Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:47

Ik merk dat ik er tegenwoordig minder problemen mee heb.
Misschien ook omdat het vaak in de heat of the moment gebeurt en ik dan niet had geschoren/klaargemaakt voor zo'n avond. Maar ik er ook achter kwam dat het ze het echt geen mallemoer kon schelen :+

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:04

BaileyMix schreef:
Ja ach, hier iemand die heel dun is en dáár juist weer zo onzeker over is dat ik seks ook mega spannend vind :') Het is makkelijk om kritisch op jezelf te zijn denk ik. En ja, hou van jezelf en blabla. Onzekerheid wegtoveren... Ga er maar aan staan :))

Daar is dus drank voor uitgevonden :Y) :j

het is uiteraard maar een dom grapje, ik snap dat het heel lastig kan zijn

Ik heb er eigenlijk nooit moeite mee gehad, maar heb weer zo'n apart lichaamstype dat al die macho's met kwetsbare ego's die moeilijk lopen te doen over elke afwijking en elk grammetje te weinig of te veel zich zelf prima wegfilteren. In het kader van je glas half vol zien enz ;)

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 15:37

Ik maak me er ook wel druk over maar heb bewust een foto met paard waar ik geheel op sta op mijn profiel gezet. What you see is what you get.
En het kan veel mannen inderdaad niet zoveel schelen :+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:25

xU_Blinghx schreef:
Misschien ook omdat het vaak in de heat of the moment gebeurt en ik dan niet had geschoren/klaargemaakt voor zo'n avond. Maar ik er ook achter kwam dat het ze het echt geen mallemoer kon schelen :+

Nou dit dus.
Ok. Een volledig stinkend oerwoud is het andere uiterste := . Dat vind niemand lekker (en zowel.... :r )
Maar verder, de heren zijn zelf ook niet perfect.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 19:52

Zonnetje81 schreef:
[

Hij is volgens zn profiel 169 en ik 163. Ik ben gewend tegen anderen op te kijken. Dus voel mezelf bij een kleine man snel een reus en een dikke olifant. En vaak liegen mannen over hun lengte. Dus ik ben benieuwd. Ik ben momenteel best zwaar voor mijn doen. Dat maakt mij dan weer onzeker. En of ik wel een seksuele klik weer ga vinden bij iemand die in de praktijk super leuk is maar dat je dan net díé vibe er niet bij hebt….

Trots zijn op die rondingen! Straal ook, zeg iedere dag in de spiegel dat je mooi bent.

Onzekerheid is onaantrekkelijker dan mooie rondingen! Echt waar!

Ik ben ook slanker geweest, maar ik merk dat mannen mij soms uit het niets aanspreken, gewoon omdat ik sinds een jaar heel blij met mijzelf ben. En de persoon die zegt: Buikje......zeg ik: Klopt! Zelf betaald, mooi he :D

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 21:21

Stille meelezer heeft een vraag :)
Ben zelf niet op zoek maar een vriendin van mij wel .

Gisteren was ze bij ons en wilde toch tinder maar eens installeren.
Maar jee , dat ging nog niet zo makkelijk.
Zijn om 19 uur begonnen en elke keer kreeg ze “ bedankt , uw account wordt beoordeeld.. dit duurt enkele minuten dus neem een snack”

Om 23 uur waren alle snacks al op maar was haar account nog niet beoordeeld.
Ze heeft de app toen maar weer verwijderd en is naar huis gegaan.
Hebben jullie een idee wat er fout is gegaan?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 22:35

Jullie hadden te weinig snacks in huis?

N4N4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 22:42

Grapjas :)

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 10:44

Hoe was je date, Pepperrr?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 10:46

assie schreef:
xU_Blinghx schreef:

Nou dit dus.
Ok. Een volledig stinkend oerwoud is het andere uiterste := . Dat vind niemand lekker (en zowel.... :r )

Dit is een andere insteek dan dat je hebt als je voor iets serieus gaat. ONS zou ik er ook schijt aan hebben maar als je een kwetsbare emotionele connectie met iemand hebt werkt dat allemaal ineens anders.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 10:51

Nou Suzanne ik heb daar ook wel last van hoor, zoals ik zei, 16 jaar geleden voor het laatst een date gehad. Toen was ik een redelijk zelfbewuste, slanke twintiger die er, denk ik, best mocht zijn. Inmiddels ben ik een veertiger met wat extra kilo's en een kind gehad. Tja, dat is nou eenmaal andere koek. Ik kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat iemand zoiets aantrekkelijk vindt, maar aan de andere kant moest ik er ook wel erg aan wennen dat de mannen die nu in mijn leeftijdscategorie vallen over het algemeen kalend, grijzend en bebaard zijn hoor _O-

Edit: mijn match heeft een normaal bosje haar en geen baard, daar ben ik alvast blij mee. En hij is een stukje groter dan mij, dat vind ik ook wel heel prettig. Ik ben 1.80 en anders voel ik me nog groter :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 10:54

Muronia schreef:
Nou Suzanne ik heb daar ook wel last van hoor, zoals ik zei, 16 jaar geleden voor het laatst een date gehad. Toen was ik een redelijk zelfbewuste, slanke twintiger die er, denk ik, best mocht zijn. Inmiddels ben ik een veertiger met wat extra kilo's en een kind gehad. Tja, dat is nou eenmaal andere koek. Ik kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat iemand zoiets aantrekkelijk vindt, maar aan de andere kant moest ik er ook wel erg aan wennen dat de mannen die nu in mijn leeftijdscategorie vallen over het algemeen kalend, grijzend en bebaard zijn hoor _O-

Edit: mijn match heeft een normaal bosje haar en geen baard, daar ben ik alvast blij mee. En hij is een stukje groter dan mij, dat vind ik ook wel heel prettig. Ik ben 1.80 en anders voel ik me nog groter :+

Spreken jij en je date elkaar elke dag? Want 18 maart is nog een eindje weg, ik vond mijn 11 maart al ver vooruit.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 10:59

Wij spreken inderdaad elke dag, sinds half januari. Het klikt gewoon heel leuk, ik weet ook niet hoe dat kan. Ik had op mijn lijst dat het een paardenman moest zijn en net als ik uit een dorp.. maar dat is hij beide niet. Wel een dierenliefhebber en natuur. Woont in de stad maar wil er eigenlijk wel weg. Hij heeft een zoon van 16 en ik een dochter van 14. Eigenlijk veel gespreksonderwerpen en gewoon heel spontaan en ongedwongen. Ook humor dat klikt. Een beetje dezelfde insteek en beide door vrienden op tinder beland en daar ook snel weer af gegaan omdat we het eigenlijk niet echt wat vinden. Dat ons gebeuren is niks voor ons. Ik moest eerst opzoeken wat het überhaubt betekende _O- .

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:01

ONS = on night stand :+

Hier spreek ik hem pas sinds van het weekend ofzo maar voelt ook ongedwongen, ene dag meer dan de andere dag. Gewoon de alledaagse dingen. Dus ben benieuwd!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:06

Het is gewoon al leuk dat hij dagelijks interesse heeft (en andersom). Een goeiemorgen en weltrusten en hoe was je dag. De ene dag hebben we meer tijd dan de andere maar dat is ook oké, zijn we duidelijk over. Het is geen verplichting. En juist die alledaagse dingen horen er ook bij.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:18

Wat leuk dat je weer een date hebt Muronia! Ik zou gewoon proberen een leuke outfit te kiezen waar je je comfi in voelt en verder gaan met die banaan. Ik merk zelf dat ik altijd stress en spanning heb tot het moment dat ik onderweg ben. Dan kan ik er namelijk toch niks meer aan veranderen en is het out of my control. Verder ook lekker kijken naar wat jij van hem vindt hoor! Dat haalt ook de druk een beetje weg bij jouzelf :D

Verder over gewicht: vervelend dat je je op dit moment niet goed in je vel voelt zonnetje. Maar wat anderen ook al zeggen, als hij je heeft geliked op basis van realistische foto's is er niks om je zorgen over te maken toch! Ben zelf ruim 15 kilo afgevallen sinds vorige zomer en voel me af en toe nog steeds zwaar hoor, terwijl ik inmiddels toch wel geclassificeerd wordt als slank. Ik begrijp wel goed dat vrouwen graag een lange man willen hoor, ik voel me bij lange mannen ook vaak iets minder ongemakkelijk over mijn lengte en gewicht. En inderdaad, drank helpt wel bij dat soort dingen := (alleen kom je er weer van aan :Y) )

Ik had nog geen update gegeven over de wintersport date: was erg gezellig! Zijn wat gaan eten, daarna nog een rondje door de stad gelopen en hij had me heel netjes thuisgebracht. Inmiddels nog steeds appcontact en gaan toch een nachtje weg samen. Had al een hele tijd een leuk concept op het oog en moest alleen nog een 'slachtoffer' hebben om mee weg te gaan :Y) Dus ook een beetje op die manier over gehad en hij was er wel voor te porren (off-grid ergens in de natuur). Hebben het gewoon gezellig, weten allebei dat er geen toekomst in zit maar dat betekend niet dat je het niet leuk kan hebben samen toch? O:) Staat halverwege maart gepland en ik had inderdaad wel zoiets van oh als het nu maar niet doodbloed :P Maar kan altijd nog last minute een vriendin meenemen natuurlijk.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:39

Wat leuk, waar gaan jullie heen :)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:41

Klinkt gaaf ElSea! Wat voor off-grid bestemming gaat het over?
En gewoon genieten en niet teveel aan de toekomst denken, soms gebeuren de meest gekke scenario's nog ongeacht wat je van plan bent ;)

Ik vind het trouwens interessant hoeveel vrouwen onzeker zijn over groot zijn in de relatie (en dan niet zozeer in de zin van enorm overgewicht maar ook gewoon lang, wat breder gebouwd dan hun partner enz). Ik vind juist kleinere mannen leuk en nu dat ik eraan denk nog nooit wat dan ook met wie dan ook gehad die langer was dan ik. Vond het als tiener al heel stom dat je volgens iedereen een langere vent moest zoeken puur omdat het nou zo hoort :=

Vind het stiekem wel vervelend dat ik een grotere schoenmaat heb dan mijn vriend :') dat wel

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:50

We gaan naar het Dwingelderveld, er is een organisatie die dat inclusief wandeling er naar toe met gps aanbiedt :D vind dat echt een mega leuk idee, eerst even lekker wandelen en daarna hout hakken etc. Ben echt zo'n typische randstedeling die even lekker 'back to nature' wil O:) Druk zijn met niks doen zegmaar.

Haha ja ik knap er gewoon op af als ze kleiner zijn, ik link dat heel erg aan dat het dan net mn neefje of broertje had kunnen zijn ofzo? En vind het gewoon een lekker gevoel als je kan knuffelen zonder dat je bang bent dat je iemand plet :+ Ik ben zelf ongeveer 180 dus er vallen dan helaas wel veel mannen af. Deze wintersportdate is de eerste die ik date die even lang is, ik wil eigenlijk minimaal 185 maar nog liever 190+. Vind het ook niet leuk dat ik anders nooit hakken aan kan bijvoorbeeld, en het loopt niet lekker als je hand in hand loopt.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:50

Gister weer zooooo iets vaags meegemaakt...

Had een date, samen geluncht, daarna heerlijk een paar uur door het bos gestruind met dit heerlijke weer. Veel gelachen, was oprecht heel gezellig.

Savonds toen die thuis kwam kreeg ik een appje van hem: "Het was heel leuk en je bent een leuke meid, maar je bent gewoon écht nog niet klaar om te daten voor iets serieus. Ga eerst maar eens aan jezelf werken".

Sorry WAT?!
Heb gereageerd dat het niet mijn bedoeling was geweest om met mijn psycholoog op date te gaan en dat ik het prima zelf kan bepalen waar ik wel of niet klaar voor ben. Heb inmiddels nog steeds geen reactie terug.

:roll:

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:52

Misschien niet helemaal de juiste plek maar ik zit te denken voor activiteiten zonder wedstrijdelement of individueel. We willen met een groepje iets gaan doen maar 1 iemand heeft nogal last van extreme prestatiedrang, de pubquiz liep al uit op ruzie omdat de een niet zo fanatiek was en de ander dus extreem. Hij is ook enorm goed in alle BAL spellen. Ik kan niksss bedenken om te gaan doen. Nu is het ook geen zomers weer voor kanoen ofzo.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 11:57

Nou, Pepper :wow: Wat raar!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 12:00

Zonnetje81 schreef:
assie schreef:
Nou dit dus.

Dit is een andere insteek dan dat je hebt als je voor iets serieus gaat. ONS zou ik er ook schijt aan hebben maar als je een kwetsbare emotionele connectie met iemand hebt werkt dat allemaal ineens anders.

Waarom moet dat anders zijn? In beide gevallen geef je je bloot. Ik vind het vooraf met kleren aan nog spannender. Klikken we wel in het echt, kunnen we lachen? Tegen de tijd dat de kleren uitgaan ben ik wel genoeg op mijn gemak om me daar niet meer druk over te maken.

Pepper wat vreeeeemd! Wat een flapdrol. Ben benieuwd of ie nog reageert.

De wintersportdate klinkt superleuk. Veel plezier op het Dwingelderveld, heerlijke plek om even tot rust te komen.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 12:41

assie schreef:
Zonnetje81 schreef:

Waarom moet dat anders zijn? In beide gevallen geef je je bloot. Ik vind het vooraf met kleren aan nog spannender. Klikken we wel in het echt, kunnen we lachen? Tegen de tijd dat de kleren uitgaan ben ik wel genoeg op mijn gemak om me daar niet meer druk over te maken.

Pepper wat vreeeeemd! Wat een flapdrol. Ben benieuwd of ie nog reageert.

De wintersportdate klinkt superleuk. Veel plezier op het Dwingelderveld, heerlijke plek om even tot rust te komen.

Het hoeft niet anders te zijn maar ik merk zelf ook dat ik er dan anders in sta hoor. Er ligt meer druk op dat het leuk/goed 'moet' zijn als je al een tijdje een klik hebt met iemand, of bijvoorbeeld diegene al langer kent. Bij een ONS boeit het me allemaal echt geen reet, die zie je daarna toch nooit meer.

Thanks trouwens!

En pepper, heel raar. Kwam het echt uit het niets of had je al door dat het wel eens een vreemde vogel kon zijn?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-23 12:47

Pepperrr schreef:
Gister weer zooooo iets vaags meegemaakt...

Had een date, samen geluncht, daarna heerlijk een paar uur door het bos gestruind met dit heerlijke weer. Veel gelachen, was oprecht heel gezellig.

Savonds toen die thuis kwam kreeg ik een appje van hem: "Het was heel leuk en je bent een leuke meid, maar je bent gewoon écht nog niet klaar om te daten voor iets serieus. Ga eerst maar eens aan jezelf werken".

Sorry WAT?!
Heb gereageerd dat het niet mijn bedoeling was geweest om met mijn psycholoog op date te gaan en dat ik het prima zelf kan bepalen waar ik wel of niet klaar voor ben. Heb inmiddels nog steeds geen reactie terug.

:roll:

Oke, wat is er dan allemaal besproken?
Exxen, andere ontwikkelingspunten, moeilijke periode in je leven?
Want het moet toch ergens vandaan komen?
Ik heb ook wel eens zo'n idee bij een date gehad of dates van vriendinnen......
Sommige mensen kunnen dingen ook VERKEERD interpreteren wat jij zo niet bedoelt kan zo wel overkomen.