Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Annekeee schreef:Geheel off topic, @ Nymeria, had even in je profiel gespiekt, ben eigenlijk niet van de Fjorden, maar ik vind die van jou wel heel leuk
Tweede hands wil ik ook niet. Maar voor budget jurken heb je toch ook outlets?Of zelf laten maken bij Anastasi, tot max E900,- zoveel euro.
Van die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr 
niks bijzonders. Maar heb ook geen torselet of ander ondergoed dus hoef niets te matchen. Die eerste jurk is heel mooi! Vind alleen een lage rug niks. Vond het niet fijn voelen maar dat zit denk meer tussen mijn oren. 

_SantOs_ schreef:Bedankt voor de felicitatiesik heb al tijden naar dit moment uitgekeken en nu het eenmaal zo ver is vind ik het gigantisch spannend haha
Deze jurken vind ik erg mooi
[ [url=m/2CvJto.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxmttH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0TZCjO.jpg]Afbeelding[/url] ]
_SantOs_ schreef:[ [url=m/LOjrwR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dames hoe reëel is het om een bruiloft in minder dan 5 maanden te regelen?
Ik wil graag in de herfst trouwen (hou van de kleuren), vriendlief wil dit jaar nog trouwen, ik denk dat dat te kort dag is. Maar anders moeten we anderhalf jaar wachten.. dilemma
Aranel schreef:Ik vind die jurken bij Anastasi echt afzichtelijk lelijk allemaalVan die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr
Dan zou ik eerder naar een outlet gaan. Heb je voor ' weinig' een kwalitatief goede jurk.
Jaffel schreef:Aranel schreef:Ik vind die jurken bij Anastasi echt afzichtelijk lelijk allemaalVan die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr
Dan zou ik eerder naar een outlet gaan. Heb je voor ' weinig' een kwalitatief goede jurk.
Leuk berichtje voor de mensen die daar een jurk vandaan hebben waaronder een aantal uit dit topic en ondergetekende![]()
Smaak en kleur oké, maar cheap ass en glimmende stoffen
Aranel schreef:Annekeee schreef:Geheel off topic, @ Nymeria, had even in je profiel gespiekt, ben eigenlijk niet van de Fjorden, maar ik vind die van jou wel heel leuk
Tweede hands wil ik ook niet. Maar voor budget jurken heb je toch ook outlets?Of zelf laten maken bij Anastasi, tot max E900,- zoveel euro.
Ik vind die jurken bij Anastasi echt afzichtelijk lelijk allemaalVan die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr
Jaffel schreef:Aranel schreef:Ik vind die jurken bij Anastasi echt afzichtelijk lelijk allemaalVan die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr
Leuk berichtje voor de mensen die daar een jurk vandaan hebben waaronder een aantal uit dit topic en ondergetekende![]()
Smaak en kleur oké, maar cheap ass en glimmende stoffen
vind het nog aardig wat geld voor een trouwjurk