Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_089

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:41

Ach je had er ook nog wel in mogen blijven hoor... was eigenlijk benieuwd wanneer hij een 1 op 1 app ging openen :P bedoel dat stuk van de deegroller daar was nogal heel snel antwoord op :P

maar is oké dan hebben we nu vlbman 1 2 en 3 :Y)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:59

Snel en duidelijk <<)

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:03

Oke ik snap er helemaal niets van haha. Heb ook niet je uitleg berichtje kunnen lezen, maar zo wordt het wel een beetje ingewikkeld in het topic als ik eerlijk ben :o

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:06

Lootje1991 schreef:
Oke ik snap er helemaal niets van haha. Heb ook niet je uitleg berichtje kunnen lezen, maar zo wordt het wel een beetje ingewikkeld in het topic als ik eerlijk ben :o

ik stuur je een pb...

Wat betreft de deegroller...

ik/wij kregen min of meer de uitnodiging naar de basis te komen want we kende tenslotte vlbman 1 en 3...
waarop ik zei krijg ik dan geen boze vriendin achter me aan met een deegroller... waarop er binnen 2 sec een antwoord lag.. nee lijkt me sterk ben vrijgezel!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:29

Sjee gtst is er niks bij haha! Ik ben de draad ook een beetje kwijt maar er zijn dus 2 meiden en 3 mannen bij dit verhaal betrokken waarvan de 3 mannen allemaal op dezelfde basis zitten toch?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:43

Haha ik ben ook de draad kwijt. Maar zolang jullie het zelf maar begrijpen is het goed _O-

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:58

Ik zal het proberen op te helderen....

Ik heb dus lang zitten appen met vlbman 2, ook dates mee gehad etc...
Nancy had dus een match met vlbman 3... en vroeg aan hem zoals ik ook aan man 2 gevraagd had goh ken je die...? waarop man 3 antwoord gaf ja die ken ik en er toen een verhaal uit de doeken kwam van vlbman 1 (vriend van vlbman 3) over man 2 nou sommige hebben t verhaal dus gister gelezen... even in t kort in de spoiler

Spoiler:
het zat dus zo dat man 2 behoorlijk nare dingen gedaan heeft en volgens man 1 niet heel erg positief staat bij collega's.... dat hij een vriendin heeft en schijnbaar over meerdere dingen gelogen heeft.

uiteindelijk zijn nancy en ik in een groep terecht gekomen op de app met man 1... waar hij het verhaal dus vertelde..... ergens toen het allang niet meer over vlbman 2 ging is nancy uit de groepsapp gestapt en is het gesprek een hele andere kant op gegaan... met als gevolg dat er waarschijnlijk binnenkort een "date" gaat volgen... en dan gok ik zo met zn 4e :P

De mannen zijn dus alle 3 directe collega's van elkaar

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:10

Hahaha, ik kan me heel erg voorstellen dat dit zooo niet duidelijk is geweest voor de anderen :')
Ik hoop dat het zo een beetje helder is..

Het is ook wel een lang en raar verhaal eigenlijk :+

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:11

Ik snap er niet heel veel van, maar begrijp eruit dat hij heeft gelogen? Dat is al niet leuk natuurlijk.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:18

Jennifuur schreef:
Ik snap er niet heel veel van, maar begrijp eruit dat hij heeft gelogen? Dat is al niet leuk natuurlijk.

Nee leuk is t niet maar beter nu dan later met alle mogelijke gevolgen van dien.... verder gelogen sjah ik weet het niet eerlijk niet het verhaal is niet te controleren....

leuke bijkomstigheid is dan wel weer vlbman 1 :+

het is heel vervelend wat er gebeurd is.. vooral omdat zn vorige woorden waren wel serieus te zijn maar nog niet "officieel" maar ja weet je geen hand vol dan een land vol en anders gaan we over de grenzen... <<)

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:24

Zo zie je ook maar weer wat de wereld klein is, loopt het nog 'mooi' uit op een date met man 1 waarschijnlijk.
Man 2 achter je laten, als Man 1 gelukkig is met jou (misschien ooit) ziet man 2 wel wat die mist Tamara

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:30

Ha LoesvL precies mijn gedachte... komt wel goed.. bijkomend ga ik waarschijnlijk volgend jaar ook een directe collega van hem zijn maar lig daar niet wakker van. Heeft ie elke dienst tijd om zich achter z'n oren te krabben

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:34

Ik vind het echt vervelend als tindermensen me toevoegen op fb (zonder dat we een match zijn!). Ik swipe jullie niet voor niets naar links. :evaw:

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:36

Neverland schreef:
Ik vind het echt vervelend als tindermensen me toevoegen op fb (zonder dat we een match zijn!). Ik swipe jullie niet voor niets naar links. :evaw:

Haha heerlijk daarom heb ik ook een andere profielfoto maakt t lastiger zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:37

Tamara_089 schreef:
Lootje1991 schreef:

ik stuur je een pb...

Wat betreft de deegroller...

ik/wij kregen min of meer de uitnodiging naar de basis te komen want we kende tenslotte vlbman 1 en 3...
waarop ik zei krijg ik dan geen boze vriendin achter me aan met een deegroller... waarop er binnen 2 sec een antwoord lag.. nee lijkt me sterk ben vrijgezel!

Mag ik ook een PB'tje? Snap er geen zak van :))

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:46

Tamara_089 schreef:
Neverland schreef:

Haha heerlijk daarom heb ik ook een andere profielfoto maakt t lastiger zoeken

Haha ik heb ook alleen maar andere foto's op mijn Tinder staan, juist zodat niemand me kan vinden op fb... Maar helaas... Deze heeft alles uit de kast getrokken on mij te vinden. :')
Hij schreef er ook bij: jij hebt zoiets speciaals, ik moest je wel toevoegen. Sorry!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:48

o my creepy %)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:49

Dat is wel wel weird Neverland haha, ik kan bijna nooit iemand vinden op facebook die ik als match heb.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:53

Hahaha wat een creep neverland. Ik had wel dezelfde profielfoto's (overal eigenlijk :') ) dus was best makkelijk te vinden. Heb een iemand die mij ooit heeft toegevoegd (was daar wel een match mee) maar dat is een paardenman dus vooruit en heb nog een oud-date maar denk dat ik die maar ga verwijderen, dat was toch niks :=

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:53

Citaat:
Haha ik heb ook alleen maar andere foto's op mijn Tinder staan, juist zodat niemand me kan vinden op fb... Maar helaas... Deze heeft alles uit de kast getrokken on mij te vinden. :')
Hij schreef er ook bij: jij hebt zoiets speciaals, ik moest je wel toevoegen. Sorry!

Wat zeg je; this is Never going to happen in my land (ha-ha sorry moest even :') )

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:56

Ohhh ja dat heb ik ook eens gehad, vorig jaar ging ik voor een vriend Tinderen, op mijn telefoon. Had toentertijd zelf nog een relatie. Maar de app maakte verbinding met het verkeerde Facebook-account, namelijk het mijne. Dus ik verwijderde meteen mijn account weer, vanwege mijn vriend. Kreeg ik een half uur daarna een heel Facebookbericht van een jongen die me was tegenkomen op Tinder, maar naar eigen zeggen had hij waarschijnlijk 'mijn aandacht nog niet kunnen vangen' oid :') Het was wel heel vleiend, dus had hem bedankt voor de moeite en netjes verteld dat ik al een vriend had. Stond toch wel even raar te kijken, gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 15:58

Pff ja ik heb dat met Instagram heel erg. Heb m'n insta gekoppeld aan Tinder en krijgt echt om de haverklap berichtjes via Instagram Direct dat iemand me op Tinder is tegengekomen maar dat het geen match is en dat hij toch wel echt met me wilt praten. Waarom denk je dat het geen match is? :=

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:00

Reden 1 om instagram niet te koppelen :+
Haha lol, die oude belg date was mij al voor met verwijderen van FB, mooizo :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:01

Als ik instagram niet gekoppeld had dan had ik nu mijn vriend niet gekend. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 16:05

LoesvL schreef:
Citaat:

Wat zeg je; this is Never going to happen in my land (ha-ha sorry moest even :') )

_O- _O-
Moet ik hier nog op antwoorden of kan ik hem direct verwijderen? :')