Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mystery1980

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 14:06

die eeuwige hoest die nu al 3 weken duurt, ben verder allang opgeknapt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 14:11

CalipsoLover schreef:
Dat ik even geen kant weet met mijn emotie... Ik kan normaal wel goed rationaliseren, dat heb ik de voorbije tijd ook gedaan maar nu komt het weer even in een golf over me heen. Relatie is na 2,5 jaar gedaan sinds twee weken en we hebben sindsdien ook 0 contact gehad. Ik voel me gewoon zo poedersuiker, ik had gehoopt nog een berichtje te krijgen voor nieuwjaar maar dat zat er niet in.

Nou, iedereen lijkt er altijd best chill over te doen (want bijna iedereen maakt het wel eens mee), maar een relatiebreuk is toch wel echt 1 van de meest pijnlijke en traumatische live-events. Helemaal als jij niet degene bent die ervoor gekozen hebt om de relatie te verbreken (en bonuspunten als je ook niet echt snapt waarom). Een silent treatment behoort ook niet echt tot de bonus-aspecten zegmaar (hoewel gemengde signalen krijgen, ook geen topper is).

Nouja, wat ik wil zeggen is dat je gevoel er mag zijn, en dat dit ook vreselijk moeilijk en pijnlijk is en (veel!!!) tijd nodig heeft. 2 weken is niets. Gun het jezelf om je poedersuiker te voelen, af en toe ongegeneerd zelfmedelijden te hebben en jezelf af en toe te troosten met niet-destructieve dingen. En als je je dan soms weer even goed voelt kick some ass. Laat hem maar een poepje ruiken door te laten zien wat hij mist. Niet per se nuttig of nodig, maar voelt toch altijd goed om na zo'n periode weer even de beste versie van jezelf te zijn :Y) .

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 14:29

Een vriendin die altijd heel moeilijk is om afspraken mee te maken, dan vervolgens altijd te laat komt en gewoon nooit zo enthousiast is, is nu 'geïrriteerd' omdat ik bij iemand anders een fotoshoot geboekt heb.

Moet je maar eens naar je eigen gedrag kijken. *D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 14:31

Kookaburra schreef:
hagelslag schreef:
Zei iemand regen?

Buurman komt van t weekeind de grond lostrekken zodat het water weer wegzakt direct.
Maar jezus... Blubberbende

[ [url=m/X6Lp5c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Blij ei paard geeft er zo te zien niets om :D

Je hoeft niet pas een rolstoel te gebruiken als je niet meer dan 10 meter kunt lopen... Je kunt hem ook gebruiken omdat dat de stukken die je wél loopt fijner maken ;)

Blij Ei dacht alleen aan eten _O-
Ik heb het hooi tegen mijn principes in, in de inloopstal gevoerd.
Eigenlijk voor de ene haar longen is het mooier als ze gewoon buiten eten.
Maar naja... Vandaag maar niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 14:50

Ow ja, dat is serieuze drek Hagelslag... bah.

Heel veel sterkte PabloBokt, dat is echt heel erg sh*t.... :knuffel:

Wilde ook gaan klagen over de drek hier, maar dat valt dan nog alles mee als ik het plaatje van Hagelslag zie.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-23 14:57

luuntje schreef:
Calipso sterkte metje relatiebreuk.

Pablo sterkte.
Scootmobiel of rolstoel is zo fijn voor je lijf. Maar wat is het moeilijk om er in te gaan zitten.

Ergernis, de wind.

Ja, toen ik mijn enkel gebroken had met carnaval een paar jaar terug en vier dagen mocht rondcrossen op de scootmobiel van een vriendin was het reteleuk, maar dit voelt veel permanenter dus dat maakt het moeilijk -O-

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 14:58

Over het feit dat mensen elkaar online niet meer in hun waarde kunnen laten.
Het lijkt of bij sommige mensen hun mening wet moet zijn en dat overal verkondigt wordt.

Of onder ieder ongeval artikel reageren over telefoon/drugs gebruik... was je erbij?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 15:13

xPabloBokt schreef:
luuntje schreef:
Calipso sterkte metje relatiebreuk.

Pablo sterkte.
Scootmobiel of rolstoel is zo fijn voor je lijf. Maar wat is het moeilijk om er in te gaan zitten.

Ergernis, de wind.

Ja, toen ik mijn enkel gebroken had met carnaval een paar jaar terug en vier dagen mocht rondcrossen op de scootmobiel van een vriendin was het reteleuk, maar dit voelt veel permanenter dus dat maakt het moeilijk -O-

Dat is het ook wel. Zal er niet over liegen, maar het is wel veel beter omdat je mee kan ipv thuis blijven. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 15:13

Ik mis onze overleden hond soms zo erg. 'Maar' een jaar hier geweest maar zo'n lieve zachte hond.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 16:00

Het weer, nu is het even droog maar ik verwacht eigenlijk bezoek dus kan niet even profiteren dat het droog is en uitmesten.
En een van mijn collega’s, ik kan weinig goed doen. Sjee ik kom je baan niet inpikken en ja doe dingen anders dan jij of je andere collega.
Maar de manager en klanten/gasten zijn tevreden dus laat het gaan….

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 16:05

Bedankt voor de lieve reacties :knuffel:

Menino schreef:
CalipsoLover schreef:
Dat ik even geen kant weet met mijn emotie... Ik kan normaal wel goed rationaliseren, dat heb ik de voorbije tijd ook gedaan maar nu komt het weer even in een golf over me heen. Relatie is na 2,5 jaar gedaan sinds twee weken en we hebben sindsdien ook 0 contact gehad. Ik voel me gewoon zo poedersuiker, ik had gehoopt nog een berichtje te krijgen voor nieuwjaar maar dat zat er niet in.

Nou, iedereen lijkt er altijd best chill over te doen (want bijna iedereen maakt het wel eens mee), maar een relatiebreuk is toch wel echt 1 van de meest pijnlijke en traumatische live-events. Helemaal als jij niet degene bent die ervoor gekozen hebt om de relatie te verbreken (en bonuspunten als je ook niet echt snapt waarom). Een silent treatment behoort ook niet echt tot de bonus-aspecten zegmaar (hoewel gemengde signalen krijgen, ook geen topper is).

Nouja, wat ik wil zeggen is dat je gevoel er mag zijn, en dat dit ook vreselijk moeilijk en pijnlijk is en (veel!!!) tijd nodig heeft. 2 weken is niets. Gun het jezelf om je poedersuiker te voelen, af en toe ongegeneerd zelfmedelijden te hebben en jezelf af en toe te troosten met niet-destructieve dingen. En als je je dan soms weer even goed voelt kick some ass. Laat hem maar een poepje ruiken door te laten zien wat hij mist. Niet per se nuttig of nodig, maar voelt toch altijd goed om na zo'n periode weer even de beste versie van jezelf te zijn :Y) .

Het was een gezamenlijke beslissing, zien elkaar heel graag maar door dingen in het verleden/persoonlijke issues ging het moeilijk. Ik heb de aanzet gegeven maar hij heeft de knoop wel doorgehakt, had ergens gehoopt dat hij dat niet ging doen maar het wel verwacht. Ik spook nu vooral met de gedachte of ik nog iets moet laten weten of niet, langs een kant wil ik graag weten hoe het met hem gaat maar een ander deel van mij zegt dat het geen nut heeft en misschien alleen maar meer pijn gaat doen. Hoe ouder je wordt hoe moeilijker ook, je verliest niet alleen elkaar maar ook een leven samen... Achja, het zal wel weer beteren met de tijd. Bedankt voor je lieve reactie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 16:28

Ik heb zaterdag voor het eerst in bijna 2 jaar een paardrijles en ben ZENUWACHTIG.
Ik ben sowieso al geen zelfverzekerde ruiter en ik vind nieuwe plekken eng. Ik ben niet echt de slankste en ik stap niet heel soepel op en af en ben bang dat ze me vanbinnen uitlachen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 16:53

[***] schreef:
Ik heb zaterdag voor het eerst in bijna 2 jaar een paardrijles en ben ZENUWACHTIG.
Ik ben sowieso al geen zelfverzekerde ruiter en ik vind nieuwe plekken eng. Ik ben niet echt de slankste en ik stap niet heel soepel op en af en ben bang dat ze me vanbinnen uitlachen.

Volgens mij is opstappen met een krukje tegenwoordig sowieso al de norm, en anders kun jij beginnen omdat. de norm te maken (sws beter voor het paard :D )

Komt vast helemaal goed *\o/* Als ze je van binnen uitlachen voel je er toch niets van, en als ze je van buiten uitlachen zijn het verachtelijke wezens waar je ook niets van te vrezen heb. Onzekere ruiters heeft iedere instructrice mee te maken!

Oftewel: superleuk dat je weer paardrijles hebt *\o/* *\o/*

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:06

Sterkte Pablo. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk iet bezig ben met wie wel en wie niet een rolstoel gebruikt in pretparken etc. Mijn moeder gaat al jaren niet mee, omdat ze ook niet ver kan lopen en ze het vertikt om een rolstoel te huren. Dat maakt het toch minder leuk als we naar zoiets meegaan. Ik kan daar wel empathie voor opbrengen, maar heel eerlijk begrijp ik dat niet. Waarschijnlijk omdat ik zelf niet in die positie zit.

Jij ook sterkte, Calipso.

Ik heb een reactie gehad op een open sollicitatie van een half jaar geleden. Aan de ene kant heel interessant, en waarschijnlijk meer waar mijn hart ligt dan wat ik nu doe. Aan de andere kant, ik heb net een behoorlijke loonsverhoging gehad waar ik nu werk. Daarbij is mijn huidige werk heel flexibel en maar kort rijden door de polder.

Een hart vs hoofd dingetje. Maar ik raak van dit soort dingen altijd gestrest. Waar doe ik goed aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:10

Menino schreef:
[***] schreef:

Volgens mij is opstappen met een krukje tegenwoordig sowieso al de norm, en anders kun jij beginnen omdat. de norm te maken (sws beter voor het paard :D )

Komt vast helemaal goed *\o/* Als ze je van binnen uitlachen voel je er toch niets van, en als ze je van buiten uitlachen zijn het verachtelijke wezens waar je ook niets van te vrezen heb. Onzekere ruiters heeft iedere instructrice mee te maken!

Oftewel: superleuk dat je weer paardrijles hebt *\o/* *\o/*

Zelfs met krukje loop ik te stuntelen :+ maar goed, ik denk dat ik vraag of ze me gewoon vanaf het begin de hele basis opnieuw wilt leren. Heb het idee dat de laatste plekken waar ik les heb gehad niet per se zo'n geweldige dingen aanleerden.
Ik wil gewoon weer ontspannen kunnen rijden in stap, draf, galop, het paard zo weinig mogelijk in de weg zitten en weer veilig het bos in kunnen.
Uiteindelijk misschien wel weer strandritten, in de periodes dat ik mijn zenuwen onder controle had genoot ik van rengalop :)

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:12

Ik had vlas besteld, één pallet en ze zouden van te voren iets laten weten.
Ik kom net thuis van stal, krijg ik een telefoontje van de chauffeur dat hij er is... (Oké, op de hoek van de straat, want daar zag hij stallen.) Maar de bewoners gebeld van wat mijn paarden staan. Die nemen het nu aan.

En ik kan geen pallets retour geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:13

denisesilver schreef:
Sterkte Pablo. Ik moet zeggen dat ik persoonlijk iet bezig ben met wie wel en wie niet een rolstoel gebruikt in pretparken etc. Mijn moeder gaat al jaren niet mee, omdat ze ook niet ver kan lopen en ze het vertikt om een rolstoel te huren. Dat maakt het toch minder leuk als we naar zoiets meegaan. Ik kan daar wel empathie voor opbrengen, maar heel eerlijk begrijp ik dat niet. Waarschijnlijk omdat ik zelf niet in die positie zit.

Jij ook sterkte, Calipso.

Ik heb een reactie gehad op een open sollicitatie van een half jaar geleden. Aan de ene kant heel interessant, en waarschijnlijk meer waar mijn hart ligt dan wat ik nu doe. Aan de andere kant, ik heb net een behoorlijke loonsverhoging gehad waar ik nu werk. Daarbij is mijn huidige werk heel flexibel en maar kort rijden door de polder.

Een hart vs hoofd dingetje. Maar ik raak van dit soort dingen altijd gestrest. Waar doe ik goed aan?

Gewoon sollicitatiegesprek aangaan, is voor jou net zo goed een kennismaking met het bedrijf als andersom, en dan kun je altijd kijken of daar je salaris te onderhandelen is.

Kun je na dat proces, als dat okay verloopt, je druk gaan maken over de reistijd :D (maar weet dat het wsl rot voelt naar je huidige werkgever etc. )

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:27

Dat laatste inderdaad Menino. Vind dat dan zo banketstaaf, terwijl ik nu werk voor een grote organisatie, maar wel in een klein team. Daarbij, ik ben ook niet goed in nieuwe situaties, dus daar maak ik me dan ook al druk om of ik kan aarden in een nieuwe werkomgeving.

Maar inderdaad waarschijnlijk ga ik er gewoon op in. Ik ken de organisatie van mijn afstudeeropdracht, dus dat scheelt.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:32

Denisesilver: Ik zou inderdaad ook gewoon het sollicitatiegesprek aangaan, wie weet bieden ze nog iets mooiers. Kijken kan nooit kwaad en vooral je buikgevoel volgen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:41

Thanks, voor jullie advies!

Ergernis: kan die radio dj van NPO2 z'n bakkes houden en van de knoppen afblijven. Zo grappig dat hij zichzelf vindt, zo irritant is hij manman..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:42

Saffier die spontaan uit m’n ring gevallen is. |o Hij moet ergens in de auto liggen, maar de vraag is of ik hem nog ga vinden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:51

Mijn irritatie momenteel: bijna alles

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 17:54

De mijne modder en nattigheid.

Reizen met hond en camper is leuk.
Maar na weken regen regen regen begint het schier onmogelijk te worden om dingen netjes te houden.
Vooral de vloer is kansloos.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 18:19

Ik heb echt een klote dag.
En het is zo moeilijk om niet wat lekkers te halen in de winkel.
T is niet zonder reden dat ik op mn zwaarste gewicht ooit zit en ik wil echt afvallen, anders kan ik nooit meer paardrijden en dat mis ik zo erg..
Maar ik ben een vreselijke emotie eter, dus t is moeilijk..

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-23 18:38

Mkango schreef:
Saffier die spontaan uit m’n ring gevallen is. |o Hij moet ergens in de auto liggen, maar de vraag is of ik hem nog ga vinden.

Panty om de opening van de stofzuigerslang doen en dan de auto stofzuigen?

Ik erger me aan m’n hoesten, al kan ik daardoor morgen wel thuiswerken. Maar het zou zo fijn zijn als ik een overleg kan doen zonder steeds te moeten onderbreken om te hoesten. Plus, ik kan zo niet hardlopen, dus daar gaat m’n opbouwschema :roll: