Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:24

ik ben aan het video editen voor school, maar ik kan geen muziek luisteren terwijl ik werk omdat ik het geluid moet fixen en dat is zeer ergelijk :')

Mijn broer stuurt net een foto dat ze aan het sneeuwscheppen op het dak zijn, maar ik kan zo niet zien of het bij hem thuis is of op zijn werk. Als het op zijn werk is betekent het dat hij later vandaag nog van groningen terug naar heerenveen moet rijden en wil ik eigenlijk wel dat ie even in onze life360 groep gaat :+ zelfs mijn vader hadden we zo ver gekregen om die app te nemen, anders lieten we hem niet naar werk gaan _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:25

Hier vrijdag overdag +4 met regen en in de avond -5 met nattigheid.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:26

Jemig ik zit thuis en verbruik meer gas en stroom. Maar normaal betaal ik 138 per maand en nu waren de kosten 201. Toch maar even verhogen tijdelijk. Ik heb een vast contract maar echt blij ben ik hier niet mee.

Alle kosten worden hoger en ik krijg minder loon doordat ik in de ziektewet zit.

Nou ik ga maar weer werken bespaart behoorlijk veel :')

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:30

Hier is het nu even droog, maar er is vanochtend zeker 10 cm bij gevallen op wat er al lag. Onze vuilniswagens zijn niet uitgereden, veel te gevaarlijk. Ik heb net de olijfboom op de patio van ons bedrijf "gered" door met een bezem de sneeuw van de takken te slaan, want ze bogen ver door met al dat gewicht en het zou zonde zijn als die takken er af breken.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 11:41

Op de wegen rondom Parijs is het ook hommeles door het winterse weer. Daar staan dubbele rijen aan vrachtwagens in de file. Dus niet alleen Nederland heeft problemen met de sneeuw :(

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:02

Vanavond zou concours in Groningen zijn.
Gisteren lieten ze doorgaan ivm code geel.
Maar kan me niet voorstellen dat ze vanavond wel door laten gaan. :n

Ik zou mijn leven niet in de waagschaal willen leggen, en dat van mijn paarden helemaal niet! :n
Mag toch echt hopen dat ze verstandig zijn.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:08

Ik had met vrienden afgesproken in de stad en er ging om de 2 uur een trein. Eindstand is dat er helemaal niks meer rijd :+
Ik wil gewoon iets leuks doen :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:09

Siggislief schreef:
Ik wist het niet van die laatste, en ook nooit gedaan.. nou we weten het vanaf nu!

[ Afbeelding ]

Jaa hier hadden we het gisteren op het werk ook toevallig over.

Ik heb vanochtend de hond naar de trimmer gebracht. Want toen sneeuwde het nog niet. Maarja nu moet ik hem straks natuurlijk nog ophalen. :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:13

Bij m'n man op het werk zijn ze aan het verbouwen, zo ook de werkplaats waar hij aan het werk is en die is nu tijdelijk verplaatst. Daar is het 0 graden, en ze mogen geen plastic voor het gat hangen of een verwarming er neer zetten vind het echt niet normaal!

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:19

Dat ze de postbodes met een sneeuwstorm gewoon de post laten bezorgen. De ijspegels hingen verdorie aan zijn snor.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:51

juval schreef:
Paarden staan hier binnen, en ik vrees dat ze voorlopig ook niet naar buiten kunnen. Heel onhandig/sneu.

Schoonmoeder heeft het feestje zaterdag voor haar 80e verjaardag afgezegd. Te gevaarlijk.

Melkrijder zou vandaag moeten komen, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Betekent dat we de melk van 3 dagen moeten laten weglopen :(

Bij ons hebben ze gelukkig gisteren opgehaald. Maar hoezo zou die niet kunnen komen dan? Lukt het jullie niet om de oprit sneeuw vrij te maken?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:51

maralyn schreef:

Ik zou mijn leven niet in de waagschaal willen leggen, en dat van mijn paarden helemaal niet! :n

Hadden wij het toevallig ook al over. Geen haar op mijn hoofd die nu met de trailer op pad zou gaan voor een wedstrijd. Wegen zijn echt ontzettend slecht.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 12:54

Berdien schreef:
maralyn schreef:

Hadden wij het toevallig ook al over. Geen haar op mijn hoofd die nu met de trailer op pad zou gaan voor een wedstrijd. Wegen zijn echt ontzettend slecht.

Nou dit dus. Hier zijn de verenigingslessen ook voor de hele week afgezegd. Oud clubgenootje heeft 15 jaar geleden een ongeluk in de sneeuw gehad met de trailer. Paard is overleden en zij heeft hersenletsel opgelopen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:02

hahahatsjoe schreef:
Dat ze de postbodes met een sneeuwstorm gewoon de post laten bezorgen. De ijspegels hingen verdorie aan zijn snor.

Ik zag ze gisteren op het fietspad lopen met volgepakte fietsen, echt erg -O-

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:12

Terwijl de helft zeker thuis is, buurman die zich verveeld en bonken muziek draait, die ondertoon maakt mij kwaad en koptelefoon ondertussen ook zat, maar ook geen zin hebben naar buiten te gaan voor zulke onzin. Beetje rekening houden met elkaar graag, vooral met dit weer. Muziek mag, maar niet zo hard.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:15

nicole_floor schreef:
juval schreef:
Paarden staan hier binnen, en ik vrees dat ze voorlopig ook niet naar buiten kunnen. Heel onhandig/sneu.

Schoonmoeder heeft het feestje zaterdag voor haar 80e verjaardag afgezegd. Te gevaarlijk.

Melkrijder zou vandaag moeten komen, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Betekent dat we de melk van 3 dagen moeten laten weglopen :(

Bij ons hebben ze gelukkig gisteren opgehaald. Maar hoezo zou die niet kunnen komen dan? Lukt het jullie niet om de oprit sneeuw vrij te maken?

ja, we hebben het erf wel redelijk schoon kunnen schuiven. De wegen hier in de buurt zijn ook gestrooid en geschoven. Dus ik heb wel hoop. Maar ik las op fb dat er bij andere boeren de melk wel de put in is gegaan, vandaar dat ik het spannend vind.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:16

Ik heb zo'n trek in thuisbezorgd vanavond, maar ik vind het zo sneu voor de bezorgers. :')

/edit; oh ik zie dat de lekkerste restaurants ook dicht zijn (logisch), dan maar een gezond prutje vanavond.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:17

xSagan schreef:
Terwijl de helft zeker thuis is, buurman die zich verveeld en bonken muziek draait, die ondertoon maakt mij kwaad en koptelefoon ondertussen ook zat, maar ook geen zin hebben naar buiten te gaan voor zulke onzin. Beetje rekening houden met elkaar graag, vooral met dit weer. Muziek mag, maar niet zo hard.

Woon je ook naast mijn buurman -O-

Maar nu kunnen zijn vriendjes niet komen vanwege de sneeuw }:) ik heb een rustige avond gok ik zo.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 13:20

SpikkelFire schreef:
Ik heb zo'n trek in thuisbezorgd vanavond, maar ik vind het zo sneu voor de bezorgers. :')

/edit; oh ik zie dat de lekkerste restaurants ook dicht zijn (logisch), dan maar een gezond prutje vanavond.

Ik kreeg net wonder boven wonder toch mijn LEGO van de PostNL bezorger dus die heb ik wat extra fooi toegestopt. Held

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:23

Ik heb een kruik in mn nek gelegd en zit onder een dekentje, ik ben zo'n koukleum :')

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:27

xPabloBokt schreef:
SpikkelFire schreef:

Ik kreeg net wonder boven wonder toch mijn LEGO van de PostNL bezorger dus die heb ik wat extra fooi toegestopt. Held

Dat is echt heel lief van jou!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:28

xPabloBokt schreef:
SpikkelFire schreef:

Dat vraagt wel om een foto van je set! :)) Lief dat je de bezorger wat geeft!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-26 13:35

Ja, ik heb zelf bezorgwerk gedaan drie jaar lang (Jumbo en Picnic), dus ik heb gewoon wat extra waardering voor die mensen. In de zomer bied ik ze ook altijd een ijsje o.i.d. aan.

Bij deze :D
Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:36

Ohh je hebt de Bol select deal gescoord :)) Veel bouwplezier! Ik ben ook druk bezig met bouwen deze dagen haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-26 13:36

Die is mooi zeg!