Majabeestje schreef:Ik vind het irritant als mensen zonder (jonge) kinderen zeggen dat ze het druk hebben..Hoe dan?? denk ik dan.
(zal ook wel een stukje jaloezie zijn)
Nou ik ben 29... dus ik denk dat ik jong ben... Ik ben alleen met een eigen huis...
Ik werk fulltime en rij paard, actief op wedstrijden... En dan de rest nog (sociaal leven, andere hobby's)...
Hoe kan ik het niet druk hebben? Ik hoop dat ik ooit ook kinderen mag krijgen en dan niet meer alleen ben... En dat ik dan ten minste één dag minder kan werken... Niet met de illusie dat ik het dan minder druk heb...
Hoe dan?? denk ik dan.
)
en eigenlijk vond ik het ook wel lekker. Doordeweeks even de tijd om mijn appartement schoon te maken, boodschappen doen, kapper, tandarts, noem het maar op. Achteraf merkte ik dat het toch best vervelend was om alles maar na werktijd te moeten doen of in het weekend.
Het voordeel is wel dat ik dan meer ga verdienen, maar die ene vrijdag vrij was toch best wel heel erg lekker. Maar goed, als ik er langer werk ga ik wel voorstellen of ik 32 uur kan gaan werken, omdat ik nog een opleiding wil gaan doen eenmaal ik het geld bij elkaar geraapt heb.
iedereen lijkt mega druk te zijn en vertelt dat graag aan iedereen.