Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisitano schreef:Ik verkoop hardloopschoenen. Ik had ze er erg goedkoop op gezet omdat ik het met sportschoenen toch wel moeilijk vind inschatten wat de werkelijke staat is. Het is een populair merk en ze stonden voor ruim het dubbele bij andere verkopers erop.
Ik heb zoveel biedingen gekregen. Echt achterlijk. Juist als je goedkoop aanbiedt komen de bedelaars erop af lijkt het. “Ja maar ik kan het niet betalen”, met je Moncler jassen op je profiel. Ik heb ze allemaal naar Decathlon tweedehands schoenen verwezen en geblokkeerd. Gelukkig zijn ze nu verkocht aan heel blije mensen
Lisitano schreef:Als je het niet kan betalen moet je misschien naar andere merken of een andere staat zoeken. Niet premium gaan zitten doen.
Ik vind zwaar onderbieden heel onvriendelijk trouwens.
roxiie schreef:Lisitano schreef:Als je het niet kan betalen moet je misschien naar andere merken of een andere staat zoeken. Niet premium gaan zitten doen.
Ik vind zwaar onderbieden heel onvriendelijk trouwens.
En jij weet van elk merk wat het kost? Of ga je dat voor elk item waar je interesse in hebt opzoeken?
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen bewust opzoek is naar merk X voor een appel en een ei, maar ze soms het merk gewoon niet kennen en geen flauw benul hebben van de nieuwprijs. Sommige items zijn ook gewoon simpel, dus snap wel dat mensen daar niet meteen een hoge prijs aan linken. Helemaal als ze t merk dus niet kennen, maar gewoon zoeken op zomerjurkje en denken: oh das best leuk. dus als ik een bod krijg dat mij echt niet aanstaat dan stuur ik een bericht terug waarom ik niet akkoord ga of ik wijs het gewoon af.
Pantykous schreef:Ik bied bijna altijd, tenzij het zo goedkoop is dat de verkoper een misser maakt. Mensen die schofterig laag bieden negeer ik lp la la
Flying_Angel schreef:Huh! Ik heb een item verkocht op Vinted. Het duurde heel lang, voordat het opgehaald werd. Uiteindelijk kreeg ik automatisch bericht verkoop voltooid, het geld wordt overgemaakt en automatisch positieve review. Nu krijg ik opeens bericht dat het pakket retour is en dat ik het af kan halen??
HorsePassion schreef:Het valt mij wel op dat er op Vinted veel minder naar je advertentie wordt gekeken.
Ik zet meestal mijn kleding ook meteen op Marktplaats en daar wordt echt veel vaker de advertentie aangeklikt.