Is het een idee om volgende keer gewoon een (leen)pup mee te nemen? Of een shetlander? Superschattig toch en het leidt vast helemaal niet af van het sporten?
Houd op scheid uit, ben alweer bedreigd omdat ik die reacties overdreven vond. Die kinderen op dat kdv doen het normaal gesproken met ijswater, big deal. Mijn visie is het niet, maar mensen hebben zelfs aangifte gedaan! Het zijn ook allemaal van die kanspareltjes die zo fel reageren.
~\\~ Shananay~//~ ---÷ Mother of 3 little princesses÷-- /// We don't need a man\\ haten = verlaten
Mijn fb tekst is: ik haat Harry Potter
En blaasontsteking krijg je van niet plassen na de seks, niet van door de sneeuw lopen.
Wauw, die reacties bij dat kdv Kinderen kunnen heus wel tegen een stootje en even de voetjes in de sneeuw. Als je het liever niet hebt als ouder, prima, ieder zn ding. Maar jeetje, stel je niet zo verschrikkelijk aan.
Nog ff wat anders, Ik wil deze in de voortuin
Niobe
Geplaatst: 25-01-19 01:37
Palmera schreef:
Niobe schreef:
Oh ik dacht juist dat je van blote voeten in de sneeuw autisme kreeg
Nee, dat krijg je als je naar kinderen op blote voeten in de sneeuw kijkt. -Is slecht-Is slecht-Is slecht-Is slecht-En ik kan niet tegen argumenten.
Ooooooooo zo
Brainfail
Geplaatst: 25-01-19 08:49
Droomde vannacht dat er ergens uitverkoop was en in moest alleen die winkel passeren maar er stonden wel 100 moeders met kinderen. Allemaal hadden ze wel een stuk of 3 onder de 12. Toen zei ik in mijn droom dat ik er alleen even langsmoest en deed even mijn beklag over al die gierige duwende trekkende moeders. Was niet zoon goed idee.
Had meteen ruzie met een aantal moeders die me meteen in de haren vlogen met dat hun meer recht hadden op de uitverkoop want hun hadden kinderen en ik niet.
Moest er niet eens zijn, maar dat begrepen ze niet.
Pff dat Facebook bericht, sommige reacties. Je kan meteen al zien wie de tokkies zijn die meteen beginnen bedreigingen ( 'als jullie dit met mijn kind hadden gedaan dan.... '). En kindermishandeling, ja hoor, die kinderen zien er ook echt uit alsof ze het vreselijk vinden.