maar is oké dan hebben we nu vlbman 1 2 en 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lootje1991 schreef:Oke ik snap er helemaal niets van haha. Heb ook niet je uitleg berichtje kunnen lezen, maar zo wordt het wel een beetje ingewikkeld in het topic als ik eerlijk ben
Jennifuur schreef:Ik snap er niet heel veel van, maar begrijp eruit dat hij heeft gelogen? Dat is al niet leuk natuurlijk.
Tamara_089 schreef:Lootje1991 schreef:Oke ik snap er helemaal niets van haha. Heb ook niet je uitleg berichtje kunnen lezen, maar zo wordt het wel een beetje ingewikkeld in het topic als ik eerlijk ben
ik stuur je een pb...
Wat betreft de deegroller...
ik/wij kregen min of meer de uitnodiging naar de basis te komen want we kende tenslotte vlbman 1 en 3...
waarop ik zei krijg ik dan geen boze vriendin achter me aan met een deegroller... waarop er binnen 2 sec een antwoord lag.. nee lijkt me sterk ben vrijgezel!
Tamara_089 schreef:Neverland schreef:Ik vind het echt vervelend als tindermensen me toevoegen op fb (zonder dat we een match zijn!). Ik swipe jullie niet voor niets naar links.
Haha heerlijk daarom heb ik ook een andere profielfoto maakt t lastiger zoeken
Citaat:Haha ik heb ook alleen maar andere foto's op mijn Tinder staan, juist zodat niemand me kan vinden op fb... Maar helaas... Deze heeft alles uit de kast getrokken on mij te vinden.
Hij schreef er ook bij: jij hebt zoiets speciaals, ik moest je wel toevoegen. Sorry!
LoesvL schreef:Citaat:Haha ik heb ook alleen maar andere foto's op mijn Tinder staan, juist zodat niemand me kan vinden op fb... Maar helaas... Deze heeft alles uit de kast getrokken on mij te vinden.
Hij schreef er ook bij: jij hebt zoiets speciaals, ik moest je wel toevoegen. Sorry!
Wat zeg je; this is Never going to happen in my land (ha-ha sorry moest even)