Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:31

hagelslag schreef:
De valdoodblik die ik net kreeg -O-

Sorry ik rem niet voor een fietser die bij een zebrapad denkt te mogen oveerfietsen.
Was ze afgestapen, en daarmee een voetganger geworden had ik natuurlijk geremd

Dit is ook mijn grootste ergernis. Geen voorrang dus rijd ik ook altijd gewoon door

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:35

Wat een schatjes Mkango <3

Ik wil zon.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 18:40

Ik reed met ongeveer dezelfde afstand en snelheid op een wegversmalling af als mijn tegenligger. Zij wijkt uit naar rechts, ik vat dat op als "ga maar", dus ik geef een beetje gas bij en door de wegversmalling. Mens was woest. Ga dan niet aan de kant Gerda :')

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:24

Heb voor het eerst lenzen en krijg er eentje niet uit. Ellende. :+

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:42

Mijn vermoeidheid:( waarom ben ik zo moe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:43

Mensen vogels die een film uitkiezen, maar vervolgens niet gaan zitten kijken. >;) :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:43

MarlindeRooz schreef:

Succes haha. In doen bleef ik irritant vinden, ik was er maar mee opgehouden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:49

lenaa_tje schreef:
MarlindeRooz schreef:

Succes haha. In doen bleef ik irritant vinden, ik was er maar mee opgehouden :')
Same. Indoen is een worsteling van minstens 20 minuten en ik vind m'n gezicht ook meer om aan te zien met bril, dus ik draag ze ook niet meer. Ik heb nog wel twee pakken liggen van toen ik nog in racing werkte en zo nu en dan moest snelwerken. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 20:52

In doen is een eitje. Uit doen niet. Maar heb ze nu uit. Hopelijk gaat het morgen beter haha.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:00

Is echt een kwestie van oefenen! Ik krijg ze nu met 1 hand in en uit als het moet en ik kreeg ze in het begin ook met geen mogelijkheid in of uit :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:10

Links indoen gaat prima, rechts uitdoen gaat prima, links uitdoen gaat prima, rechts indoen daarentegen... De opticien wist het op een gegeven moment ook niet meer, want de techniek beheers ik op zich prima, maar het kreng blijft gewoon met geen mogelijkheid zitten. Waarschijnlijk is m'n oog wat te droog. Ik heb het dus maar opgegeven. :')

Tot overmaat van ramp heb ik trek in ijs, maar geen zin om het te gaan halen.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 21:59

De serie Equinox gekeken op Netflix. Het zag er zo veelbelovend uit, maar het eindigde echt superslap. Heleboel losse draadjes en nul echte verklaringen. Jammer, het had beter kunnen zijn.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 22:30

Dat mijn broer niet gaat stemmen. Snap dat niet.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:20

Net een gaatje in een kies gevoeld. Nu kan ik natuurlijk nergens anders meer aan denken en doet het ineens ‘zeer’ |o. Morgen mijn allerbeste vriend maar weer eens bellen. Geld bijleggen voor zijn nieuwe boot

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:37

Ja / Nee winkelen Action. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:47

marley93 schreef:
De serie Equinox gekeken op Netflix. Het zag er zo veelbelovend uit, maar het eindigde echt superslap. Heleboel losse draadjes en nul echte verklaringen. Jammer, het had beter kunnen zijn.

Ooooh wat een slap einde inderdaad. Verschrikkelijk!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:48

Mkango schreef:
Links indoen gaat prima, rechts uitdoen gaat prima, links uitdoen gaat prima, rechts indoen daarentegen... De opticien wist het op een gegeven moment ook niet meer, want de techniek beheers ik op zich prima, maar het kreng blijft gewoon met geen mogelijkheid zitten. Waarschijnlijk is m'n oog wat te droog. Ik heb het dus maar opgegeven. :')

Even de lens vasthouden als hij op je oog zit en over je oog bewegen voordat je je vinger weghaalt? Als ik dat niet doe vallen die van mij er ook uit :P

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 23:52

Aan ouders... Vandaag mochten kinderen weer naar zwemles. Toevallig ook een corona-uitbraak op een school waarbij vandaag 3 klassen naar huis zijn gestuurd. Vervolgens wel naar de zwemles komen. "Ja maar ze heeft geen klachten!"... Ja dus? Eerst laten testen! Breng ff de gezondheid van mij en mijn collega's in gevaar ;(

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:14

Zaten ze dan in de klassen die naar huis gestuurd zijn? Hier is de regel ook dat er niet getest hoeft te worden als er geen klachten zijn.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:34

Dat een vriendin weer drama loopt te schoppen om niks. Is al de derde keer en heb de vorige x al gezegd zit je iets dwars, praat er dan over ipv dingen op te kroppen of dingen persoonlijk op te vatten terwijl dit niet zo is. Maar nu ben ik er ook wel een beetje klaar mee met dit kinderachtige gedrag. Als zij niet haar oprechte excuus aanbied kan ze het bekijken. Ben helemaal niet moeilijk maar een beetje mij een schuldgevoel aan proberen te praten terwijl ik dus letterlijk niks fouts heb gedaan is gewoon kinderachtig en egoïstisch.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:42

Anoeska27 schreef:
Zaten ze dan in de klassen die naar huis gestuurd zijn? Hier is de regel ook dat er niet getest hoeft te worden als er geen klachten zijn.

Ja, er was een kindje uit hun klas positief, waardoor ze naar huis zijn gestuurd. Maar dan wel eerst 5 (of 10) dagen in quarantaine toch? Niet diezelfde dag naar zwemles gaan lijkt me :+

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:47

iirrssjjee schreef:
Anoeska27 schreef:

Ja, er was een kindje uit hun klas positief, waardoor ze naar huis zijn gestuurd.

Dan hebben ze onder een steen gelegen...

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:48

iirrssjjee schreef:
Anoeska27 schreef:

Ja, er was een kindje uit hun klas positief, waardoor ze naar huis zijn gestuurd. Maar dan wel eerst 5 (of 10) dagen in quarantaine toch? Niet diezelfde dag naar zwemles gaan lijkt me :+

10 dagen in quarantaine als je niet wil testen, of testen na 5 dagen en bij negatief mogen ze weer uit quarantaine.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:51

Vandaar ook mijn ergernis :')

Ff nadenken was misschien handig geweest :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 00:59

Vanillia schreef:
Mkango schreef:

Even de lens vasthouden als hij op je oog zit en over je oog bewegen voordat je je vinger weghaalt? Als ik dat niet doe vallen die van mij er ook uit :P
Trust me, I tried. :') Er zijn meerdere opticiens geweest die met mij en lenzen aan de gang gegaan zijn (ik heb ze tijdens mijn studie ook een keer gehad en ermee gekapt, en had gehoopt dat het een paar jaar later beter zou gaan), allerlei foefjes en technieken hebben geprobeerd, ook tot de conclusie zijn gekomen dat ik in wezen niets fout doe, maar dat het er waarschijnlijk aan ligt dat m'n oog te droog is. Voor mij is het die frustratie niet waard, want op een gegeven moment wordt het een soort Pavlovreactie en ga ik bij voorbaat al over de zeik. := Daarom droeg ik ze uiteindelijk ook alleen nog voor het snelwerken, zodat ik dan m'n goggles op kon zetten in plaats van m'n gewone bril, mocht ik eraf vallen, maar verder geef ik sowieso de voorkeur aan een bril. Ik vind het beter staan bij mezelf en ik zie ook beter met bril, dus het is prima zo. :P