Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nenahdm schreef:@Fem dat klinkt ook echt heel leuk
Ha.. gewoon vrienden, ik wou dat het kon. Afgelopen maanden was ik met iemand aan het daten, klikte echt goed maar samen tot de conclusie gekomen dat we geen romantische gevoelens hebben voor elkaar dus we zijn toen vrienden gebleven. Ik heb nog nooit zo een gemakkelijke overgang gemaakt van intiem zijn met elkaar naar gewoon vrienden. Het ging goed, tot hij dus met iemand nieuw aan het daten was is het toch wel naar zijn hoofd gestegen.. jee wat een ego heeft die gast. "I'm going through a big transition currently and need to focus on essentials and things that are feeding my growth, so unfortunately I do not foresee myself able to put energy into this any time soon"
Op dat moment was ik echt zo klaar met zijn bullshit.
Tanya schreef:Bij een vriendschap tussen man en vrouw zit er vaak (let op, niet altijd) ergens iets van gevoel nog.. Bij de een of bij de ander. En daarom werkt het dan ook goed in een vriendschap, omdat diegene dan veel interesse toont in de ander en dat is natuurlijk fijn. Maar zodra een van de twee weer gaat daten etc kan dat toch wel snel mis lopen, dan is die interne prikkel weg. Dat heb ik tenminste wel vaker ervaren.
En ik heb ook wel mannelijke vrienden dus het kan wel. Maar vrienden worden met iemand die ik een paar keer heb gezien als date.. mwa.