Sorry lieve allemaal, ik was de afgelopen week niet actief in dit topic. Had er natuurlijk al een kort berichtje aan gewijd, maar het ging even niet zo lekker met mijn gezondheid en werk. Inmiddels redelijk weer in staat om te volgen! Jullie gaan zo hard en ik wil altijd serieus meekletsen, dus dan haak ik af.. Scusa! Ik heb het topic even snel gescand op de laatste pagina's. Vergeef me als ik onderwerpen vergeet, ik probeer vanaf nu weer goed aan te haken!
♥ Het maakt mij overigens niets uit of er glitters oid in de doos verstopt zitten, als het maar wél even gemeld wordt. Dan zorg ik dat onze hond niet in de buurt is met openen.
♥ Verder vind ik het heerlijk om in bad te gaan, maar ik heb geen bad, dus bruisballen zijn leuk voor weekjes/weekendjes weg. Zeker welkom dus, maar misschien niet wat je zou willen geven.
♥ We zijn ons huis opnieuw aan het inrichten (met name boven) en accessoires die passen bij een bohemian/urban jungle stijl zijn van harte welkom.
♥ Ons dochtertje krijgt een jungle/savanne thema op de kamer, dus leuke houten accessoires die daar bij passen of een leuk lijstje met een tekening ofzo: helemaal leuk!
♥ De babykamer heeft mintgroen en antraciet als kleuren. Iets leuks bijpassends of in de kleuren okergeel/roestbruin zijn ook altijd tof! Oja, mocht mijn SS het geslacht van 2.0 willen weten: PB via beheer aangezien dat nog niet wereldkundig is.
♥ Ik ben een groot fan van IXXXI-ringen. Mocht je toevallig een leuke invulring in maat 18 tegenkomen: altijd welkom!
Zijn wel een aanslag op het budget hoor, dus moet zeker niet, maar nouja, het is weer een ideetje haha.
♥ Mini plantjes zijn heeeeeel erg welkom! Liever geen nep, maar ik snap het als je geen echte durft te verzenden. Ik vind ze gewoon zo schattig!
Citaat:
@Blinnii, jouw Santa vraagt zich af of jouw dieren speciaal voer/dieet nodig hebben
Nee hoor lieve Santa, mijn dieren mogen in principe alles eten. Wel ben ik kieskeurig in wat ik de hond qua kluifmateriaal geef. Producten waar rawhide/runderhuid (van die geverfde of witgebleekte) in zit, geef ik hem niet. Dat is echt slecht voor het verteringsstelsel, dus hij krijgt andere kluiven.