Hier is het helemaal dicht getrokken en het regent. Helaas niet kunnen varen,boot is lek,althans er staat water in.
Anoniem
Geplaatst: 19-10-14 15:58
gohya schreef:
Hier is het helemaal dicht getrokken en het regent. Helaas niet kunnen varen,boot is lek,althans er staat water in.
Nu gaan varen was ook wel een risicotje geweest, want er is kans op onweer en waterhozen.
gohya
Geplaatst: 19-10-14 16:00
Ja klopt Joolien,het begon ook erg hard te waaien.Miss. was het lek wel door het Lot? gevaarlijk op het water vanmiddag? En het trekt weer open,ik zie weer stukjes blauwe lucht.
het begon met een prachtig zonnetje maar eindigde in plensbuien en super wind.
quartel
Geplaatst: 19-10-14 17:02
Het begint nu behoorlijk t3e betrekken ineens....jammer...het was net zo lekker. Hoop leuke dingen kunnen doen dankzij deze twee mooie dagen........nu nog even duimen voor morgen. Al zit het maar een uurtje even mee......
Hier drie druppels gevallen, maar wel harde wind geweest. Paarden blijven waarschijnlijk morgen binnen... Even kijken of ik de mijne nog naar buiten doen, het mag wel, maar liever niet meer.
Verder heeft het een klein beetje gedruppeld hier, maar echt, als het meer dan 3 druppels was, was het veel.
Warme wind was er vandaag. Heerlijk het bos in geweest. Met de kids en ook nog het paard.
Nu een flinke woei buiten.
Begrijp uit de weerberichten dat het dinsdag wat nattig word.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 19-10-14 20:53
Wel veel zon maar ook veel wolken gehad vandaag, met vanmiddag wat druppels maar dat stelde weinig voor. Dag zomer! Stiekem kijk ik uit naar ruig herfstweer
Hier net ook even een korte bui.......ik duim voor de opklaringen voor vanmiddag....spannend. Mijn model gaat het hoe dan ook wel erg koud krijgen vrees ik
af en toe een klein buitje , vind het eigenlijk wel lekker weer.
tine10
Geplaatst: 20-10-14 10:25
Weet niet waar de storm morgen gaat komen, maar als ik op buienradar en weer.nl kijk, komt het hier niet boven windkracht 5 uit. Beter hoor, ik hoef geen storm. Maar waarom dan nu alweer al die paniek....
Tot dusver lijkt de weersverwachting gewoon herfstig in het oosten. Misschien dat het aan de kust heftiger wordt? Ik houd wel van herfstweer. Lekker knus.
Dat heb ik ook dejavu. Ik vind het dan heerlijk om lekker binnen te zitten, kacheltje aan, kat op schoot. Heerlijk!
tine10, de algehele wind wordt ongeveer 5Bft, maar er kunnen flinke windstoten zijn, dat maakt het wat stormachtig, denk ik. Alhoewel 5bft ook wel echt flink harde wind is!