Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Ik biecht op dat ik vandaag met mijn dochter heel Nederland ben doorgereden (van omgeving Maastricht naar omgeving Meppel en terug) om een kitten op te halen… het was niet alsof we nog geen katten hebben.
Nu loopt het kitten vrij door het huis en kijken de andere katten me aan of ik echt gek ben geworden….
Urbanus schreef:Maar is niet echt een biecht toch? Of vind je dat het iets is waar je niet voor uit kunt komen?
Varekaj schreef:Urbanus schreef:Maar is niet echt een biecht toch? Of vind je dat het iets is waar je niet voor uit kunt komen?
Het is een biecht in die zin dat "trots" zijn op zoiets en dat ook uitspreken niet bepaald done is. In mijn omgeving iig niet. Enerzijds omdat de meeste mensen met wie ik omga zelf allemaal ruimdenkend etc zijn en heel moeilijk begrijpen hoe zoiets vanaf opvoeding effect kan hebben op onderlinge relaties. Anderzijds omdat we om ons heen tussen merendeel van familie, vrienden en kennissen zowat de enige zijn waar mama/papa niet heeft meegeholpen, we hebben geen torenhoge leningen of afbetalingen lopen, we geven niet meer uit dan er binnenkomt en zijn realistisch in onze levensstandaard. Maar daar mogen we niet openlijk voor uitkomen, want haast iedereen is er heilig van overtuigd dat het ons allemaal maar komt aanwaaien...
Varekaj schreef:Dat je door keihard werken en studeren en gewoon verstandige keuzes maken ook vest een eind kan komen, dat gelooft geen kat
Niobe schreef:Ik heb mijn collega’s van Facebook en Instagram gepleurd, maar niet geblokkeerd. En nu ben ik alles wat ik tegenkom hier op de Zwarte Cross in mijn stories aan het zetten. In de hoop dat ze het toch zien en gaan zeuren, want dan hebben ze mij specifiek opgezocht om te zien wat er op staat
Niobe schreef:Ik heb mijn collega’s van Facebook en Instagram gepleurd, maar niet geblokkeerd. En nu ben ik alles wat ik tegenkom hier op de Zwarte Cross in mijn stories aan het zetten. In de hoop dat ze het toch zien en gaan zeuren, want dan hebben ze mij specifiek opgezocht om te zien wat er op staat