Jouw bruidsjurk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_SantOs_

Re: Jouw bruidsjurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 12:31

Ja k wil sowieso eerst verschillende modellen passen. Ik vind de mermaid en fit and flaire modellen mooi maar weet niet of dat staat met een maatje meer :o

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:06

Annekeee schreef:
Mooie jurk, maar in zo iets zie ik me dan weer niet trouwen. :o
Ik ben meer van de sissi jurken <3

Daar heb ik dan weer niks mee :D

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 13:28

Haha :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:03

Annekeee schreef:
Geheel off topic, @ Nymeria, had even in je profiel gespiekt, ben eigenlijk niet van de Fjorden, maar ik vind die van jou wel heel leuk :o

Tweede hands wil ik ook niet. Maar voor budget jurken heb je toch ook outlets? :) Of zelf laten maken bij Anastasi, tot max E900,- zoveel euro.

Ik vind die jurken bij Anastasi echt afzichtelijk lelijk allemaal := Van die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr :+

Dan zou ik eerder naar een outlet gaan. Heb je voor ' weinig' een kwalitatief goede jurk.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:12

Ik vind anastasi ook heel wisselend :j

Ik mag al bijna weer met m'n jurk op pad om hem dan eindelijk passend te laten maken <3

Wat doen jullie qua ondergoed? Ik heb een torselet, maar ik heb nog geen broekje haha

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:16

Bij anastasi ontwerp je zelf met haar he, dus het zijn vaak ook wel aparte jurken omdat mensen hun jurk daar laten maken die hun soort jurk ergens anders niet kunnen vinden.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:17

Beetje kleur is niks mis mee toch? :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:34

Eleionomae ik doe gewoon een string aan die ik al heb en lekker zit :) niks bijzonders. Maar heb ook geen torselet of ander ondergoed dus hoef niets te matchen. Die eerste jurk is heel mooi! Vind alleen een lage rug niks. Vond het niet fijn voelen maar dat zit denk meer tussen mijn oren.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:42

Mirgen ga ik trouwen. Zal daarna mijn trouwjurk showen :D

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:16

Anne_mieke88 schreef:

Heel veel plezier!

Nienketje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:12

Anne_mieke88 schreef:

Hele fijne dag morgen en geniet ervan!

Dit vind ik ook mooie jurken van La Sposa

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:30

Anne_mieke88 schreef:

Geniet ervan!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:35

Ik vind strapless zo mooi maar het stond mij echt niet :')
De mijne heeft dus bandjes haha.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:47

Mooie jurken

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:50

Afbeelding
Vind dit ook wel wat hebben. Alleen kan ik niet zo'n hoge hals dragen

Dames hoe reëel is het om een bruiloft in minder dan 5 maanden te regelen?
Ik wil graag in de herfst trouwen (hou van de kleuren), vriendlief wil dit jaar nog trouwen, ik denk dat dat te kort dag is. Maar anders moeten we anderhalf jaar wachten.. dilemma :')

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:03

Als je het doet wil je het goed doen toch? Ik zou dan nog even wachten, des te langer de voorpret en des te meer keuzes :)

Dat vind ik trouwens ook heel mooi met zo'n soort gaas/kant tot de hals. Alleen zou ik niet mn hele arm bedekt willen

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:05

_SantOs_ schreef:
Bedankt voor de felicitaties :) ik heb al tijden naar dit moment uitgekeken en nu het eenmaal zo ver is vind ik het gigantisch spannend haha

Deze jurken vind ik erg mooi

[ [url=m/2CvJto.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NxmttH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0TZCjO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaah mooi, waar heb je die 2e gevonden? Onderkant mocht iets hoger beginnen maar <3
1e is mij te druk met die steentjes wel mooie onderkant en de laatste vind ik de onderkant juist te saai.
Wordt nog wat om de perfecte jurk te vinden :)

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:22

_SantOs_ schreef:
[ [url=m/LOjrwR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dames hoe reëel is het om een bruiloft in minder dan 5 maanden te regelen?
Ik wil graag in de herfst trouwen (hou van de kleuren), vriendlief wil dit jaar nog trouwen, ik denk dat dat te kort dag is. Maar anders moeten we anderhalf jaar wachten.. dilemma :')

Alles is mogelijk! Kan alleen zijn dat je beperkter bent in de jurken, mijne had 6 maanden levertijd maar misschien kunnen ze het dan ook met spoed doen? Ik weet ook niet in hoeverre locaties en fotografen naar wens beschikbaar zijn. Maar dat is misschien wel te doen in het najaar. Je kan altijd informeren toch?

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 23:09

Aranel schreef:
Ik vind die jurken bij Anastasi echt afzichtelijk lelijk allemaal := Van die cheap ass glimmende stoffen. En gekleurde of half gekleurde jurken... Brr :+

Dan zou ik eerder naar een outlet gaan. Heb je voor ' weinig' een kwalitatief goede jurk.

Leuk berichtje voor de mensen die daar een jurk vandaan hebben waaronder een aantal uit dit topic en ondergetekende :\
Smaak en kleur oké, maar cheap ass en glimmende stoffen :n

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 06:32

Ik was naar almere, dan krijg je de jurk die je past direct mee en maak je daar ook direct een afspraak met het atelier om hem op maat te laten maken:) dan hoef je niet zolang te wachten, als ze daar een jurk maar je smaak hebben natuurlijk :)

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 06:45

Jaffel schreef:
Aranel schreef:

Leuk berichtje voor de mensen die daar een jurk vandaan hebben waaronder een aantal uit dit topic en ondergetekende :\

Als jij gelukkig bent met je jurk is het goed toch?

Ik vind het merendeel van wat ik ervan heb gezien ook niks. Maar ja, het merendeel van wat ik hier laat zien vind de rest ook afschuwelijk :D

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 07:52

Aranel schreef:
Annekeee schreef:
Geheel off topic, @ Nymeria, had even in je profiel gespiekt, ben eigenlijk niet van de Fjorden, maar ik vind die van jou wel heel leuk :o

Tweede hands wil ik ook niet. Maar voor budget jurken heb je toch ook outlets? :) Of zelf laten maken bij Anastasi, tot max E900,- zoveel euro.

En bedankt.. Mijn trouwjurk komt daar vandaan. En nee ik heb geen cheap ass glimmende stof en ook geen half gekleurde of gekleurde jurk. Tis maar net wat de bruid zelf voor jurk wil

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 07:55

Jaffel schreef:
Aranel schreef:

Idd. Mijn jurk heeft toch echt 1200 euro gekost. Dus om nou te zeggen cheap ass :( vind het nog aardig wat geld voor een trouwjurk

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:02

Annekeee schreef:

Dankjewel! :o

Heel veel plezier vandaag anne_mieke88! Geniet er van!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:03

Tja, ik vind de voorbeelden die ik toe nu toe van haar gezien heb, ook goedkoop ogen.