarschijnlijk overal haken in zijn mond. De boer zei dat hij het allemaal wel ging regelen maar stelde dit telkens uit. Hierdoor ging het rijden totaal niet lekker en ben ik hiermee gestopt omdat ik het niet eerlijk vond tegenover het paard. toen begon ik er steeds minder zin in te krijgen om erheen te gaan en uiteindelijk ben ik gestopt om hem te verzorgen. Ik voelde me er gewoon niet goed bij, maar nu mis ik hem best wel.

Er is inmiddels al wel een ander, ik heb haar in het begin wel eens gesproken en de verhalen die ze vertelde deden me zeer.. ze zei dat hij vaak dwars is en dan trekt ze gewoon het bit door zijn mond omdat hij niet luisterd. Dat heeft hij nodig volgens haar ;( ik zie foto's op facebook en dan voel ik me zò rot.. dan denk ik wat nou als ik gewoon was gebleven en door had gezeurt. Dat meisje heeft nu trouwens wel een nieuw hoofdstel enzovoort. Ik vind het verschrikkelijk. |( en eigenlijk praat ik er nooit over want ik ben zelf weggegaan, ik probeer het telkens goed te praten door het maar op de boer af te schuiven dat er vanalles mis was (zadel, tanden etc) maar eigenlijk kon ik vast wel meer doen #)

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 01:47

mies_dummy schreef:
Ik zal even iedereen een PB sturen haha

Dan een confession : ik gebruik spelling check omdat is heel vaak twijfel hoe ik iets schrijf maar als dan zelfs spellingcontrole het niet weet raak ik een beetje in paniek

Ik wil ook wel de naam weten :))

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 03:00

Ik wil het ook weten O:)

Marriet, ken je dat nummer nog niet?? :oo

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 08:35

Nou doe mij de naam dan ook maar :)).

Confession: Ik baal zo van mijzelf...
Vandaag gaat de familie naar mijn oma toe omdat vandaag de dag is dat zij en mijn opa 57 jaar getrouwd zouden zijn... mits hij vorig jaar niet overleden was.

Nou, eigenlijk wil ik dus helemaal niet mee want in weet al lang waar dit op uit draait... Nationale zeik M_D_H af dag voor mijn oma... En als we dan naar huis ga ben ik weer kwaad, verdrietig, boos, gefrustreerd en vraag ik mij altijd weer af wat ik haar misdaan heb.
Dit alles zou natuurlijk niet gebeuren als ik de ballen zou hebben om te zeggen dat ik er niet meer naar toe ga...
(En normaal gesproken heb ik daar toch echt geen moeite mee) feit is alleen dat ik mijn opa mis en de enige manier om voor mijn gevoel dicht bij mijn opa te kunnen zijn is langs te gaan bij mijn oma...

Confession 2: ik ben dus al de hele nacht misselijk van de stress omdat ik zo daar heen moet.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 08:54

Meid, waarom doe je dit jezelf aan? Gewoon niet gaan. Bel je oma op, zeg dat je ziek bent etc, en ga niet.

Hier ook de BH confession, en net als iemand al zei heb ik ook een aardige boezem. Dus onder ligt altijd een trui die ik aan kan doen als de bel gaat. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 09:45

Ik confess dat ik m'n echte leeftijd niet in mijn profiel heb staan omdat ik dan spontaan niet meer serieus genomen word. :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 11:39

Ik heb echt mijn 'faith in humanity' verloren. Wordt gewoon uitgescholden voor 'lelijk wijf' door een jongetje van nog geen 10 jaar! Was met zn klas op de straat aan het lopen, kom op zeg :roll: en die juf niks doen hè. Vind de kinderen van nu steeds asocialer worden.. Maar misschien ligt dat wel gewoon aan mijn opvoeding :o
Laatst bijgewerkt door Paisano op 22-10-15 07:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bespreken bokker

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 11:42

gerpiegorp schreef:
Ik weet wel wie het is, maar ik ga verder niet oordelen :)

Ik heb echt mijn 'faith in humanity' verloren. Wordt gewoon uitgescholden voor 'lelijk wijf' door een jongetje van nog geen 10 jaar! Was met zn klas op de straat aan het lopen, kom op zeg :roll: en die juf niks doen hè. Vind de kinderen van nu steeds asocialer worden.. Maar misschien ligt dat wel gewoon aan mijn opvoeding :o

Jij (en ik) horen wel tot dezelfde generatie als dat knulletje :')

Maar ik merk soms wel dat jongere kinderen brutaler worden ja. Al kijk ik naar de nieuwe ladingen bruggers... ik zit nu in de zesde en dan heb je gewoon de 'ik bovenbouw, ik superieur mentaliteit' af en toe. En toen ik brugger was, hadden we daar ontzag voor. Dat ontzag is weg, ze worden steeds brutaler ;(