Zo blij dat facebook en zoveel mensen dat toch zo snel waar maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Okergeel schapenvelletje/ huid
Mag echt of nep
Leenbakker heeft ze nu in de aanbieding maar die vind ik niet mooi.
Daan13 schreef:Ja, winkel zit redelijk dicht bij mijn werk. Wou je een linkje?
De fabrikant stopt met het maken van de vorken en scheppen dus de prijs was wat aantrekkelijker gemaakt en dan moet het toch maar mee
dalena schreef:Ik zoek iemand die een videoband kan repareren. In Limburg of Brabant.
Oscar schreef:dalena schreef:Ik zoek iemand die een videoband kan repareren. In Limburg of Brabant.
Deze zit in Tilburg:
https://van-eck.net/reparaties-tape.php
Shanna schreef:Wij hebben deze borden, en ook soepkommen uit dezelfde serie, maar willen nog graag ontbijtbordjes en diepe borden. Van deze serie zijn die helaas niet te vinden, maar weet iemand een bijpassend soort servies te vinden?
Het is dus multikleurig keramiek met grillige randen.
[ [url=m/ohbJ39.png]Afbeelding[/url] ]
Oscar schreef:'t Ligt er maar net aan wat er op staat. Als het een waardevolle herinnering is dan is die 18 euro peanuts. Gaat het om de bevalling van de buurvrouw ofzo dan is het Heel Veel Geld. Maar ik gok zomaar dat je dan reparatie niet eens overwogen had
Oscar schreef:Oh, dat is inderdaad wel mooi!
Zou het niet zo zijn dat het (net als vroeger met casettebandjes) steeds een stukje erger wordt als je ze afspeelt? Nu mis je een paar minuten en is de rest waarschijnlijk nog te redden. Zou wel heel zonde zijn als je de rest kwijt zou raken.
Shanna schreef:Wij hebben deze borden, en ook soepkommen uit dezelfde serie, maar willen nog graag ontbijtbordjes en diepe borden. Van deze serie zijn die helaas niet te vinden, maar weet iemand een bijpassend soort servies te vinden?
Het is dus multikleurig keramiek met grillige randen.
[ [url=m/ohbJ39.png]Afbeelding[/url] ]