Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mondy schreef:Iemand hier een idee ? Wat is de termijn dat Postnl na betalen inklaring het pakket moet leveren ?
Heb op 7 okt betaald voor een pakketje en nog steeds 0 status.
Het gaat om 4 kleine sieraden (tunnels oren) en geen aparte dingen dus.
Via de chat een vaag verhaal dat het een maand mag duren, op de site zag ik iets staan van na betaling wordt ie zo snel mogelijk geleverd.
flintstones schreef:Nou ik werk bij bpost (belgische postnl zeg maar) en een nieuwe collega heeft iets gedaan vandaag... mensen hebben klacht ingedient.
Pakket paste net niet in de brievenbus hij heeft de brievenbus letterlijk helemaal afgebroken zodat het wel paste...
FrNo schreef:flintstones schreef:Nou ik werk bij bpost (belgische postnl zeg maar) en een nieuwe collega heeft iets gedaan vandaag... mensen hebben klacht ingedient.
Pakket paste net niet in de brievenbus hij heeft de brievenbus letterlijk helemaal afgebroken zodat het wel paste...
Sorry, maar ik niets toch echt even lachen.
Maar hoe bedenk je het?
Marije_jiplover schreef:https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/ ... n-pakketje
Interessante informatie over het inklaringsproces.
Een pakket ligt niet "bij de douane" als het wacht op inklaring, maar bij de koeriersdienst in de loods.
mvdende schreef:Ondertussen heeft mijn pakket de status bij Temu " afgeleverd aan de lokale vervoerder". Het zou dus bij postnl moeten zijn, maar postnl geeft aan "pakket nog niet ontvangen door postnl"
Het is dus bij de douane weg maar postnl heeft nog niets.....
Zou vandaag geleverd moeten worden...
Banyu schreef:Iemand die dit ook heeft?
Bij mijn moeder en ik, beide ander adres…
Zijn ze weer zo druk bij postnl of?
Staag vanaf dinsdag al zo…
[ Afbeelding ]