Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:12

Ik ben 1.78. -O-
Mensen noemen me niet schattig, maar netjes en vooral dat ik lief overkom. Beetje onschuldig.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:22

MarlindeRooz schreef:
Ik ben 1.78. -O-
Mensen noemen me niet schattig, maar netjes en vooral dat ik lief overkom. Beetje onschuldig.

Oh sorry, dan ben ik denk ik in de war met iemand anders.
Uhm tja, lastig. Vind je het vervelend dan dat je dat uitstraalt?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 04:37

MarlindeRooz schreef:
Ik ben 1.78. -O-

Heeft dat toevallig niets met je kapsel te maken? Ik weet niet hoe je kapsel nu is, weet niet of de foto overeen komt, maar dat kan ook héél veel doen. Ik heb bijvoorbeeld lang en stijl haar en als ik het zo draag krijg ik vaak het commentaar er 'bitchy en arrogant' uit te zien. Gooi ik het in een staart of in een visgraatvlecht, dan noemen mensen me 'vlot en vrolijk'. :+
Dus ik denk dat je misschien daar ook wat verschil in kan maken? :j

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 07:41

Het verschild bij mij per dag hoe lief ik er uit zie. :+
De ene dag loop ik met alleen een beetje mascara, een nette blouse en spijkerbroek met hakken eronder de deur uit, en de andere dag loop ik met een knallende lippenstift, broek met gaten en houthakkersblouse.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:40

Misschien is het gewoon de combinatie van je gezichtsuitdrukking en de energie die je afgeeft. Eigenlijk niks mis mee toch? ;) juist heel positief dat mensen je lief vinden, waarschijnlijk ben je makkelijk om op af te stappen en mee te praten. :j

Ik hoor op het werk vaak waarom ik zo boos ben, wanneer ik geconcentreerd naar de computer kijk. En bedankt meneer de klant :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 08:40

Okay ik heb jullie hulp nodig.
Binnenkort wordt ik Peettante en moet ik dus naar de kerk.
Maar ik ben normaal type spijkerbroek/laarzen en geruite bloes (liefst op mijn klompen maar dat kan niet naar mijn werk).
Maar ik moet dus iets fatsoenlijks hebben voor de doop.

Ben 1,80 en heb maat 36/38 en heb wel graag iets aan met een beetje taille.

Wie heeft tips ik hou echt niet van winkelen

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:19

Bedankt allemaal, ze wordt nu geopereerd (complete amputatie van het linker achterbeen) en om 12:00 moet ik even bellen en dan hoor ik hoe het gegaan is en hoe laat ik haar mag ophalen.
Die schoenen kunnen me even geen klap meer schelen, als mijn kleine frummeltje maar geen pijn meer heeft :(:)
Ik ga zo even naar de Big Bazar om een reismandje/tasje te kopen, want die hebben wij niet.. En meteen wat lekkere brokjes en natvoer voor haar.
De dierenarts hier aan de overkant is hartstikke duur.. :(

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:26

Veel beterschap voor je diertje :)

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:45

friesam schreef:
Maar ik ben normaal type spijkerbroek/laarzen en geruite bloes (liefst op mijn klompen maar dat kan niet naar mijn werk).

Spijkerbroek kan toch prima? Nette top? Of je moet een jurk wille. Op de knieën. Leuke tuniek? Witte broek?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 09:57

friesam schreef:

Misschien even langs Steps? Voor nette fatsoenlijke jurkjes die ook nog eens leuk zijn kun je daar vaak wel terecht :j
http://www.steps.nl/sara-dress
http://www.steps.nl/ilonka-drss-ltd
Simpel blazertje erover en klaar. Een mooie jumpsuit kan imo ook heel goed, voor als je graag een 'broek' wilt.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:11

Achgossie, hopelijk komt 't allemaal goed met je kat, Frummels! :(:)

Friesam, om wat voor kerk gaat het? Het is namelijk niet overal zo streng dat je een jurk aan moet. (Sterker nog, het meeste is niet zo streng dat je een jurk aan moet.) Het staat natuurlijk wel feestelijk, maar als jij liever een broek draagt, dan zou ik me daar niet door laten weerhouden.

Ik heb gister deze maxidress besteld: http://i3.ztat.net/large/K4/42/1C/03/8Q ... 12@7.1.jpg
Hij staarde me al zo lang aan... Ben heel benieuwd of 't wat is. Volgens mij is 'ie behoorlijk lang, dus dat wordt nog spannend...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:19

Beterschap voor je kat Frummels! Arm ding

Hier wordt mijn kledingstijl vaak als stoer/mannelijk aangezien ( met een hoop bijbehorende commentaar dat ik maar eens wat vrouwelijker moet worden... Van je vrienden en moeder moet je het hebben :') ) en als ik dan eens een jurkje aan heb ben ik opeens zo lief. Vind het helemaal niks :')

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:21

DaisyDarling schreef:
friesam schreef:

Misschien even langs Steps? Voor nette fatsoenlijke jurkjes die ook nog eens leuk zijn kun je daar vaak wel terecht :j
http://www.steps.nl/sara-dress
http://www.steps.nl/ilonka-drss-ltd
Simpel blazertje erover en klaar. Een mooie jumpsuit kan imo ook heel goed, voor als je graag een 'broek' wilt.

Oh die eerste vind ik wel erg mooi (zie mezelf er nog niet in maar daar moet maar eens verandering inkomen.)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 10:33

Aahh frummels wat sneu! Hopelijk komt ze de operatie goed Door!

Dewi, heel erg leuk jurkje, staat je goed!
Ik heb fases, ene keer vind ik jurkjes vrouwelijk en sexy en dan weer een mooie skinny met hakken eronder.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 11:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:25

Sterkte met je poes Frummels :(:)

en drunksheep, ik vind ze super leuk! :)

Het ging ook nog over schooltassen, ik gebruikte op de middelbare vaak mijn eastpak en nu heb ik meestal een canvas tasje bij, ik neem toch bijna niets mee naar school. Als ik een laptop mee moet dan heb ik alsnog mijn eastpak. Alhoewel ik mijn eastpak echt heel lelijk vindt (hij is roze haha, alles moest roze zijn in mijn puberteit) dus ik zit er aan te denken om deze te kopen:
Afbeelding

Ik vind rugzakken eigenlijk zoveel praktischer. :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:27

Thanks!

En ja, rugzakken zijn veel praktischer (en beter voor mijn rug :+). Heb een Herschel met apart vak voor mijn laptop, echt ideaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 12:31

Dat heeft deze ook, volgens mij. Althans, zalando zegt het volgende haha:
Hoofdcompartiment met ritssluiting
Groot voorvak met ritssluiting
Gevoerd laptopcompartiment
Zijvakken uit mesh

Die Herschel rugzakken zijn ook leuk zeg! Kan ik ook nog wel even naar gaan kijken!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:00

Thanks allemaal.
Liesje is net thuis en het gaat heel goed, ze heeft wel echt balans issues en dat ziet er wel een heel klein beetje zielig en dommig uit :o Ze slingert als een dronken vrachtwagen chauffeur.. :(:)
Ze is echt niet bij me weg te slaan en volgt me overal, dus ik probeer even niet te veel te lopen, ze moest namelijk rustig aan doen vandaag haha.
Ze ligt nu voor mij op het kleed bij de bank.
Kon ik meteen een mooie foto maken van haar lege plek: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 2106_n.jpg

Ik heb ook een Herschel, deze:
http://www.duifhuizen.nl/media/catalog/ ... black1.jpg

Ben er echt heel blij mee en vind het een ideale tas. Jammer alleen dat er niet een vakje met ritsje zit van binnen of van voren, maar verder perfect!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 14:32

Ach wat ziet ze er zielig uit! Arm beestje :(

Leuke tas die Herschel! Heb nog een nieuwe nodig ga eens kijken voor zo eentje

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:01

Aww Frummel, lief wankel beestje :(:) . Wel heel fijn dat het goed gaat :j

Ik moet ook nog een stevige schooltas voor mijn nieuwe studie, hbo. Wil wel een hand/schoudertas en sowieso van leer. Mag best een prijsje aan zitten. Maar vriendlief zit nu in griekenland en die heeft een eisenlijstje en voorbeeldjes meegekregen, mocht ie daar iets moois vinden *D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:39

Gelukkig gaat het prima inderdaad :j

DD: Misschien is een cowboysbag iets? Heb ik in het eerste en tweede jaar van mijn hbo ook gebruikt. Welke opleiding ga je doen? veel boeken nodig? :) mijn wetboeken en studieboeken gingen er prima in en hield hij prima vol :j

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 16:46

Frummels schreef:
Gelukkig gaat het prima inderdaad :j

DD: Misschien is een cowboysbag iets? Heb ik in het eerste en tweede jaar van mijn hbo ook gebruikt. Welke opleiding ga je doen? veel boeken nodig? :) mijn wetboeken en studieboeken gingen er prima in en hield hij prima vol :j

Ik vind het standaard model cowboysbag niet zo mooi, ik zoek iets wat nét wat chiquer is. Maar ik weet niet hoe hun andere modellen zijn, ken alleen rechthoekige met de zakken erop. Maar ik ga inderdaad even kijken, misschien vind ik hun andere modellen wel wat :j
Ik ga Accountancy doen, redelijk normale hoeveelheid boeken, maar wel altijd laptop mee.

Edit; Ik vind deze wel leuk. http://www.bagageonline.nl/cowboysbag-s ... -navy.html. Maar of ik daar alles in ga krijgen.. Moet mijn laptop maar eens opmeten en mijn grootste boeken als ze binnen zijn ook :Y)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 18:07

Balen.. Ik had allemaal korte broekjes gekocht in het begin van de zomer en nu passen ze niet meer -O- Maar om nu weer nieuwe broeken te gaan kopen vind ik ook zo zonde van m'n geld. Spaar dan liever voor de wintercollectie denk ik. En heb nog 2 korte broekjes die wel passen. Dus het is geen drama, maar ik vind het zo zonde van m'n geld dat ik die nieuwe broekjes niet aan heb kunnen doen :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-14 19:32

Aih dat is balen! Snap inderdaad dat het zonde is om weer nieuwe korte broekjes te kopen.

Ik had toevallig juist begin van deze zomer dat ik weer mijn korte broekjes van 2 jaar geleden pas, en dat die van vorige zomer nu aan de grote kant zijn.