Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:06

Banyu schreef:
Roosch schreef:
In de pb's met het verzoek :))

Oh, wauw ik sla finaal de plank mis dus, dacht al, dan is het geen verassing meer! HAHAHA, sorry ladies, kom misschien dom over nu, maar gewoon suf van de moeheid! :(

Roosch heeft gelijk.

Als jij vragen hebt waar je echt een antwoord op wil, stel je die aan mij (met daarin de naam van je lootje)
En elke vrijdag stel ik deze vragen dan in 1 groot bericht aan alle Santa's

Als je kijkt naar mijn berichten van afgelopen vrijdag kan je hier een voorbeeld van zien :j

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:07

Ik vind 'm wel goed bedacht Banyu :')

Om voor mezelf te spreken
Nee, liever geen diamond painting en onze inrichting kent nu vooral houttinten, groen en blauw (allemaal heel natuurlijk, dus denk aan urban jungle gemixt met strand). Ik vind okergeel ook een hele mooie kleur en bij de dames heb ik vooral roze gecombineerd met mintgroen en hout. Wel veel pasteltinten.

Je schiet hier vast niks mee op, want het zou suuuuper toevallig zijn als jij mij hebt dit jaar.. maar soit :+ Misschien reageert je lootje wel na mij!

Ik zoek voor onze keuken naar een toffe manier om groenten en fruit, maar ook eieren, knoflook, uien etc te bewaren. Als iemand nog briljante ideeën heeft?!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:07

Ik heb altijd gelijk, MDH! :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:11

M_D_H schreef:
Roosch heeft gelijk.

Als jij vragen hebt waar je echt een antwoord op wil, stel je die aan mij (met daarin de naam van je lootje)
En elke vrijdag stel ik deze vragen dan in 1 groot bericht aan alle Santa's

Als je kijkt naar mijn berichten van afgelopen vrijdag kan je hier een voorbeeld van zien :j

Ja, klopt, deed dit voorheen gewoon ook altijd, alleen zonder de naam. maar nu is het gewoon dus MET naam hahaha! :D :D :D :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:11

Blinnii schreef:

Om voor mezelf te spreken
Nee, liever geen diamond painting en onze inrichting kent nu vooral houttinten, groen en blauw (allemaal heel natuurlijk, dus denk aan urban jungle gemixt met strand). Ik vind okergeel ook een hele mooie kleur en bij de dames heb ik vooral roze gecombineerd met mintgroen en hout. Wel veel pasteltinten.

Je schiet hier vast niks mee op, want het zou suuuuper toevallig zijn als jij mij hebt dit jaar.. maar soit :+ Misschien reageert je lootje wel na mij!

Ik zoek voor onze keuken naar een toffe manier om groenten en fruit, maar ook eieren, knoflook, uien etc te bewaren. Als iemand nog briljante ideeën heeft?!

Hee, zeg nooit nooit hé! ;)
Volgens mij heb ik jou al eens gehad, vorig jaar of dat jaar ervoor zelfs! :P

Matheno

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:12

Diamond Painting is ook niet aan mij besteed

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:13

Hebben we het nu weer over DP? O:)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:15

Banyu schreef:
Blinnii schreef:

*Knip*

Hee, zeg nooit nooit hé! ;)
Volgens mij heb ik jou al eens gehad, vorig jaar of dat jaar ervoor zelfs! :P

Nee joh, ik had jou vorig jaar {:) B-)

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:37

Ik heb nog wel een geheime map met DP <<) ...

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:38

Diamond painting nog nooit gedaan maar lijkt me erg leuk!
Hoop dat we geen lockdown krijgen moet nog beginnen met shoppen -O-
Ik bedenk me ook nog een top dat zijn paardenelastiekjes op de een of andere manier ben ik die dingen elke keer kwijt _-:(

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 00:15

M_D_H schreef:
Nou, ik heb mijn nagel precies in het midden geraakt, dus ik ben een heel stuk kwijt en niet alleen de uitstekende lengte zeg maar, er is zelfs een stukje vinger verloten gegaan...
Jezus wat is typen zo lastig zeg :')

Au! Maar, hoe dan?

Diamond painting vind ik echt vreselijk. Ik hou wel vanbtekenen maarverder ben ik niet zo knutselig.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 00:36

Lavitabella schreef:

Afbeelding

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 00:47

Ashleytjuhh schreef:
Lavitabella schreef:

[ [url=m/yRqoxQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O-
Ik hou van rumag!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 01:26

OMG
ik zie dat Darum foute kerstmokken heeft _/-\o_ die zijn echt te leuk haha

Diamond painting is ook niet aan mij besteed :=

Ik heb nog niks gekocht :oo erg drukke weken gehad, dus hopelijk blijven de winkels nog even open := anders doe ik wel een konijn in het pakket! _O-

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 06:57

Heerlijk die foute humor :))

Diamond painting ook niet aan mij besteed. Qua interieur kleuren volgens mij vind je tussen mijn berichten nog wel foto’s van mijn woonkamer (denk show je interieur topic of SS vorig jaar?)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 07:59

Banyu schreef:
Wat zou mijn SSS van diamond paiting vinden? Zelf heb ik daar het geduld biet voor, maar kan het altijd doorschuiven van mn moedertje!

En van leuke decoratie in het huis, en wat is dan je voorkeur qua kleuren?

Hier ook geen interesse in diamond painting. Geen tijd en geen geduld.

En aangezien ik aan echt te veel decoratie heb ook geen extra decoratie, behalve mooie glazen dieren. Die verzamel ik.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:13

germie schreef:
En aangezien ik aan echt te veel decoratie heb ook geen extra decoratie, behalve mooie glazen dieren. Die verzamel ik.

Glazen dieren in zijn algemeenheid Germie?
Er staat mij van eerdere topics iets bij over glazen vissen/zeedieren.

Ik zag op vakantie in een winkel echt prachtige glazen beeldjes van vissen (en andere dieren). Ík hou ook van glas <3. En porselein, die liefde heb ik van mijn moeder mee gekregen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:18

Roodvos schreef:
germie schreef:

Glazen dieren in zijn algemeenheid Germie?
Er staat mij van eerdere topics iets bij over glazen vissen/zeedieren.

Ik zag op vakantie in een winkel echt prachtige glazen beeldjes van vissen (en andere dieren). Ík hou ook van glas <3. En porselein, die liefde heb ik van mijn moeder mee gekregen.

Ik heb inmiddels ook een mooi vogeltje (van mijn moeder die overleden is). Dus dat mag er ook bij. En ik heb een zeehond, een schildpad, diverse vissen, kwallen, een krab.
Ik weet dat glas vrij duur is, soms vind je het ook in een kringloop. Dat mag uiteraard ook. Even afwassen en het is weer schoon.

Maar ik ga echt glazen en kopjes weg doen, ik heb net 2 ontbijtsetjes op een gratis afhalen site gezet. En ik heb een compleet servies, ja, heel luxe, maar die staat al 12 jaar ongebruikt in de kast. Ik drink geen koffie, dus wat moet ik met koffiemokken? Ik drink alleen thee en theemokken of glazen zijn net iets groter, maar ook daar kan gewoon koffie in. En ook daar heb ik er zo veel dat ik eigenlijk de helft weg moet doen. Ik heb er wel 40 zag ik gisteren.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 08:23

dat gepriegel met kleine stukjes op een nummertje nee dat is niks voor mij :')

goed nieuws de winkels blijven open, dus we kunnen shoppen

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:10

ik denk dat ik vandaag ook nog maar snel de stad in duik voor kadotjes haha ze voor spellen een lockdown voor 2 a 3 weken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:30

Ik had al eens wat gezegd over dp.. kan ik banyu nu alvast van m'n verdachtenlijst strepen.. of zou het afleiding zijn voor vraag 2..

We moeten wel allemaal braaf antwoorden, want deze vragen kunnen niet meer bij de vrijdag vragen gezet worden :+

Wij hebben vooral groen en okergeel in huis. Plantenprintjes, bruintinten en wat turquoise als kussens op de bank. Bloempotten koop ik elke kleur die ik tegen kom. Dat is echt een samenraapsel. Al ben ik erg fan van elho en die hebben dus mooi groen en okergeel. Dus dat neemt beetje de overhand..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:31

Diamond Painting is ook niets voor mij. Geprobeerd, en heb er nog een aantal liggen maar ik vermoed dat ze ook zo blijven liggen. :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:32

snoopydogy schreef:
ik denk dat ik vandaag ook nog maar snel de stad in duik voor kadotjes haha ze voor spellen een lockdown voor 2 a 3 weken

ze blijven gewoon open alleen tot max 19:00 ;) is allemaal al bekend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:33

Hier deden de meeste al niet eens meer aan een koopavond sinds dat ooit gestopt is aan begin van corona..

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-21 09:34

De echte DP (diamond painting) is ook niks voor mij. Ik doe er nu 1tje omdat ik thuis zit en de kerst geweldig vind. Dus die is in kerst sfeer maar ik hoef er niet nog 1tje hierna.

Kwa kleur ben ik van mint groen. Hierbij heb ik dan een witte vloer en bruine rolgordijnen met een 'shine' laagje eroverheen. Verder heb ik de kasten allemaal van licht hout met zwarte accenten. Ik woon nog thuis dus dit is mijn slaapkamer omschreven :+ .