Voor de mensen die niet via tv kunnen kijken, via rtlvoetbal.nl kun je 't ook kijken, is denk ik betere kwaliteit dan 'n livestream
Ja naja hij bewoog de bal niet naar de bal toe dus misschien vandaar.Vind ze in vlagen goed spelen en dat hetzelfde voor anderlecht.
Onze belg scoort tegen de belgen Blind is wel oke, Stekelenburg keept geweldig, el Hamdaoui heeft wel kansjes er tussen zitten
Haha, onze Belg is goed, onze andere Belg moet ook nog scoren Onze Deen mag ook scoren en onze Serviër ook
el Hamdaoui hoor je niet veel vind ik, die mag wel wat veller zijn.Bij eriksen heb ik soms het idee dat ie toch nog ff iets te soft is.
Eriksen te soft? Naah, die zie ik als 'n idioot door dat veld heen rennen Zijn jullie ook steeds zo in de war door Suarez?
Hahahahaha ons pap: kan die dwerg van Anderlecht niet op z'n benen blijven staan in plaats van voor Suarez te spelen en op de grond te gaan liggen?
Ik heb absoluut niet gegild ofzo.En mijn pa kwam ook niet binnen met ""Is dat die gast die je zo leuk vindt? Wat een kneusje joh!''
Hahahaha gelukkig vindt ons pap het 'n goeie speler Alleen nu Suarez weg is heeft ie 'n nieuw iemand gezocht om over te zeuren, El Hamdaoui