Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Riraito schreef:Jullie sturen wel eens naar het buitenland, toch? Ik wilde eigenlijk wat van mijn collectie op internet zetten en daar komen toch voornamelijk mensen uit de VS op af, heel misschien uit Europa.
Waar verzenden jullie dan mee? Want de spullen zijn vrij licht, heb ook kleine doosjes achter gehouden, maar TNT vraagt al 9,00 euro voor sommige Europese landen (tot 2 kg). Dus nog meer voor de VS. Als de spullen zelf dan maar een tientje zijn, dan haakt iedereen natuurlijk af.
Ik vraag me af of het dan de moeite wel is. Ik maar denken dat de VS duur was met z'n +- $10 verzendkosten voor kleine pakketjes, zijn we zelf nóg duurder
Alja schreef:Wat voor collectie heb je?
Varekaj schreef:Ik verzend naar Spanje (zadel) voor €14 zolang het onder 10kg blijft, via PostNL, die hebben de service van TNT overgenomen hier. Snel gaat het niet maar behalve dat ene incident nu met mijn kapotte doos ben ik er wel tevreden over.
Het duurt 4 dagen van verzendpunt in België naar het sorteercentrum en dan nog eens aantal dagen tot op bestemming in Spanje maar hey, het is wel verzekerd verzonden tot €500 én met volgcode. Dat doet de gewone post niet na.
kiki1976 schreef:Manga zijn tekenfilms, maar dan wel van het soort waarbij je een teil onder je tv moet zetten om het bloed op te vangen
Alja schreef:ben ik nou zo blond als ik niet weet wat dat is?
Tigress schreef:kiki1976 schreef:Manga zijn tekenfilms, maar dan wel van het soort waarbij je een teil onder je tv moet zetten om het bloed op te vangen
Kleine correctie![]()
Manga zijn de stripboeken, anime zijn de tekenfilmsEn ze zijn niet allemaal bloederig