Misschien ook omdat het vaak in de heat of the moment gebeurt en ik dan niet had geschoren/klaargemaakt voor zo'n avond. Maar ik er ook achter kwam dat het ze het echt geen mallemoer kon schelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:Ja ach, hier iemand die heel dun is en dáár juist weer zo onzeker over is dat ik seks ook mega spannend vindHet is makkelijk om kritisch op jezelf te zijn denk ik. En ja, hou van jezelf en blabla. Onzekerheid wegtoveren... Ga er maar aan staan
xU_Blinghx schreef:Ik merk dat ik er tegenwoordig minder problemen mee heb.
Misschien ook omdat het vaak in de heat of the moment gebeurt en ik dan niet had geschoren/klaargemaakt voor zo'n avond. Maar ik er ook achter kwam dat het ze het echt geen mallemoer kon schelen
Zonnetje81 schreef:[
Hij is volgens zn profiel 169 en ik 163. Ik ben gewend tegen anderen op te kijken. Dus voel mezelf bij een kleine man snel een reus en een dikke olifant. En vaak liegen mannen over hun lengte. Dus ik ben benieuwd. Ik ben momenteel best zwaar voor mijn doen. Dat maakt mij dan weer onzeker. En of ik wel een seksuele klik weer ga vinden bij iemand die in de praktijk super leuk is maar dat je dan net díé vibe er niet bij hebt….
assie schreef:xU_Blinghx schreef:Ik merk dat ik er tegenwoordig minder problemen mee heb.
Nou dit dus.
Ok. Een volledig stinkend oerwoud is het andere uiterste. Dat vind niemand lekker (en zowel....
)
Maar verder, de heren zijn zelf ook niet perfect.
Muronia schreef:Nou Suzanne ik heb daar ook wel last van hoor, zoals ik zei, 16 jaar geleden voor het laatst een date gehad. Toen was ik een redelijk zelfbewuste, slanke twintiger die er, denk ik, best mocht zijn. Inmiddels ben ik een veertiger met wat extra kilo's en een kind gehad. Tja, dat is nou eenmaal andere koek. Ik kan me er ook nog niet zoveel bij voorstellen dat iemand zoiets aantrekkelijk vindt, maar aan de andere kant moest ik er ook wel erg aan wennen dat de mannen die nu in mijn leeftijdscategorie vallen over het algemeen kalend, grijzend en bebaard zijn hoor
Edit: mijn match heeft een normaal bosje haar en geen baard, daar ben ik alvast blij mee. En hij is een stukje groter dan mij, dat vind ik ook wel heel prettig. Ik ben 1.80 en anders voel ik me nog groter
Zonnetje81 schreef:assie schreef:Nou dit dus.
Ok. Een volledig stinkend oerwoud is het andere uiterste. Dat vind niemand lekker (en zowel....
)
Maar verder, de heren zijn zelf ook niet perfect.
Dit is een andere insteek dan dat je hebt als je voor iets serieus gaat. ONS zou ik er ook schijt aan hebben maar als je een kwetsbare emotionele connectie met iemand hebt werkt dat allemaal ineens anders.
assie schreef:Zonnetje81 schreef:
Dit is een andere insteek dan dat je hebt als je voor iets serieus gaat. ONS zou ik er ook schijt aan hebben maar als je een kwetsbare emotionele connectie met iemand hebt werkt dat allemaal ineens anders.
Waarom moet dat anders zijn? In beide gevallen geef je je bloot. Ik vind het vooraf met kleren aan nog spannender. Klikken we wel in het echt, kunnen we lachen? Tegen de tijd dat de kleren uitgaan ben ik wel genoeg op mijn gemak om me daar niet meer druk over te maken.
Pepper wat vreeeeemd! Wat een flapdrol. Ben benieuwd of ie nog reageert.
De wintersportdate klinkt superleuk. Veel plezier op het Dwingelderveld, heerlijke plek om even tot rust te komen.
Pepperrr schreef:Gister weer zooooo iets vaags meegemaakt...
Had een date, samen geluncht, daarna heerlijk een paar uur door het bos gestruind met dit heerlijke weer. Veel gelachen, was oprecht heel gezellig.
Savonds toen die thuis kwam kreeg ik een appje van hem: "Het was heel leuk en je bent een leuke meid, maar je bent gewoon écht nog niet klaar om te daten voor iets serieus. Ga eerst maar eens aan jezelf werken".
Sorry WAT?!
Heb gereageerd dat het niet mijn bedoeling was geweest om met mijn psycholoog op date te gaan en dat ik het prima zelf kan bepalen waar ik wel of niet klaar voor ben. Heb inmiddels nog steeds geen reactie terug.