Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:29

Kinke: of ze lezen niet, of ze denken "nee heb je, ja kun je krijgen". Wat ik soms wel begrijp, maar wat bloedirritant kan zijn voor de verkoper!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:44

Stuur dan in ieder geval een berichtje er achteraan. Nu kom ik er achter omdat ik vraag hoe ze het verstuurd wil hebben -:(-

shiroihebi

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:12

Jullie sturen wel eens naar het buitenland, toch? Ik wilde eigenlijk wat van mijn collectie op internet zetten en daar komen toch voornamelijk mensen uit de VS op af, heel misschien uit Europa.

Waar verzenden jullie dan mee? Want de spullen zijn vrij licht, heb ook kleine doosjes achter gehouden, maar TNT vraagt al 9,00 euro voor sommige Europese landen (tot 2 kg). Dus nog meer voor de VS. Als de spullen zelf dan maar een tientje zijn, dan haakt iedereen natuurlijk af.

Ik vraag me af of het dan de moeite wel is. Ik maar denken dat de VS duur was met z'n +- $10 verzendkosten voor kleine pakketjes, zijn we zelf nóg duurder :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:35

Wat voor collectie heb je?

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:41

Riraito schreef:
Jullie sturen wel eens naar het buitenland, toch? Ik wilde eigenlijk wat van mijn collectie op internet zetten en daar komen toch voornamelijk mensen uit de VS op af, heel misschien uit Europa.

Waar verzenden jullie dan mee? Want de spullen zijn vrij licht, heb ook kleine doosjes achter gehouden, maar TNT vraagt al 9,00 euro voor sommige Europese landen (tot 2 kg). Dus nog meer voor de VS. Als de spullen zelf dan maar een tientje zijn, dan haakt iedereen natuurlijk af.

Ik vraag me af of het dan de moeite wel is. Ik maar denken dat de VS duur was met z'n +- $10 verzendkosten voor kleine pakketjes, zijn we zelf nóg duurder :')

zo zit ik met spul uit Amerika halen... kost me 6 euro per ding en dan op zijn goedkoopst 25 verzendkosten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 20:50

Ik verzend naar Spanje (zadel) voor €14 zolang het onder 10kg blijft, via PostNL, die hebben de service van TNT overgenomen hier. Snel gaat het niet maar behalve dat ene incident nu met mijn kapotte doos ben ik er wel tevreden over.
Het duurt 4 dagen van verzendpunt in België naar het sorteercentrum en dan nog eens aantal dagen tot op bestemming in Spanje maar hey, het is wel verzekerd verzonden tot €500 én met volgcode. Dat doet de gewone post niet na.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:09

Pff heb er weer een hoor via mp bied 15 incl verzendkosten dus ik ga akkoord krijg ik ja hij moet wel naar het buitenland ja daag. In nl had ik dan 1,75 verzendkosten zelf betaald maar naar het buitenland word dag veel meer.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:12

Tip voor de volgende keer als ze op die manier bieden.
Ik akkoord met uw bod van X incl verzenden mits u woonachtig bent in NL.
Doe ik ook altijd, en dat werkt super hihi

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:15

Ja had ik helemaal niet aan gedacht maar goeie voor de volgende x bedankt!

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:16

Alja schreef:
Wat voor collectie heb je?

Anime en manga figuren :P
Ook heel veel kleine, die willen mensen graag met doosje en dan heb je al een vrij grote doos nodig om in te verpakken.

De meeste dingen zijn maar een euro of 3-4 per stuk en een doosje vol kost je dan bijna net zo veel als de spullen zelf. Ik ben echt een leek op het gebied van versturen naar het buitenland, dus na een beetje zoeken werd ik al bang. Een envelopje met wat ruilkaarten gaat voor een euro naar de VS, een pakketje dus voor ruim tien keer zo veel D:

AcrylicMess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:39

Riraito ik ben evt wel geïnteresseerd, heb je een link voor mij van je mp account via een pb?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:40

Riraito, zoek eens wat hoeken op FB! Genoeg manga en anime fans in eigen land hoor! :))

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:44

Zal ik eens proberen, het is alleen niet iets wat iedereen leuk vindt :=
De serie is eigenlijk niet iets voor volwassenen en ik heb gewoon nog wat over van vroeger. Maar ik heb misschien al iemand gevonden (komt uit de VS, woont in NL, handig!)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 21:46

Varekaj schreef:
Ik verzend naar Spanje (zadel) voor €14 zolang het onder 10kg blijft, via PostNL, die hebben de service van TNT overgenomen hier. Snel gaat het niet maar behalve dat ene incident nu met mijn kapotte doos ben ik er wel tevreden over.
Het duurt 4 dagen van verzendpunt in België naar het sorteercentrum en dan nog eens aantal dagen tot op bestemming in Spanje maar hey, het is wel verzekerd verzonden tot €500 én met volgcode. Dat doet de gewone post niet na.

hmm.. en mijn post nl punt kon me zadel van 5 kilo voor op zijn goedkoopst 20 versturen naar belgie???

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:11

ben ik nou zo blond als ik niet weet wat dat is?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:19

Manga zijn tekenfilms, maar dan wel van het soort waarbij je een teil onder je tv moet zetten om het bloed op te vangen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:56

Grrrr, ongebruikte rijlaarzen op MP gezet.
Krijg ik een bod van 65 incl. Als ze nou gebruikt waren oké maar niet voor een paar ongebruikte.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:57

kiki1976 schreef:
Manga zijn tekenfilms, maar dan wel van het soort waarbij je een teil onder je tv moet zetten om het bloed op te vangen :D

Kleine correctie O:)
Manga zijn de stripboeken, anime zijn de tekenfilms O:) En ze zijn niet allemaal bloederig :P

Alja schreef:
ben ik nou zo blond als ik niet weet wat dat is?

Denk aan bijvoorbeeld Pokémon, da's ook anime :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 00:41

Zucht...
Ik heb blankets te koop staan en krijg iedere keer de vraag of ik de pads nog heb.
Blankets zijn voor over pads voor de sier. Een blanket alleen is te dun voor onder een westernzadel,daar moet dus een goede pad onder omdat een westernzadel geen kussens heeft.

Ik wil ze natuurlijk graag kwijt,dus moet ik dan maar niet zeggen dat het geen pads zijn?
Heb iedere keer toch maar even verteld hoe het zit en waar ze voor dienen,voordat ze straks eventueel na de verkoop gaan zeuren dat ze toch uiteindelijk het verkeerde onder hun zadel hebben liggen.

Je verdiept je toch eerst in hetgene dat je wil kopen?

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 07:42

Tigress schreef:
kiki1976 schreef:

Kleine correctie O:)
Manga zijn de stripboeken, anime zijn de tekenfilms O:) En ze zijn niet allemaal bloederig :P

Hahaha nou die mijn broer vroeger keek waren behoorlijk bloederig _O- Dat is mij bijgebleven

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:17

_O- Tsja, wanneer een anime bloederigheid in zich heeft, maken ze er over het algemeen ook een flinke bloedshow van inderdaad _O- Kan me snappen dat dat je dan bij blijft :')
-
Helaas was de geïnteresseerde voor de tv afgehaakt, hij vond hem toch te klein :c
Ik wil mijn schoolboeken ook op marktplaats zetten...iemand enig idee of je dat een beetje kwijt raakt?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:29

schoolboeken schijnen heel goed te lopen!!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:52

Top! Dan kan ik daar dus gerust een poging mee wagen :D Heb alles al even uit de kasten getrokken ^_^

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 09:55

heb net als het goed is al mijn 7 dekjes in 1 keer verkocht, ben benieuwd!

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 10:06

Zo heb deze week al 5x iemand geluk gegeven op een bod op mijn zadel 0 reacties terug....ZUCHT