MoniekJ schreef:Dat ik door mijn depressie weer in het ziekenhuis ben beland. En mij ontzettend eenzaam voel.
Ach jeetje, wat vervelend. Is er iets wat ik/wij kunnen doen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Bhs shoppen is ruk. Juist met een kleine maat. Maar bhs zitten ook echt niet fijn meer, ik moet eens shoppen voor mooie zonder beugels want ben daar echt helemaal klaar mee. Nu loop ik dagelijks in sport bhs zonder vulling maar dat kan alleen als ik thuiswerk of op stal omdat t anders onder shirtjes niet mooi eruit ziet. Dus daar moet ik nog wat op verzinnen maar tja, dan moet ik wel gaan shoppen en passen ...
Moniek wat naar zeg... sterkte en een dikke knuffel
deksel schreef:Je implanon (hormoonstaafje?) was je kwijt?
black_kelpie schreef:Of wat dacht je van een bril. Kan ik het helpen dat ik halfblind ben? Kost ook een vermogen bij een flinke sterkte, ook na die sneue vergoeding van de zorgverzekeraar..
Polarize schreef:Ik heb voor volgend jaar al 6 concerten staan, festivals kunnen leuk zijn maar is me ook teveel geld als ik maar iets van 2 artiesten echt leuk vind
Mn vader zou tussen de middag hamburgers maken, maar oma belde een uur geleden om te helpen met de radio en hij is nog steeds niet thuis, en mama en ik hebben zin in hamburgers
Nyaleti schreef:Hele dikke knuffel Moniek![]()
Lief hoe Bokt hier op reageert.
Ik ben zo enorm pissed.Sinds een jaar staan hier aan huis 2 pony's van bekende. Prima, ik heb geen paarden meer en anders is het ook zo leeg. Zou eigenlijk alleen voor de winter zijn en zonder echt duidelijke communicatie staan ze er nu nog. Voor heeeel weinig geld (bekende uit de brand helpen voor een paar maanden, hoeft geen vetpot te zijn). Toen zeiden ze dat ze de boel van de zomer zouden opknappen, in ruil voor het stalgeld. Oké prima, is allemaal met m'n pa overlegd.
Blijkt nu: ze hebben sinds +/- April niet meer betaald. Want ja, ze zouden het gaan opknappen "als hij tijd had" maar dat gaat dus niet
meer gebeuren hè..
Ze staan hier dus al voor veel te weinig geld en dat betalen ze niet eens? M'n pa heeft ook 0 ruggengraat dus die laat het maar gebeuren? Maar die mensen ook, ze weten het dondersgoed. Doe toch even normaal![]()
Ik mag me er niet mee bemoeien want ik heb wel een ruggengraat en zou niet al te aardig m'n bek open trekkenmaar dit is ronduit belachelijk. Gaat inmiddels over meer dan €1000. Pa als jij het geld niet mist of nodig hebt, wil ik het wel hebben hoor.