Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pepperrr schreef:DiantaM schreef:Ik houd eigenlijk van elke soort seizoen en het bijbehorende weer maar ik ben het nu zó zat!
Maar dit is ook geen winter weer. Dit jaar was gewoon lente, zomer, herfst 1, herfst 2
Nu gewoon graag weer lente idd
LoveGlove schreef:Pepperrr schreef:
Maar dit is ook geen winter weer. Dit jaar was gewoon lente, zomer, herfst 1, herfst 2
Nu gewoon graag weer lente idd
nee hoor. Het was lente, lente, herfst en herfst. Welke zomer heb je het over
Morrie schreef:voor mij was het een zomer, zelfs een te warme zomer, boven de 20 graden functioneer ik niet meer en loop ik de hele dag door zweet te vegen.
Ik moet naar een land waar het het hele jaar door 17 graden is overdag en rond het vriespunt 's nachts....... en 's nachts tussen 2 en 3 een beetje regen.
LoveGlove schreef:Morrie schreef:voor mij was het een zomer, zelfs een te warme zomer, boven de 20 graden functioneer ik niet meer en loop ik de hele dag door zweet te vegen.
Ik moet naar een land waar het het hele jaar door 17 graden is overdag en rond het vriespunt 's nachts....... en 's nachts tussen 2 en 3 een beetje regen.
ik zou zeggen, verhuis naar Scandinavie. Daar zijn de zomers meestal een stuk koeler