Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 23:08

Wat een nare berichten allemaal.. Heel veel sterkte, aan wie het nodig heeft! :knuffel:

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 00:47

Heel veel sterkte allemaal Y;(

Mijn ergernis van vandaag: ik ben weer eens ziek en gedurende de dag had ik het niet door, maar ik ben echt als een hersenloze zombie bezig geweest. 3 pakjes tissues kwijtgeraakt, 2 repen chocolade opengemaakt, meerdere koppen thee vergeten, ik was de was in de machine vergeten, etcetera etcetera en nu lig ik in bed te piekeren en hopen dat ik niet iets belangrijks bij de paarden ben vergeten :=

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 07:00

Dat je twee rijstroken hebt bij een verkeerslicht, die redelijk snel erna samenvoegen tot 1. Ik sta links voorgesorteerd. Die rechts van me trekt heel erg op het gemakje op. Ik wat vlotter. En dan vlak voor het punt van invoegen gaat die rechts van mij ineens gassen :? . Gast je moet gewoon ritsen, en ik rijd heel de tijd al net voor je... Als je me noet voor je had gewild had je daarvoor ook ff door moeten rijden :+

En mensen die openbaar toiletten goor achter laten :x . Als je moet, dan noet je, maar als je alles onder de stront smeert, haal dan ff die borstel erdoor.... Ik vermijd openbare toiletten sowieso het liefst, maarja hoogzwanger moet je soms ineens toch echt even....

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 08:00

Ik erger me aan de oppashond. Zoveel haar, overal, van dat lange haar dat gaat ronddwarrelen en overal neerkomt als er een deur open gaat en op al je kleren zit. Heb haar ook al een vlooienbehandeling moeten geven (en die van mij dus ook wat ik liever niet doe) en ondertussen mijn tapijt in de woonkamer opgerold want had het vermoeden dat ze er toch soms op plast.

Het is ook nog eens als vriendendienst dus het kost me geld. Dit is eens maar nooit weer denk ik.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 08:45

Onze nieuwe CV ketel die echt een verschrikkelijke takkeherrie maakt. Ben nu al twee nachten op rij erdoor wakker geworden. Wil onze oude ketel terug.. -O-

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 08:47

Gatver, sta net de auto te krabben en er heeft gewoon weer zo een vieze vuile rotkat tegen lopen pissen. Zit zo dus in de kattenzeiklucht van een ander onderweg naar het werk. En bedankt.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:08

Wij hebben een collega die vast in zijn beginfase van zijn leven niet heeft geleerd om de wc
na een grote boodschap even achterom te kijken en schoon te maken.
En dit echt bijna elke dag en het is echt zo vies en goor.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:28

paddington schreef:
Wij hebben een collega die vast in zijn beginfase van zijn leven niet heeft geleerd om de wc

Idem. Zo goor. De pantry laten ze ook altijd zo smerig achter. Ik snap dat niet hoor. Je bent toch volwassen :?

Ik begin verkouden te worden volgens mij

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:38

Het is zo'n dag.... Extra vroeg op zodat ik voor mijn kantoordag langs stal kon voor medicijnen... Auto startte niet. Voor jan banketstaaf zo vroeg op. Daarna ellende op het spoor, vertragingen en werkzaamheden, en daardoor nu - ondanks het vroege op staan - later op kantoor dan gepland. Top begin van de dag zo.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:16

paddington schreef:

Deze ophangen, die kwam ik een keer tegen op een camping

Afbeelding

Al zou hij wel op een leeftijd moeten zijn dat hij het uit zichzelf zou moeten doen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:40

Kinderen hebben studiedag vandaag, maar ik kan niets verzinnen of me ertoe zetten iets met ze te gaan doen.
Veel te koud buiten en ik moet er nog wel uit voor de bakker en mijn krantenwijk.
Eerst maar even de waterbakken bij kippen en konijnen ijsvrij maken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:59

Buurvrouw gevallen (eigen huis) heb geadviseerd om huisarts of spoed te bellen, want ze is ook echt buiten bewustzijn geweest. :=

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 11:20

Sterkte voor iedereen.

Marcella hopelijk krijgt je buurvrouw snel hulp.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 12:17

Buurman is erbij heb wel advies gegeven als ze niet naar de huisarts of anders gaan om het uur wakker maken.

Ze is vol op haar achterhoofd gevallen.

Maar is een bekend probleem en ook niet de eerste keer.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 12:45

Ik had gister het gore lef om meer dan 1 ding te doen op een dag. Hoe durf ik. :roll:

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 12:48

Wat akelig voor jouw buurvrouw, Marcella. Hopelijk krijgt ze nu gerichte hulp.

Vannacht begon mijn linkerkant (long) weer op te spelen. Gevoelig als ik op die kant lag en ik begon te piepen en kraken met ademhalen op die kant en hoesten. Inmiddels is het ook gevoelig als ik nergens tegenaan zit, dus op aandringen van mijn man de HA gebeld. Hij (en ik ook) wil niet dat we weer zo'n situatie als in oktober krijgen, waar ik met de ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht om tot de conclusie te komen dat ik geen hartklachten had (wat de ambulance broeder dacht) maar een zware longontsteking. Het spreekuur is voor vandaag vol, dus of ik morgenochtend om 8.00 uur terug wil bellen. Tenzij het in de loop van de dag erger wordt, dan moet ik eerder aan de bel trekken.

Kirrietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 13:05

Aan het ziekenhuis. Ik ben al 3x eerder voor een jaarlijkse controle echo geweest en bel altijd gewoon voor het maken van een afspraak, nooit problemen mee gehad.
Assistente kon er nu ineens niks over vinden en moet dit dan eerst weer met de arts bespreken en heb ik pas eind vd week antwoord en een afspraak. En het gaat altijd al lekker snel in het ziekenhuis ma niet heus |o

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 14:51

Ik kan sinds na het besluit van gister niet stoppen met huilen, raken tranen niet eens op?? |o ;(

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 15:10

TessaxQuincy schreef:
Ik kan sinds na het besluit van gister niet stoppen met huilen, raken tranen niet eens op?? |o ;(

:knuffel: :knuffel:

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 15:13

TessaxQuincy schreef:

Dikke knuffel :(:)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 15:17

Heel veel sterkte met de verschrikkelijke keuze… Dat het de goede is betekend niet dat het de makkelijke is…

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 15:37

Vriendin van mij had lekkage in haar wasmachine, gat in de kuip, wasmachine is half jaar oud…. Is gebruikersfout volgens de monteur( vanuit de winkel waar ze hem heeft gekocht) komt doordat een capuchon touwtje met een hard uit einde eraan…..
ik zeg second opion aanvragen, want nu krijgt ze niks vergoed ook niet de waterschade in het hele huis, wil ze niet want het kost weer voorrijkosten….
Ik vind overal wat van :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:44

Sta op mn gemak op het station, word ik even aangepsproken dat mijn rokje *echt* te kort is :+
Oké hij komt amper over mn kont, maar ik heb een fleece legging aan, dus je ziet niks :')
En het was geen bezorgde van "oh misschien heb je het niet door en is ie omhoog gekropen." Nee ze kwam echt even melden dat mijn rokje gewoon te kort was en niet kon.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:53

Dat ik net tegen beter weten in heb zitten googlen wat bepaalde bloedwaardes zijn.

Morgen voor bloedprikken en een echo van mijn liezen naar het ziekenhuis. Lymfeklieren zijn wat vergroot. Maar nu lees ik dus dat een bepaalde bloedwaarde gelinkt is aan een vorm van lymfeklierkanker wanneer die laag is. En als ik naar mijn labyuitslagen van de afgelopen jaren kijk, is deze waarde wel iedere keer iets minder.

Als ik nog niet bang was ben ik dat nu dus wel ;(

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 18:57

wyoming schreef:
paddington schreef:

Deze ophangen, die kwam ik een keer tegen op een camping

[ Afbeelding ]

Al zou hij wel op een leeftijd moeten zijn dat hij het uit zichzelf zou moeten doen

Die is leuk en bruikbaar!
Alleen zal ik het in meerdere talen moeten maken. :')