Cinnepin schreef:mirgino schreef:.
jij hebt een sauna
in mijn chaletw as t boven de 30 graden![]()

wij gaan vrij voor 2 weken naar Texel ook in een Chalet,en daar is het met hete dagen ook bloedje heet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cinnepin schreef:mirgino schreef:.
jij hebt een sauna
in mijn chaletw as t boven de 30 graden![]()
Tinky12 schreef:Amsterdam net rood...nu roze/grijs en het enige wat je hoort is het gekras van zo'n ...wat is het eigenlijk...geen cicade.Krekelgeval zeg maar![]()
Inmiddels begin ik hoofdpijn te krijgen...de spanning in de lucht begint goed op te bouwen
Sita_ schreef:Zo te zien krijgt Zeeland vannacht weer de volle laag..
Het word hier iig al goed donker en ng benauwder..
LadyAngel schreef:Ook ik Aalsmeer is het geel/beetje oranje..
brenpasbeau schreef:idd ik begin ook hoofdpijn tekrijgen. krijg ik altijd al het gaat onweren.
nou van mij mag het wel even 1 keer goed onweren en flink afkoelen.
mirgino schreef:Sita_ schreef:Zo te zien krijgt Zeeland vannacht weer de volle laag..
als het dan maar tot de eilanden blijft![]()
dan blijven wij net droog
Tinky12 schreef:brenpasbeau schreef:idd ik begin ook hoofdpijn tekrijgen. krijg ik altijd al het gaat onweren.
nou van mij mag het wel even 1 keer goed onweren en flink afkoelen.
Irritant is dat he...wel vaak goede graadmeter
Sita_ schreef:Zo te zien krijgt Zeeland vannacht weer de volle laag..
x_Marr schreef:Sita_ schreef:Zo te zien krijgt Zeeland vannacht weer de volle laag..
Als dat allemaal over een week maar over is
Ga op vakantie naar Zeeland, en ga daar niet heen op vakantie omdat we slecht weer willen hebben
Tinky12 schreef:Pakt Mystica en Solide bij de hand kom je lekker hierheen...of ff afzakken naar Braboland
Tinky12 schreef:Pakt Mystica en Solide bij de hand kom je lekker hierheen...of ff afzakken naar Braboland