Aan al die carnavalswagens die met een traag tempo en keiharde muziek richting verzamelpunt rijden.
En aan de Albert Heijn die wel op tweede kerstdag de hele dag open is maar op carnavalsmaandag om 13:00 dicht gaat.
Dorus
Geplaatst: 08-02-16 22:15
_black_rose_ schreef:
En aan de Albert Heijn die wel op tweede kerstdag de hele dag open is maar op carnavalsmaandag om 13:00 dicht gaat.
Dat is inderdaad wel heel erg krom!
Lang leve de draadloze toetsenborden, de laptop aan de praat gekregen, maar het lijkt erop dat het toetsenbord ervan overleden is Er komen alleen maar eeee's uit en ook nog volkomen willekeurig.
Ik weet niet meer hoe dat ene heet waarbij ik "vroegah" (toen horse-nation nog bestond) ooit een digitaal paardenhoofd heb getekend.. Heel simpel, met van elke kleur maar 1 toon.. Plaatje heb ik helaas niet meer, als ik nou die naam wist
Dat ik soms zo kan piekeren over alles of ik wel de goede keuzes maak of degene die naast me ligt wel de juiste persoon is. Of alles niet te snel is gegaan? 22.. Al 2 jaar een koophuis 50/60 uur werken 5 jaar een relatie druk leven met paard en huishouden.. Is dit nu 'het leven'
Dat mijn broertje gister 'ziek' thuis kwam en vervolgens 8 koekjes opat en 's avonds wel kon voetballen. Vandaag blijft ie weer 'ziek' thuis terwijl er helemaal niks met m is. Kan er zo kwaad om worden, ook dat mn ouders er niks aan doen
Aan die 'kenners' die statisch en strak op hun op de kop lopende paard zitten: in de krul met de nek en kop, maar vwnw nog nooit gehoord hebben en dan roepen dat hun paard zo lekker nageeflijk is...
Aan mijn schoonmoeder die zweert dat het Margriet kookboek gelijk staat aan het wetboek van het koken en weigert toe te geven dat er ook andere recepten zijn voor wentelteefjes dan dat ene recept dat zij kent.