Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 08:36

Ik moet zeggen dat ik ook heel makkelijk over praat, misschien heeft Dani dat wat minder en duurt het voor ze dat soort dingen zegt.

Tijdens onze eerste date vertelde hij gelijk dat hij en zijn zussen van een donorvader zijn bijvoorbeeld, over dat soort dingen hadden wij het al haha

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 09:03

Leuk! Gaan we tinder profielen updaten *\o/* *\o/*

Janderegelaa - Merk je nu dat je dan de vrouwen die jou leuk vinden liked die je anders misschien niet naar rechts had geswiped?

Anne_bento - Gewoon inderdaad zijn fb vragen zal die heus niet moeilijk over doen. En anders als je zijn telefoonnummer hebt kan je met zijn nummer op fb zoeken. Als zijn nummer gekoppeld staat kom je op zijn facebook terecht.

Dani - Het is juist beter dat hij het nu al zegt , zo kom je niet voor verrassingen te staan en kan je hem misschien beter peilen.

Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje mis dat ik die app er af heb gegooid :') Iets met wat tijdsbesteding als ik in bed lig.

Wel eigenlijk een best leuke jongen/man die ik nu zie....
We gaan wel zien wat dat gaat worden. :j

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:11

Maar mijn profiel heeft al een paar make-overs gehad -O-
Ik zet het na m'n vakantie wel ff hier. Heb ik ook weer wat nieuwe foto's er bij van mijn vakantie :P

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:35

Mag ik mij hier ook melden? :D

Ik heb vanavond een Tinderdate en ik ben nu al super zenuwachtig haha. We gaan wat eten, wat ik normaal ook nooit doe op een eerste date. Meestal is het eerst een drankje doen om te kijken of we elkaar überhaupt wel leuk vinden!

Ik ben ook bang dat ik hem straks helemaal het einde vindt en hij mij totaal niet haha. Met mijn ex is het op een dusdanige manier uitgegaan dat ik best wel gekwetst ben en dat soort gevoelens wil ik vermijden :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 10:53

Jatoby schreef:
Mag ik mij hier ook melden? :D

Ik heb vanavond een Tinderdate en ik ben nu al super zenuwachtig haha. We gaan wat eten, wat ik normaal ook nooit doe op een eerste date. Meestal is het eerst een drankje doen om te kijken of we elkaar überhaupt wel leuk vinden!

Ik ben ook bang dat ik hem straks helemaal het einde vindt en hij mij totaal niet haha. Met mijn ex is het op een dusdanige manier uitgegaan dat ik best wel gekwetst ben en dat soort gevoelens wil ik vermijden :+

Spannend! Ik zou ook niet samen wat gaan eten haha, tenzij het echt heel goed voelt..

Ik heb de achternaam gevraagd van mijn match en kan nog steeds niks vinden omdat zowel voor als achternaam een vrij veel voorkomende naam is. Heb al laten vallen dat ik hem niet kan vinden maar daar praat ie overheen haha... nu is de vraag of ik die gok ga nemen :+ misschien maar doen, sprong in het diepe, niks te verliezen

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:04

Thenexttry schreef:
Janderegelaa - Merk je nu dat je dan de vrouwen die jou leuk vinden liked die je anders misschien niet naar rechts had geswiped?

Ik merk dat er vrouwen tussen staan die ik niet geliked had omdat ik zelf van mening ben dat ze mij niet zouden liken. Te jong/te knap/ te slank etc...

Heb wel alles op maximaal gezet. Behalve de leeftijd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 11:49

wat een rare gedachtegang dat je vrouwen niet liked omdat ze jou niet liken?
je volgt toch je eigen gevoel, ongeacht wat je erop terug krijgt?
of voelt het dan als een afwijzing?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:17

Alja schreef:

Welnee...kansberekening. Je mag er maar 50 per dag en dan ga je geen blonde chick van 25 liken.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:20

janderegelaa schreef:
Alja schreef:

Welnee...kansberekening. Je mag er maar 50 per dag en dan ga je geen blonde chick van 25 liken.

Vind je dat niet beetje te veel verschil? Of gaat het je om een eenmalige date ;)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:24

DanielleB schreef:
janderegelaa schreef:

Vind je dat niet beetje te veel verschil? Of gaat het je om een eenmalige date ;)

Als het verschil hun niets uitmaakt waarom zou het mij dan iets uitmaken....!?
In paardenland zie ik het aan de lopende band.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:29

Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet doen wat diegene zelf wil.. Maar gewoon een vraag ;)
Dus het maakt voor jou niet zo veel uit of het een 25 jarige of 50 jarige is? Aangezien er qua manier van leven wel degelijk verschil in kan zijn hoe ze in het leven staan.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 12:32

DanielleB schreef:
Begrijp me niet verkeerd, iedereen moet doen wat diegene zelf wil.. Maar gewoon een vraag ;)
Dus het maakt voor jou niet zo veel uit of het een 25 jarige of 50 jarige is? Aangezien er qua manier van leven wel degelijk verschil in kan zijn hoe ze in het leven staan.

Ik denk dat je op voorhand niet iemand moet uitsluiten. Sommige jongen mensen zijn oud en sommige oude mensen zijn jong.

De associatie wordt te snel naar de slaapkamer verlegd en dan is het verschil wel groot maar iemand van 25 is ook gewoon volwassen. En ik ken ook hele leuke vrouwen die een stuk ouder zijn dan ik. Daar zou ik ook niet bij voorbaat nee op zeggen als er een onwijze klik is.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:04

Iedereen is zeker leuk op zijn eigen manier... En ja, ik ben ook volwassen ;) Maar nu het idee dat ik iemand van 40/50 "aantrekkelijk" zou vinden als vriend, nee dat denk ik niet..
Maar wie weet als ik iets ouder ben, er anders over ga denken ;)

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-17 13:08

Als de ander daar ook geen problemen mee heeft maakt dat toch niet uit indd? Gewoon lekker doen, leeftijd zegt zo weinig.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:09

DanielleB schreef:
Iedereen is zeker leuk op zijn eigen manier... En ja, ik ben ook volwassen ;) Maar nu het idee dat ik iemand van 40/50 "aantrekkelijk" zou vinden als vriend, nee dat denk ik niet..
Maar wie weet als ik iets ouder ben, er anders over ga denken ;)

De jongste is 19 zie ik :7

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:21

Moet iedereen zelf weten inderdaad, ik zou het verschil te groot vinden... ik ben zelf bijna 30 en heb de leeftijd op 29 tot 38 geloof ik staan...

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:27

janderegelaa schreef:
Ik merk dat er vrouwen tussen staan die ik niet geliked had omdat ik zelf van mening ben dat ze mij niet zouden liken. Te jong/te knap/ te slank etc...

Ik wilde eerst zeggen dat je die toch ook kon liken en dat hun het toch niet zouden zien als ze niet hetzelfde doen, maar met max. 50 snap ik het wel.

wbt leeftijd.

Ik viel zelf altijd op oudere en ging daar vanaf mijn 12e ook mee om.
Heb absoluut geen vader issues dat ik dat op zoek hoor, maar die leeftijd ligt mij gewoon meer.
Sta met sommige gedachtegangen wat verder in het leven terwijl ik net zo goed als een 12 jarige debiel kan gaan staan springen op straat of de grootste lol kan hebben om de misschien meest "kinderachtige dingen"

Ik ben zelf 23 en "mijn" oudste tot nu toe is 38.. toch 15 jaar verschil.

Mijn date van nu is 33.

En binnenkort ga ik zelfs naar een K3 concert Al is dat met mijn nichtjes van 1,5 en 5 toch sta ik zelf dan waarschijnlijk ook mee te zingen en te dansen ( misschien nog wel fanatieker)

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:36

janderegelaa schreef:
Thenexttry schreef:

Maar jij had toch een date en was daar mee op een reisje geweest? Of wordt dat niet meer dan een date?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:44

Ik zou het verschil ook wel te groot vinden..je zit toch in een andere levensfase en hebt andere levenservaring.

Heb mn range nu op 29-34 staan. Jonger dan 29 hoeft van mij niet zo. Heb het idee dat zij toch naar iets anders op zoek zijn uiteindelijk. Ouder zou nog kunnen, maar ouder dan 36 hoeft voor mij niet zo.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:51

Ik heb hen op 26-35 staan

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 13:54

suikermeisje schreef:
Maar jij had toch een date en was daar mee op een reisje geweest? Of wordt dat niet meer dan een date?

Niet meer dan een vriendschap zonder + maar dat wist ik vantevoren al.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 15:33

Zo ik moest me toch een eind bij lezen! Ik vind de leeftijd discussie wel grappig, iedereen denkt er anders over. Vanaf dat de jongste een jaar of 22/23 is zegt het mij ook niet zo veel. Daaronder vind ik het verschil wel groot omdat je dan meestal over een student praat.
Ik denk dat een vooral ook heel veel verschil zit in oudere mannen (vrouwen ook trouwens maar daar heb ik niks mee haha). De ene man van 40-50 is nog heel hip en jong terwijl de andere man van 40-50 duidelijk al echt een stuk ouder is.

Ahh ik zag vanmiddag toch een man die zoooo knap was bij de Starbucks :o hij was wel grijs en een jaar of 45 maar dat zou me echt niks uitmaken! :D

Inmiddels app ik nog steeds met mijn match van een paar weken geleden, hij is niet heel spraakzaam maar zegt wel elke dag wat en stuurt regelmatig foto's of een filmpje van hemzelf of iets dat hij aan het doen is maar een date lijkt er niet echt van te komend. Dat wordt dan door hem afgezegd onder het mom van ziek of overwerken, maar als ik dan de volgende dag zeg dat ik ook nog wel wat leuks heb gedaan vraagt hij gelijk of ik een andere date had. Beetje jaloers dus denk ik..
ik heb gister besloten er verder geen moeite meer voor te doen en af te wachten of er dan meer uit hem komt want ik vind hem eigenlijk wel echt leuk. _-:(

Genoeg andere mannen op de wereld, zo kwam ik er zaterdag een in het wild tegen tijdens het uitgaan. Uiteindelijk heb ik daar de hele avond mee gestaan en die doet wel echt geïnteresseerd nu, alleen is hij echt totaaaaaaal niet mijn type (lees: 3 jaar jonger, geen tatoeages, strak afgetraind, net zo lang als ik en veel te braaf)

Pffff het leed dat daten heet _-:(

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:29

Pascalle90 schreef:
Zo ik moest me toch een eind bij lezen! Ik vind de leeftijd discussie wel grappig, iedereen denkt er anders over. Vanaf dat de jongste een jaar of 22/23 is zegt het mij ook niet zo veel. Daaronder vind ik het verschil wel groot omdat je dan meestal over een student praat.
Ik denk dat een vooral ook heel veel verschil zit in oudere mannen (vrouwen ook trouwens maar daar heb ik niks mee haha). De ene man van 40-50 is nog heel hip en jong terwijl de andere man van 40-50 duidelijk al echt een stuk ouder is.

Ahh ik zag vanmiddag toch een man die zoooo knap was bij de Starbucks :o hij was wel grijs en een jaar of 45 maar dat zou me echt niks uitmaken! :D

Inmiddels app ik nog steeds met mijn match van een paar weken geleden, hij is niet heel spraakzaam maar zegt wel elke dag wat en stuurt regelmatig foto's of een filmpje van hemzelf of iets dat hij aan het doen is maar een date lijkt er niet echt van te komend. Dat wordt dan door hem afgezegd onder het mom van ziek of overwerken, maar als ik dan de volgende dag zeg dat ik ook nog wel wat leuks heb gedaan vraagt hij gelijk of ik een andere date had. Beetje jaloers dus denk ik..
ik heb gister besloten er verder geen moeite meer voor te doen en af te wachten of er dan meer uit hem komt want ik vind hem eigenlijk wel echt leuk. _-:(

Genoeg andere mannen op de wereld, zo kwam ik er zaterdag een in het wild tegen tijdens het uitgaan. Uiteindelijk heb ik daar de hele avond mee gestaan en die doet wel echt geïnteresseerd nu, alleen is hij echt totaaaaaaal niet mijn type (lees: 3 jaar jonger, geen tatoeages, strak afgetraind, net zo lang als ik en veel te braaf)

Dat laatste klinkt als mijn vriend :')
(Just kidding, ben voor 1000% zeker dat ie niet met anderen appt, en hij is van t weekend ook niet uitgegaan :+ )

Ik knap trouwens ook niet af op grijs hoor! Kan echt heel sexy zijn. Mijn vriend is voorlopig nog wel even blond.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:34

Strak afgetraind is niks mis mee toch? :D
Een match probeert me over te halen voor een date, maar hij is bijna 10 cm kleiner als mij! Ik weet echt heel zeker dat ik daar nooit op ga vallen. Wel een knappe kop en vlotte babbel, dus hij vond dat we dan maar een liggende date moesten doen zodat ie kan laten zien dat hij zijn lengte wel kan compenseren met hoe leuk hij verder is :') ik weet niet, hij is echt echt te klein

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 16:37

Pascalle90 schreef:

Heet hij toevallig Mike _O- _O-