Morgen koopzondag dus mijn ouders komen en dan mijn allereerste kerstboom uitzoeken
papagroom
Geplaatst: 30-11-14 00:27
maandag is het dec....heb de adventskalender vast opgehangen.
purny
Geplaatst: 30-11-14 00:30
ik heb vanavond mijn eerste winstpuntje in de onderlinge gereden. Voor mijn gevoel ging het echt niet. Het was wel de onderlinge maar wel mooi winst. Ik had 183 punten.
Ja ik ga heel goed voor hem zorgen , kachel niet op 21 maar beetje lager en dekbed op de bank over me heen. Goed voelen of ie dorst heeft , eventueel beetje mest van de konijnen als ie honger heeft en heel veel praten met hem
Schecker heeft nog adventskalenders voor honden. Maar mijn hond is allergisch voor vrij veel dus die krijgt niet dit soort snacks.
NatassJa
Geplaatst: 01-12-14 18:19
Nou, Brussel is niet voor herhaling vatbaar
Wat een saaie, troosteloze, zakelijke stad.. De sfeer rondom de kerstmarkt was leuk, het Grote Plein was leuk. Maar voor de rest?? Wij zijn alleen zaterdag geweest, de dag van aankomst tot 's avonds een uur of 9. Daarna lekker naar het hotel gegaan, Marriott Courtyard wat trouwens wél een aanrader is!, de volgende dag ontbeten, naar het Atomium gereden, daarna weer lekker richting Nederland om daar te gaan shoppen!
Nee nog niet , ik houdt me nog even in en geef boom nog even wat meer kans om bij te trekken . Even goed gepraat met hem hij lijkt al wat beter in zijn bast te zitten XD , dik waterballet gister toen ik hem water gaf maar ach hij is het waard . Morgen eerst werken , dan tuig ik hem op voordat mijn begeleiding komt . Twijfel over de locatie.. te dichtbij de kachel voor mijn gevoel maar geen tocht
Jolien87
Geplaatst: 01-12-14 22:01
Ah wat jammer Natasja.
Vriendlief en ik hebben net besloten een paar dagen voor kerst een dagje naar Amsterdag te gaan. Op één of andere manier lijkt dit me ook wel heel erg leuk.
Zo wil ik wel door het leven , takkie de kerstbomen fluisteraar
Hij staat op zijn plek , morgen mand halen . Heb het echt koud maar alles voor boompie!
ik schep nog wat aarde uit mijn tuin , maar alles is bemest met konijnenmest . Is dat extreem erg of gaat boom opeens 10 meter groter worden?
Samy24
Geplaatst: 02-12-14 14:33
[quote="NatassJa"]Nou, Brussel is niet voor herhaling vatbaar
Wat een saaie, troosteloze, zakelijke stad.. De sfeer rondom de kerstmarkt was leuk, het Grote Plein was leuk. Maar voor de rest??
Haha ik woon naast Brussel en ook wij komen er nooit om diezelfde reden. Waarschijnlijk zullen wee een van de volgende weekends wel naar plein gaan maar voor de rest zie je ons ook niet in brussel hoor
Mijn boom staat nu ook. Wat een gedoe om die lampjes er goed in te krijgen! Kom eigenlijk net een rondje tekort.. Net naar de Blokker geweest voor een snoer erbij, maar ze hadden niet meer de lampjes die ik nu in m'n boom heb zitten.. Morgen maar even langs een andere Blokker, want moet zo werken. de piek staat er iig al wel op, haha!