Captain schreef:Of als ze een kleintje hebben en er dan een hele plas voor de wc ligt..
Dus degene die een grote hebben laten geen plas voor de w.c. achter?
Hoe weet je dat?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Waarom je (vaak) bij ijslanders geen dekje ziet. Rijden ze zonder dekje of met een pad eronder die niet zichtbaar is en waarom dan?
Liselot schreef:Hetzelfde als een badmatje, maar dan vaak vierkant of met een uitsparing voor toen de toiletten nog niet hangend waren
Kuggur schreef:Zwerte schreef:Ik vind die hangende echt niks... Altijd het gevoel dat de boel van de muur af gaat scheuren....
Nu vraag ik me af hoe zwaar jij bent...(sorry,)
Nikass schreef:(....)
Ik weet niet hoe DSM 4 precies tot stand is gekomen, maar er is natuurlijk wel degelijk heel veel onderzoek waarop deze diagnoses en de mogelijkheid en onmogelijkheid van een behandeling op gebaseerd is.
Als iemand die een ernstig geweldsdelict heeft begaan onderzocht wordt door een psycholoog en/of psychiater, is het voor de rechtbank van groot belang om te weten of iemand nog kan worden behandeld, en daarmee de recidive verminderd, of dat behandeling niet mogelijk is of zelfs averechts werkt. Dit is geen "natte vinger werk" ofzo.
noviceh schreef:Als een vliegtuig door wat voor oorzaak ook aan de grond moet blijven, wat gebeurt er dan met de passagiers? Wordt er dan een ander vliegtuig ingezet? Of worden de passagiers over andere vluchten verdeeld?
noviceh schreef:Als een vliegtuig door wat voor oorzaak ook aan de grond moet blijven, wat gebeurt er dan met de passagiers? Wordt er dan een ander vliegtuig ingezet? Of worden de passagiers over andere vluchten verdeeld?
AmyII schreef:Nee, want dat duurt geen minuten, maar seconden.. (die natuurlijk best lang kunnen duren) longen kunnen slecht tegen water. Bovendien geeft je hersenen een enorm pulse af op dat moment (ook bekend als bijna dood ervaring).. Het is geen pretje, maar qua tijd gewoon vergelijkbaar met een hartstilstand of hartaanval. En zolang we het zelf niet hebben meegemaakt moeten we af gaan op wat andere zeggen..En juist op het moment dat de longen vollopen en het dus 'nog maar een oaar minuten' zal duren worden het de langste minuten van je leven.
.
Suusie22 schreef:Toen ik 6 weken op een IJslands paardenbedrijf heb gewerkt, legden wij eigenlijk ook nooit dekjes onder het zadel. Iedereen had z'n eigen zadel (dus per persoon een zadel, niet afgestemd per paard) dekjes beschermen idd het zadel tegen vuil, maar wij maakten dagelijks het zadel schoon. Als een zadel goed ligt, hoeft er ook geen dekje onder, met het passen van een zadel wordt er ook geen dekje onder gelegd.