Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Astorga schreef:Mijn tactiek tnt is vlak voor sluitingstijd gaan, dan zijn er minder mensen. Vooral vakkenvullers en die gedragen zich voorspelbaarder dan het winkelend publiek. En ga sowieso alleen naar supermarkten waar ik mijn handen kan wassen/desinfecteren. Maar bij alle supermarkten op fietsafstand is het gedrag van mijn plaatsgenoten min of meer hetzelfde. Blijkbaar heeft men collectief besloten dat de maatregelen hier voorbij zijn ofzo.
Wel goede motivatie om door te werken in de moestuin. Hoef ik dadelijk nog minder naar de super.
CharleyT schreef:verootjoo schreef:
Is dat een betrouwbare test? De officiële test is niet eens superbetrouwbaar. Als ie negatief is heb je 30% kans dat ie vals negatief is.
Kan me niet voorstellen dat deze test dan betrouwbaarder is?
Wat is het percentage vals-positief?
Denise_Storm schreef:Arabesk schreef:Ja die miljarden zijn toch al binnen....
Wat een misplaatste en niets toevoegende reactie...
pien_2010 schreef:Popstra schreef:
Kan ik niet lezen want dan moet ik lid worden, kleine uitleg mogelijk?
Vorige link moet ik ook me registreren6en dat wil ik dus niet. Die site ken ik ook niet.
pien_2010 schreef:Vorige link moet ik ook me registreren6en dat wil ik dus niet. Die site ken ik ook niet.
Chubby schreef:Dank je wel. Follow the money is wel goed en kritisch. Heeft wel vaker voor opzienbarende zaken gezorgd. Het is altijd zo vervelend dat goed bedoeld subsidie vaak toch weer bij de rijken of bij dieven terecht komt of bij beiden. Mensen zijn vaak zo'n oneerlijke wezens.Je hebt gelijk Pien. Ik heb mijn post aangepast.
marleen_usar schreef:Dit vind ik dus zorgelijk. Want er is nog niets veranderd als het gaat om corona. Alleen kan het ziekenhuis/ de ziekenhuizen de capaciteit nu aan op de IC.Dirk van de broek maakt geen wagens meer schoon en werkt weer met muntjes.
lenaa_tje schreef:Maar zo gebruiken dus veel mensen zo’n kapje. Dat is schijnveiligheid waar ze zich waarschijnlijk ook naar gaan gedragen. Tenslotte dragen ze een mondkapje ook vraag ik mij af of het niet zorgt voor meer verspreiding omdat het mij verre van hygiënisch lijkt.
Ik ben blij dat we hier dus nog geen mondkapje hoeven dragen.
lenaa_tje schreef:Maar zo gebruiken dus veel mensen zo’n kapje. Dat is schijnveiligheid waar ze zich waarschijnlijk ook naar gaan gedragen. Tenslotte dragen ze een mondkapje ook vraag ik mij af of het niet zorgt voor meer verspreiding omdat het mij verre van hygiënisch lijkt.
pien_2010 schreef:lenaa_tje schreef:Maar zo gebruiken dus veel mensen zo’n kapje. Dat is schijnveiligheid waar ze zich waarschijnlijk ook naar gaan gedragen. Tenslotte dragen ze een mondkapje ook vraag ik mij af of het niet zorgt voor meer verspreiding omdat het mij verre van hygiënisch lijkt.
Ik ben overtuigd van het nut van mondkapjes, maar wel met juist gebruik ervan en juiste mondkapjes. Anders kun je beter zonder mondkapjes de straat op en de winkels in.