Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KM_Ris

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:14

Ik heb ook nog geen hint hoor. Daar zit ik iedere keer tegen aan te hikken :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:23

De hint is al klaar, in ieder geval in gedachten :))

Ik had 4 dozen met pakjes in de berging. Heeft dr een pakje gelekt. Weer een doos minder.. ^)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:58

Ik ga vanavond bezig aan mijn hint. :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 19:26

Ashleytjuhh schreef:
Beste ss kunnen we iets afspreken? als je nou in een aparte envelop je naam doet en daarnaast nog hints doe ik hier alsof ik de hints heb opgelost :))

onder het mom van ik ben echt super slecht in hints, daar ben ik net een man in begrijp de hints nooit :')

Zou wel een geweldig idee zijn!
Ga deze week maar eens een begin aan maken aan heel deze SSS!
Merk wel, sinds ik op mezelf woon er niet meer zo bezig ben als voorheen, lekker stom ook, maarja!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:01

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:20

Nog een cadeautje erbij, en mijn hint bedacht. Wel iets waarbij ik hulp moet hebben om het in elkaar te zetten, ik moet er iets voor doen waar ik enorm slecht in ben, maar daarom is het wel een uitdaging, zowel voor mij als mijn lootje. :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:55

Ik heb altijd zulke soort footies van de primark, in disney...
Maat 38-42

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:02

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:07

Sorry lieve allemaal, ik was de afgelopen week niet actief in dit topic. Had er natuurlijk al een kort berichtje aan gewijd, maar het ging even niet zo lekker met mijn gezondheid en werk. Inmiddels redelijk weer in staat om te volgen! Jullie gaan zo hard en ik wil altijd serieus meekletsen, dus dan haak ik af.. Scusa! Ik heb het topic even snel gescand op de laatste pagina's. Vergeef me als ik onderwerpen vergeet, ik probeer vanaf nu weer goed aan te haken! :)

♥ Het maakt mij overigens niets uit of er glitters oid in de doos verstopt zitten, als het maar wél even gemeld wordt. Dan zorg ik dat onze hond niet in de buurt is met openen.
♥ Verder vind ik het heerlijk om in bad te gaan, maar ik heb geen bad, dus bruisballen zijn leuk voor weekjes/weekendjes weg. Zeker welkom dus, maar misschien niet wat je zou willen geven.
♥ We zijn ons huis opnieuw aan het inrichten (met name boven) en accessoires die passen bij een bohemian/urban jungle stijl zijn van harte welkom.
♥ Ons dochtertje krijgt een jungle/savanne thema op de kamer, dus leuke houten accessoires die daar bij passen of een leuk lijstje met een tekening ofzo: helemaal leuk!
♥ De babykamer heeft mintgroen en antraciet als kleuren. Iets leuks bijpassends of in de kleuren okergeel/roestbruin zijn ook altijd tof! Oja, mocht mijn SS het geslacht van 2.0 willen weten: PB via beheer aangezien dat nog niet wereldkundig is.
♥ Ik ben een groot fan van IXXXI-ringen. Mocht je toevallig een leuke invulring in maat 18 tegenkomen: altijd welkom! <3 Zijn wel een aanslag op het budget hoor, dus moet zeker niet, maar nouja, het is weer een ideetje haha.
♥ Mini plantjes zijn heeeeeel erg welkom! Liever geen nep, maar ik snap het als je geen echte durft te verzenden. Ik vind ze gewoon zo schattig!

Citaat:
@Blinnii, jouw Santa vraagt zich af of jouw dieren speciaal voer/dieet nodig hebben

Nee hoor lieve Santa, mijn dieren mogen in principe alles eten. Wel ben ik kieskeurig in wat ik de hond qua kluifmateriaal geef. Producten waar rawhide/runderhuid (van die geverfde of witgebleekte) in zit, geef ik hem niet. Dat is echt slecht voor het verteringsstelsel, dus hij krijgt andere kluiven.

Sneeuwneus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:52

Oh ja, pantoffels zijn leuk. Ik hou wel van unieke, heb nu een paar zachte klompen en een paar luiaards. Maar ik weet dat er nog veel gekkere in de omloop zijn dus dat mag zeker. :')

Mocht Santa nog oud spul op zolder vinden.. vintage hondenboeken of oude pokémon kaarten of zo, ook altijd welkom.

Ik heb mijn hint bedacht. Het kan echt weer twee kanten opgaan. Of hij is super makkelijk, of ontiegelijk moeilijk. _O- Ik heb trouwens een boel extra dozen dus mocht iemand in de buurt wonen en er eentje nodig hebben..

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:17

Sneeuwneus heeft dus een voor iemand als ik moeilijke hint. :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:32

Bedankt iedereen, het doet goed dat mensen meeleven, echt. Het ging heel snel maar ook weer niet. Op 10 oktober had ik het gevoel dat ik naar haar toe moest, dus gedaan. Toen was ze anders, maar ik dacht dat ze me eindelijk los gelaten had, dat ze daarom zo was. Toen ik er 23 oktober weer was zag ik haar uit stal komen en toen liep ze zo slecht dat ik me wezenloos schrok. Dubbele dosis duivelsklauw. Toen was ik er vorige week dinsdag weer, moest mijn vriend naar Emmen brengen en nog even naar kantoor, kreeg ineens een ingeving dat ik naar Rhea moest. Toen was ze zo anders, ze bleef bij me in plaats van gras te vreten. Ze moest verstappen en dat ging zo ongelukkig dat ik meteen wist dat er niets verbeterd was. De nacht geworsteld, met een vriendin gepraat en toen de veearts gebeld. Andere vriendin, Sharani op Bokt, ging met me mee gelukkig. De veearts kwam en had ergens verwacht dattie haar op buut zou zetten ofzo. Maar nee. Hij probeerde mij te overtuigen dat ik moest doen wat het beste voor mijn paard was. Maar met die gedachte was ik al wakker geworden. Mijn vriendin heeft foto's gemaakt. Op die foto's zie ik in haar ogen de pijn. Ze was ook idioot snel weg, echt raar. Mijn verstand weet dat het goed was, maar mijn hart doet zeer, kan het nog niet begrijpen. Maar gister nog even naar het Drents Rusthuis voor Paarden geweest. Heb haar naambordje gekregen. Dat heeft mijn vaste klusjesman gister opgehangen, die stond spontaan voor de deur omdat hij wist wat dit voor mij betekent. Maar het is zwaar, jank nu ook. Wel het gevoel dat met gister het afgerond is, dat ik nu mag rouwen en het gevoel dat het goed is geweest zo. Maar wat is het moeilijk. Ga vanaf nu weer gezellig meepraten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:34

Hahahatsjoe, volgend mij heb je heel erg dapper gekozen voor je paard. Sterkte nog, mooi dat haar bordje nu bij jou thuis hangt.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:37

Afbeelding

Lieve Secret Santa, ik ga vanavond wat mooie foto's zoeken van mijn merrie. De foto hierboven is een schilderij dat iemand 2 jaar terug voor mij gemaakt heeft.

Moet toch zeggen dat ik weer moest huilen, zoveel lieve woorden hier geschreven zijn, echt heel erg bedankt.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 11:59

Wauw Hatsjoe, wat een prachtig plekje heeft Rhea zo gekregen! <3 Nog heel veel sterkte met dit verlies, ze zal een groot gat achterlaten :(:)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 12:47

Geef jezelf de tijd en blijf goed voor jezelf zorgen :(:)
Ik ga m'n best voor je doen om zo snel mogelijk je mini-Rhea klaar te hebben. Ik zou willen dat we je pijn konden wegnemen maar helaas is dit iets waar je doorheen moet. Dat kan je alleen zelf doen, maar dat hoeft niet alleen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 14:49

CastaMickey je bent een schat <3 . En alle mensen hier zijn zo lief, denk dat iedereen de pijn ook wel kan begrijpen. Nogmaals bedankt lieve mensen !

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:27

Wat een prachtig aandenken zo !

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 15:51

Waaw machtig mooi aandenken zo ! En ontzettend lief van je castaMickey

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:03

Wat een liefde in het topic <3
Beetje steun doet wonderen.

Iets anders....

F*CK is mijn eerste gedachte _O-

Afbeelding

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:10

:')
Succes :')

Moirin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:21

Nogmaals veel sterkte hahahatsjoe :knuffel: heel mooi het naambordje zo bij het schilderij!

@Daan13: veel plezier :D dat klinkt al goed haha.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:40

Het is geweldig _O- *\o/*

Al bekend ik eerlijk dat ik toch wel ff een scheldwoord zei toen ik het opende _O- (met een glimlach hoor,ik vind het echt humor)

Wauw mijn lootje heeft echt wat moois er nu al van gemaakt.

Afbeelding

Hmm top secret en ik zet het zo op het internet :')

Mijn lootje heeft op mijn Facebook gekeken :D (heb even de foto's eraf gehaald van het dossier)

Afbeelding

Geplastificeerd en wel. Prachtig!

Ik ga trouwens wel de openbare foto's van m'n Facebook af halen.

Want ik krijg soms echt vage reacties :oo

Er is een foto bij waar ik zo'n beetje gif sta te mengen in de regen, reageert iemand -ook nog familie- oh wat ziet dat er lekker uit, voer voor mens en dier.

>;)

Heerlijk om na een baal-werk-dag zo'n verrassing in de brievenbus te vinden.
Hartstikke bedankt mysterie lootje die wel van puzzelen houdt. Ieder bericht van iedereen ga ik nu onder de loep nemen!

Al ga ik misschien spijt krijgen van m'n glitter maar raak opmerking :')

Ach stofzuiger is gewillig zeggen we hier :D

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:01

supper leuk nu al mensen met post en hint sommige doen nu al mega veel moeite mega leuk om te zien

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 17:03

Oeh wat een leuke dingen komen er al voorbij. En Daan13 als je hints ook crimibox inspired zijn heb je wat te doen haha