Allemaal super gave foto's! Ik heb eind mei weer een super gave opdracht
Net even de Coiffure Award gekeken, en mijn kappers hebben allebei gewonnen Hair colour technician of the year en Dames kapsels regio Overijssel (en nog een paar provincies maar die ben ik vergeten haha)
Prachtige foto's zitten er tussen zeg! ❤️ Toppie hoor. Bij andere heb ik zoiets van blijven oefenen op gezichtsuitdrukking . Daar maak en breek je een foto mee. Het is goed weer voor buiten shoots! Hebben jullie nog wat in de planning staan?
mingming
Geplaatst: 08-05-16 20:04
Echt heerlijk weer voor buiten shoots ja! Ik heb helaas pas in juli weer mijn eerste fotoshoot gepland staan. Zou best weer eerder willen, maar heb niks op de planning staan helaas. Verder mag in juli eindelijk mijn beugel eruit, dus dan hoop ik dat ik mijn mond niet meer zo strak trek Wel jammer, hij gaat precies de dag ná mijn shoot eruit
Mingming in principe hoeft een beugel geen probleem te vormen hoor mijn dochter deed gewoon haar shoots. Veel oefenen je mond losjes te houden licht open. Mijn dochter kreeg als tip haar tong tegen haar gehemelte aan te drukken. Hielp haar echt met het ontspannen van haar mond. Wie weet voor jou ook?
Ik wilde graag een fotoshoot doen met een model in zo'n prachtige, lange, volle jurk. Alleen zijn die krengen ongelofelijk duur, zelfs ook al huur je ze maar een dagje. Waar halen jullie die vandaan?
Hmm, de jurken op MP vallen wel wat tegen, niet hele bijzondere, en de mooie zijn nog steeds duur. Kringloop is wel een goed idee ja!
Yasmijntje
Geplaatst: 08-05-16 22:22
IsaCalixa schreef:
Hmm, de jurken op MP vallen wel wat tegen, niet hele bijzondere, en de mooie zijn nog steeds duur. Kringloop is wel een goed idee ja!
Daar kan je inderdaad echt hele leuke dingen halen! Hoeven dan ook helemaal niet duur te zijn, zijn alleen (soms) gedragen en zijn vaak van een goed merk.
Meelezer breekt even in maar in van die meer alternatieve winkels hebben ze soms ook mooie jurken voor weinig! Vaak winkels met de meer Goth stijl, al zijn die jurken dat dan niet!