Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce2 schreef:Even een vraagje in het algemeen: hoeveel van jullie mailen naar bedrijven/webshops/etc. om te vragen om gratis spullen, zodat je daar over kan bloggen?
romancehorse schreef:Ik heb een eerste DIY post gemaakt.
Het zelf maken van Equestrian oorbellen!!
DIY Equestrian Earrings !!
Leuk , Niet?
Easy en voor iedereen te doen.
joyce2 schreef:Een week later dan ik had gepland (de blog stond al klaar, maar mijn computer liep steeds vast tijdens het in elkaar zetten van het filmpje), maar hij staat online:
De kat krabt de krullen van de....
welshfan97 schreef:Hee, zou ik me hier ook mogen melden? Ik heb nog geen blog maar ben voor mezelf nog wat aan het oefenen. Alleen nu heb ik een vraagje. Hoe lang zijn posts van jullie? Ik schrijf nu tussen de 200 en 250 woorden, ik kan langer schrijven maar het is geen informatief blog, gewoon beetje ontspanning dus dan lijkt me kort fijner om te lezen.
Polivy schreef:welshfan97 schreef:Hee, zou ik me hier ook mogen melden? Ik heb nog geen blog maar ben voor mezelf nog wat aan het oefenen. Alleen nu heb ik een vraagje. Hoe lang zijn posts van jullie? Ik schrijf nu tussen de 200 en 250 woorden, ik kan langer schrijven maar het is geen informatief blog, gewoon beetje ontspanning dus dan lijkt me kort fijner om te lezen.
Ik schrijf waar ik gewoon op uitkom. Soms kan het wel zijn dat het wat langere teksten zijn. Maar ik ga mij geen max opleggen. Korte teksten zijn idd wel fijn om te lezen.
Polivy schreef:joyce2 schreef:Een week later dan ik had gepland (de blog stond al klaar, maar mijn computer liep steeds vast tijdens het in elkaar zetten van het filmpje), maar hij staat online:
De kat krabt de krullen van de....
Leuke blog! Je schrijft leuk
1 tip: de concentratiespanne van veel internetgebruikers is niet groot. Wil je een effectief filmpje plaatsen dan moet die ook vrij kort zijn. Internetgebruikers blijven namelijk niet zo lang hangen. Ik merk het ook aan mijzelf. Duurt het filmpje te lang dan ga ik wat skippen in het filmpje, ook bij het jouwe. Korte filmpjes werken het beste