Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Ik heb aan mijn leidinggevende verteld dat ik nu even niet behoefte heb aan praten en dat zodra ik het wel heb, ik het laat weten. Zit nu sinds dinsdag in de ziektewet vanwege burn out verschijnselen. Krijg ik net een appje hoe het nu gaat omdat ik een aantal dagen rust heb gehad… ik heb echt geen zin om daar op te reageren, bedoelingen zullen niet verkeerd zijn maar ik heb aangegeven dat ik zelf contact neem,,, heb overigens wel contact met bedrijfsarts, volgende week een afspraak. Niet dat ik van de aardbodem verdwenen ben ofzo haha.
MarlindeRooz schreef:moestuin, wat vreselijk naar!
Ik erger me aan m’n fiets schouder. Vannacht redelijk oké geslapen en dacht van jeej vandaag misschien eindelijk minder last. Tot ik een broek aan probeerde te doen.
Maar zonder broek naar de Ikea is ook zo gek.
Telpeva schreef:Ik ga mijzelf straks compleet voor joker zetten in een pannenkoekenrestaurant. Ik kan 1 hand gebruiken hoe ga ik een pannenkoek opetenwaar zat ik met mijn hoofd precies toen ik hier ja op zei?
Offtopic: de pijn is wel voor het grootste deel weg trouwens, voor wie dat interessant vind om te weten na mijn eerdere gejammer