_Mir schreef:esmee_2001 schreef:Net bijna opgelicht door iemand voor 110 euro die reageerde op mijn gezocht advertentie.
Gelukkig net optijd achter gekomen toen ik zijn telefoonnummer controleerde via een site maar stond op het punt om geld over te maken.
Weet iemand hoe ik dit account kan melden bij marktplaats? Deze persoon heeft geen advertenties erop staan, dus kan niet een advertentie melden oid en ik weet niet hoe je een account meld aan marktplaats.
Wat is zijn telefoon nr ?
Goed dat je het gecheckt hebt van te voren!
Ik kreeg gister ook weer een standaard bericht van iemand of de deken nog te koop was die ik aanbood. Ik kijk altijd even bij de gebruiker hoe of wat. Was pas een maand actief, geen recensies geen advertenties. Niet op gereageerd.
Kun je toch gewoon op reageren? Iedereen moet ergens beginnen, je kunt niet op MP beginnen met 10 goede recensies toch?
Stel die persoon heeft echt interesse, wil de vraagprijs geven en staat dezelfde avond nog op de stoep. Loop je nu gewoon mis omdat die te nieuw is!
Mocht die persoon echt een oplichter zijn, dan kom je er snel genoeg achter, maar ik zou om die reden het niet laten schieten.
Ik heb in ieder geval al genoeg verkocht aan beginnende MP gebruikers, zeker al een keer of 4-5 een eerste recensie achter gelaten.