Westfield (stratford of Shepards bush? hou er rekening mee dat het belachelijk druk is nu) hebben geen primark, ik zou naar Oxford street gaan (Halte Tottenham court road) want die bij marble arch vind ik verschrikkelijk.
Zo ik ben benieuwd morgen! Hopelijk hebben ze leuke jurkjes Ik houd ook echt van die I Love to Lounge-lijn, heb eigenlijk echt teveel pyama's (en 2 onesies ) maar toch zie ik elke x weer wat leuks! Als iemand morgen in Eindhoven is en een blond meisje met verwilderde blik in de ogen ziet, zeg gerust hoi, waarschijnlijk ben ik het
Ik ga morgen naar Almere, jeeeeeeej! Hoop iets leuks voor kerst en een onesie te scoren Moet allemaal wel even snel snel helaas, aangezien ik daarna nog hard aan de studie moet
Pieter25
Geplaatst: 18-12-13 23:55
Josien_ schreef:
Ze verwachten wel drukte in Eindhoven geloof ik. Krijg van mijn uitzendbureau verschillende mailtjes of ik er de komende dagen wil werken.
Ik heb gehoord dat er ook een mannenafdeling is.. beetje de moeite of..?
Die is er inderdaad, maar ik ben er nog nooit geweest. Maar er is een afdeling voor mannen en voor kinderen, dus kan me voorstellen dat het ong de helft van een verdieping voor dames is
moelly
Geplaatst: 19-12-13 00:05
Ik ga misschien dinsdag naar Zoetermeer. Zijn er een beetje leuke hakken te koop?
Ik ben net naar primark Almere geweest en het was leuk Als je op zoek bent naar jurkjes met lange mouwen kan je beter ergens anders kijken denk ik, want vond dat aanbod echt heel laag, terwijl ik er wel juist naar op zoek was. Heb er uiteindelijk wel eentje gekocht, is meer een hele lange trui eigenlijk, en verder nog een jurkje zonder mouwen, 2 truien, een bloesje, een panda onesie, een pyjama in kerststijl en 10 paar sokken