Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

paddington

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:11

Ik moet morgen naar de Ikea met zoonlief en hij vroeg net hoe laat we gingen.

Ik zei gewoon vroeg want dan zijn de meeste jankende kinderen vast nog thuis.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:11

Ik ben asociaal omdat ik een kind Ravi niet laat aaien ( let wel volgens het kind he). Ik heb netjes maar heel beslist gezegd dat ze wel vaker in haar leven een nee te horen zal krijgen en dat ze die wat mij betreft wat vaker in haar leventje al had mogen horen :j

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:12

De weersveranderingen en daardoor weer direct stijve reuma vingers. :n

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:14

Ineke2 schreef:
Ik ben asociaal omdat ik een kind Ravi niet laat aaien ( let wel volgens het kind he). Ik heb netjes maar heel beslist gezegd dat ze wel vaker in haar leven een nee te horen zal krijgen en dat ze die wat mij betreft wat vaker in haar leventje al had mogen horen :j

Maar hoe DURF je nee te zeggen tegen een kind??

Nee hoe vaak wij wel niet boze ouders hebben gehad want "ja maar de hond is zo schattig!" Nee is nee mevrouw, ook als het gaat om honden aaien.
Nu is het bij jou (gok ik?) ook omdat ie hulphond wordt, en bij die van mij simpelweg omdat ik geen zin heb om ongemakklijk bij zo'n kind te staan en mijn hond nog wel eens hap wil zeggen.

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:24

Ineke2 schreef:

Vreselijk, zulke kinderen. En soms dan ook (groot)ouders erbij die ook gaan zeuren.

Als wij op een terrasje zitten met de honden, dan liggen ze rustig onder tafel. We willen dan niet dat iemand die rust doorbreekt. En dan heb je van die ouders die hun kinderen aansporen om te vragen of ze onze hondjes mogen aaien, en vervolgens een grote mond geven als ik 'nee' zeg. "Maar we vragen het toch netjes?" Prima, maar het antwoord blijft 'nee'... Zeker als we zelf aan het eten zijn vind ik het super brutaal als mensen hun koters op ons af sturen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:25

Klopt ja, die van mij is dan ook nog een schattige pup, hoewel die wel pijnlijke tandjes heeft momenteel :')

Ook heel irritant ja, laat de honden gewoon rustig liggen op een terras. Koop zelf een hond als je er 1 wilt aaien :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:37

Ineke2 schreef:

"Ik moet mijn hond, nee leren! Maar jij ook..." :')

Nee is nee. Helaas kind. Nee is nee.

Wij waren vandaag op caravan zoektocht, gewoon oriënteren.
Waar wij beiden over eens zijn, geen grote caravan, knus, gezellig en handig.

Probeerde één van de verkopers een beetje flirterig te zijn.
Alles schreeuwde in mijn lijf en hoofd. "NEE!! NEE! ABSOLUUT NEE!" -O-

Mn man vond t wèl grappig. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

Pov schrijven van een personage die tegen de dertig aan zit/de dertig al is gepasseerd? Easy peasy. Pov schrijven van een personage die 16 is en een personage die 19 is? Draaamaaa. Ik weet dus letterlijk niets meer van die twee leeftijden. Waarom maak ik het mezelf zo moeilijk? :+

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:18

prompter schreef:
Is er veel schade Juval, of valt het mee (hoop ik)?

Valt mee gelukkig. Eigenlijk helemaal niet. Ze hebben een minuut of 10 geblust, toen was het klaar en mocht ik voor 9 man koffie en thee regelen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:20

Zat er toch wel nog wat leuks bij om naar te kijken? <<) :+

Fijn dat het zo snel geblust was.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:40

Er zit op de hoek van onze straat altijd een hele oude kat, beestje is 18 of 19. En ja hij ziet er wat slecht uit, vieze oogjes, slechte vacht, echt zo'n bejaarde kat. Iedereen uit de buurt weet, die kat is gewoon oud. hij zit buiten zijn eigen huis en elke avond en bij slecht weer moet hij naar binnen. Verder zit ie buiten en geniet ie van een kriebel van mensen die langs komen. Schat van een beest.

Nu zijn er dus mensen geweest die constant voer voor hem neerleggen. Brokjes over de hele stoep, open blikjes, etc. vast met goede bedoelingen, maar het beestje heeft toch echt gewoon een bandje om waar zijn adres en nummer van de eigenaar op staat. Bel dat als je je zorgen maakt, ga niet zomaar die kat voeren.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:00

Ik was vandaar met een collega naar de Pride in Zwolle. Ik hou niet (meer) zo van drukte dus het was echt een uitje. En de Pride is heel belangrijk dus ik steun dat graag.

Had een leuke outfit bedacht! Maar heb toen toch maar m’n standaard wijde broek aangetrokken want ik heb een bolle kont en mannen vinden op drukke plekken dat vaak een reden voor een opmerking. En als jij je zo “uitdagend” kleed (normale lange broek) mogen ze je ook aanraken. :j

En verhip vandaag liep ik in Zwolle. Om rechten te supporten van minderheden. We liepen even in een rustige steeg. En een groepje jongens hoorde ik al naderen. Ik hoorde veel kabaal en een fatbike. Dus ik wist al wat het type was.

Maar ik zei niks en bleef rustig in gesprek met diegene met wie ik was (vrouw ook). Helaas ging de jongen op de fatbike een tijdje heeeel dicht naast mij fietsen. En hij bleef maar opmerkingen maken over mijn kont. Lekker dik, abnormaal, lekkere reet etc. Echt 5x. Ik heb hem strak aangekeken en heb niet verder gereageerd. Het was een jongen van ik denk 15 / 16?

Nou dus blijkbaar ben je in Zwolle, op de Pride al niet veilig voor rot jochies op fatbikes. In je wijdste broek en in gezelschap… op een dag vol inclusie. -O-

En ja deze jongen was hartstikke wit. Voordat menen dat gaan invullen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:02

Zertab schreef:
Dat ik denk dat ik gister een rolstoel verkeerd heb opgemeten. En er nu dus niets aan kan doen. En ik ben boos op mijzelf omdat ik er toch moeite mee blijf hebben, om zoiets correct op te meten.
Ik weet precies de punten waar je moet meten. Maar ik heb het nog niet vaak gedaan dus ik mis de handigheid, waardoor het nog weleens mis gaat?

Waar twijfel je aan dan? Wat heb je 'fout' gedaan?

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:05

MarlindeRooz schreef:
Ik was vandaar met een collega naar de Pride in Zwolle. Ik hou niet (meer) zo van drukte dus het was echt een uitje. En de Pride is heel belangrijk dus ik steun dat graag.

Had een leuke outfit bedacht! Maar heb toen toch maar m’n standaard wijde broek aangetrokken want ik heb een bolle kont en mannen vinden op drukke plekken dat vaak een reden voor een opmerking. En als jij je zo “uitdagend” kleed (normale lange broek) mogen ze je ook aanraken. :j

En verhip vandaag liep ik in Zwolle. Om rechten te supporten van minderheden. We liepen even in een rustige steeg. En een groepje jongens hoorde ik al naderen. Ik hoorde veel kabaal en een fatbike. Dus ik wist al wat het type was.

Maar ik zei niks en bleef rustig in gesprek met diegene met wie ik was (vrouw ook). Helaas ging de jongen op de fatbike een tijdje heeeel dicht naast mij fietsen. En hij bleef maar opmerkingen maken over mijn kont. Lekker dik, abnormaal, lekkere reet etc. Echt 5x. Ik heb hem strak aangekeken en heb niet verder gereageerd. Het was een jongen van ik denk 15 / 16?

Nou dus blijkbaar ben je in Zwolle, op de Pride al niet veilig voor rot jochies op fatbikes. In je wijdste broek en in gezelschap… op een dag vol inclusie. -O-

En ja deze jongen was hartstikke wit. Voordat menen dat gaan invullen.

Mensen zijn stom :knuffel:

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:31

Onze favo italiaan was dicht (vakantie) en tis zon klein lokaal mini restaurantje dus gewoon n briefje op de deur. Helaas hadden wij er 1,5 uur voor gereden. Uiteindelijk maar n andere italiaan gedaan maar nooit weer