Dat mijn vriend nog ligt te snurken, ik heb honger en hij kookt .
xrobbiee
Geplaatst: 24-06-23 17:26
Ik mag mijn her tentamens eerder doen, waardoor ook ook eerder af kan studeren, wat uiteraard mega fijn is, maar ook betekent dat ik de komende 2 weken niks anders doe dan aan school werken en dus alles wat ik verwachtte in een half jaar te doen nu in 2 weken ga proppen
Ik ga zo wat drinken met een ex en dan wil ik er ff goed uit zien natuurlijk. Alleen het is te warm voor make-up, dat drijft er toch weer af en ik heb net ook nog 2 pukkeltjes gekregen. Kak. 't zal hem tegenvallen
Marcella
Geplaatst: 24-06-23 17:35
Merlen schreef:
Al 21€ voor 2 gebraden kippen aan het kippenkraam!
Zo blij met mijn eigen kippen vlees. Weet ik nu gelijk ook wat ik bespaar per kip.
Het is en blijft alleen een rotwerkje dat dan wel weer.
Ik vind een tientje voor een hele gebraden kip eigenlijk helemaal niet duur.
M_D_H
Geplaatst: 24-06-23 18:11
fokfanaat schreef:
Ik ook niet, zag laatst rauwe hele kip voor 9 euro, dus voor 1,50 meer, heb ik een gebraden hele kip en er dus geen arbeid en ook geen omkijken na...
Rawr
Geplaatst: 24-06-23 18:37
Nyaleti schreef:
Ik ga zo wat drinken met een ex en dan wil ik er ff goed uit zien natuurlijk. Alleen het is te warm voor make-up, dat drijft er toch weer af en ik heb net ook nog 2 pukkeltjes gekregen. Kak. 't zal hem tegenvallen
Vriend die extreem moeilijk loopt te doen met inmeten van de TV aan de muur en dat hij nu dus zowel horizontaal als verticaal niet recht hangt ten opzichte van de TV kast.
En vervolgens gaan klagen als ik mijn teleurstelling uit. Echt ga even fietsen met je eeuwige positiviteit. Helemaal klaar mee dat ik nooit mijn teleurstelling mag uiten hier.
Merlen
Geplaatst: 24-06-23 19:22
fokfanaat schreef:
Een grote kip was enkele maanden geleden nog 7,5€. Nu zijn het echt kleine kippen aan 10,5€,meer grote kuikens zeg maar.
Tsja, voer voor de kippen is duurder, de energie om de stal te laten draaien is duurder - energie om de kip te braden is duurder. Dat ga je een keer merken.
Niobe
Geplaatst: 24-06-23 19:48
Mijn lippiercing is schijnbaar een beetje ingegroeid kom ik net achter, vanavond maar even een zelfoperatie uitvoeren