Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 09:40

MoniekJ schreef:
Dat ik door mijn depressie weer in het ziekenhuis ben beland. En mij ontzettend eenzaam voel.

Ach jeetje, wat vervelend. Is er iets wat ik/wij kunnen doen?

Roosch

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 10:00

Dikke knuffel voor jou, Moniek :(:)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 10:03

Afbeelding
Het is weer zo ver :(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 10:03

Beterschap Moniek, wat een vervelende situatie zeg :(:)

Ik voel me oud, ik heb blijkbaar er verkeerd op geslapen en nu heb ik een zere schouder _O- kom op zeg

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 10:04

Bhs shoppen is ruk. Juist met een kleine maat. Maar bhs zitten ook echt niet fijn meer, ik moet eens shoppen voor mooie zonder beugels want ben daar echt helemaal klaar mee. Nu loop ik dagelijks in sport bhs zonder vulling maar dat kan alleen als ik thuiswerk of op stal omdat t anders onder shirtjes niet mooi eruit ziet. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen maar tja, dan moet ik wel gaan shoppen en passen ...

Moniek wat naar zeg... sterkte en een dikke knuffel :(:)

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 10:48

Tancreda4 schreef:
Bhs shoppen is ruk. Juist met een kleine maat. Maar bhs zitten ook echt niet fijn meer, ik moet eens shoppen voor mooie zonder beugels want ben daar echt helemaal klaar mee. Nu loop ik dagelijks in sport bhs zonder vulling maar dat kan alleen als ik thuiswerk of op stal omdat t anders onder shirtjes niet mooi eruit ziet. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen maar tja, dan moet ik wel gaan shoppen en passen ...

Moniek wat naar zeg... sterkte en een dikke knuffel :(:)

Ik snap je! Ik vind deze echt top: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/set- ... -2201888/4

Beugelloos, zitten super fijn en ziet er prima uit ook met een kleinere maat. Geen dikke vulling maar wel wat vorm. Echt een uitkomst!

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 10:55

Moniek heel veel sterkte.

Ik draag MarieJo ondergoed. Duur maar nooit een kapotte beugel.

Mijn man die vraagt hoe dingen smaken.
Ik ben verkouden, dus geen idee.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 11:08

Dat het gisterenavond geen goede keus was geweest om toch weg te gaan. Ik ben nu een partij moe op het werk. _O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 11:30

Hoe is het inmiddels met je Moniekj, kunnen ze je ook meteen helpen met je gevoelens? Ik vind dit zo ontzettend naar voor je, gisteravond en vanochtend heb ik meerdere keren aan je zitten denken omdat ik het zo verdrietig vind.
Hier zijn nog wat extra digitale knuffels ❤️❤️❤️

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 11:34

deksel schreef:
Je implanon (hormoonstaafje?) was je kwijt? >;)

Yep, ik voel hem niet meer op de plek/in de buurt van de plek waar ie hoort te zitten. Verplaatsen schijnt soms te gebeuren en dan moet je blijkbaar je ha bellen. Nu maar even gedaan zonder dat steeds uit te stellen haha
Laatst bijgewerkt door Malbec op 17-12-23 11:39, in het totaal 2 keer bewerkt

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 11:35

MoniekJ schreef:
Dat ik door mijn depressie weer in het ziekenhuis ben beland. En mij ontzettend eenzaam voel.

Dikke knuffel :knuffel:

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 11:38

Heel veel sterkte MoniekJ!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 12:09

Hele dikke knuffel Moniek :(:)
Lief hoe Bokt hier op reageert.

Ik ben zo enorm pissed. 8)7 Sinds een jaar staan hier aan huis 2 pony's van bekende. Prima, ik heb geen paarden meer en anders is het ook zo leeg. Zou eigenlijk alleen voor de winter zijn en zonder echt duidelijke communicatie staan ze er nu nog. Voor heeeel weinig geld (bekende uit de brand helpen voor een paar maanden, hoeft geen vetpot te zijn). Toen zeiden ze dat ze de boel van de zomer zouden opknappen, in ruil voor het stalgeld. Oké prima, is allemaal met m'n pa overlegd.
Blijkt nu: ze hebben sinds +/- April niet meer betaald. Want ja, ze zouden het gaan opknappen "als hij tijd had" maar dat gaat dus niet
meer gebeuren hè..
Ze staan hier dus al voor veel te weinig geld en dat betalen ze niet eens? M'n pa heeft ook 0 ruggengraat dus die laat het maar gebeuren? Maar die mensen ook, ze weten het dondersgoed. Doe toch even normaal :=

Ik mag me er niet mee bemoeien want ik heb wel een ruggengraat en zou niet al te aardig m'n bek open trekken := maar dit is ronduit belachelijk. Gaat inmiddels over meer dan €1000. Pa als jij het geld niet mist of nodig hebt, wil ik het wel hebben hoor.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 12:12

Op insta een bericht over de 3 dood geschoten gijzelaars in Israël.
Vervolgens een reactie eronder dat er dan ook maar namen moeten komen van de zoveel doden in Palestina. Het is verdomme geen wedstrijd over waar de meeste mensen zijn omgekomen...

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 12:54

black_kelpie schreef:
Of wat dacht je van een bril. Kan ik het helpen dat ik halfblind ben? Kost ook een vermogen bij een flinke sterkte, ook na die sneue vergoeding van de zorgverzekeraar..

Dat is dus de reden waarom ik geen brillenvergoeding meer in mijn zorgverzekering heb zitten. Dan betaal ik het hele bedrag wel zelf en ik heb ook een flinke sterkte met cilinder.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:04

Waardeloze line ups op festivals Ik heb geen in Nederlandse bagger :')

Dan maar wachten op leuke concerten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:12

Ik heb voor volgend jaar al 6 concerten staan, festivals kunnen leuk zijn maar is me ook teveel geld als ik maar iets van 2 artiesten echt leuk vind :')

Mn vader zou tussen de middag hamburgers maken, maar oma belde een uur geleden om te helpen met de radio en hij is nog steeds niet thuis, en mama en ik hebben zin in hamburgers

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:15

Ik nu 4 :D en wel dingen die ik echt leuk vindt. Ik hou dan liever het geld ook over voor een concert wat ik echt heel leuk vindt.

Vorig jaar was dit festival echt heel leuk met buitenlandse namen , die verwachting had ik nu ook. Maar het is net alsof elk festival denkt , laten we alleen artiesten uit Nederland boeken. Ik heb er niks mee eigenlijk.

Acda en de munnik vindt ik persoonlijk al helemaal niks , maar iedereen is er helemaal wild over. Ik druk die nummers altijd weg op de radio. Vindt dat al behoorlijk skyradio gehalte. En dan hoop je nog op wat anders , maar dan blijven we bij Direct , froukje en Donnie -O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:29

Polarize schreef:
Ik heb voor volgend jaar al 6 concerten staan, festivals kunnen leuk zijn maar is me ook teveel geld als ik maar iets van 2 artiesten echt leuk vind :')

Mn vader zou tussen de middag hamburgers maken, maar oma belde een uur geleden om te helpen met de radio en hij is nog steeds niet thuis, en mama en ik hebben zin in hamburgers

Zelf aan de slag gaan?

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:32

Dat alles zo achterlijk duur is in het dagelijkse leven!

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:33

Er zijn een aantal hele goeie nederlandse artiesten, maar ik zie die helaas niet vaak voor festivals geboekt worden. Het zijn meestal wel dezelfde 5 artiesten op festivals :')
Froukje ga ik aankomende April voor de 2e keer live zien, dus op festivals wil ik liever andere artiesten zien

Purny, we hebben inderdaad zelf maar hamburgers gebakken haha, en natuurlijk kwam mn vader net thuis toen we klaar waren, dus hij kon meteen aanschuiven

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:41

Nyaleti schreef:
Hele dikke knuffel Moniek :(:)
Lief hoe Bokt hier op reageert.

Ik ben zo enorm pissed. 8)7 Sinds een jaar staan hier aan huis 2 pony's van bekende. Prima, ik heb geen paarden meer en anders is het ook zo leeg. Zou eigenlijk alleen voor de winter zijn en zonder echt duidelijke communicatie staan ze er nu nog. Voor heeeel weinig geld (bekende uit de brand helpen voor een paar maanden, hoeft geen vetpot te zijn). Toen zeiden ze dat ze de boel van de zomer zouden opknappen, in ruil voor het stalgeld. Oké prima, is allemaal met m'n pa overlegd.
Blijkt nu: ze hebben sinds +/- April niet meer betaald. Want ja, ze zouden het gaan opknappen "als hij tijd had" maar dat gaat dus niet
meer gebeuren hè..
Ze staan hier dus al voor veel te weinig geld en dat betalen ze niet eens? M'n pa heeft ook 0 ruggengraat dus die laat het maar gebeuren? Maar die mensen ook, ze weten het dondersgoed. Doe toch even normaal :=

Ik mag me er niet mee bemoeien want ik heb wel een ruggengraat en zou niet al te aardig m'n bek open trekken := maar dit is ronduit belachelijk. Gaat inmiddels over meer dan €1000. Pa als jij het geld niet mist of nodig hebt, wil ik het wel hebben hoor.

Ik zal m’n bek wel opentrekken als ik jou was. €1000 niet betalen en het dondersgoed weten? Dat is toch niet iets om overheen te kijken?! Of wel dan?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:41

Themba schreef:
Dat alles zo achterlijk duur is in het dagelijkse leven!

Dat bedacht ik me gisteren ook toen ik op een evenement was en verdorie 1 euro 50 moest betalen om te pissen. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:43

Ik heb een ontsteking of een puistje in het puntje van mn neus.
En dat doet PIJNNNNN!!!!
Ik voel het continue kloppen en t steekt zodra ik mn neus beweeg, en dat is erg vaak ben ik achter gekomen...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 13:43

Mando schreef:
Ik ben heel blij voor je... graag gedaan.
Ik hou hem normaal graag voor mezelf maar wilde hem na jouw ergernis graag met je delen. <3

Ja nog bedankt he! <3

Ben ongelooflijk beurs maar de knopen zijn weg. Wat een verademing. :j

Ik ga zeker nog een keer!