Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_aaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 00:19

Als ik in bed lig en ik laat een scheet ruik ik vaak onder de dekens. Soms stinkt ie zo erg dat ik het op een vreemde manier zalig vind ruiken. :')

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 06:34

Ghosttown schreef:
Ik moet morgen om 07'00 opstaan voor werk en weet dat ik gesloopt zal zijn als ik nu niet ga slapen... Maar ik heb echt zó geen zin om te gaan slapen :')

Nou ik mocht om 6 uur opstaan en ik was dus ook lekker laat naar bed gegaan _O- was bijna weer in slaap gevallen na de wekker :')

BonteLisa

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 08:56

Confession: als ik ff op tinder of baddoo zit en ik praat met iemand dat ik dan rustig zit te stalken op heel social media. Dit ga ik natuurlijk nooit toegeven. Maar is soms niet altijd ff handig omdat je meer weet dan hij weet dat je weet.... Ja dat

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 09:07

M_aaike schreef:
Als ik in bed lig en ik laat een scheet ruik ik vaak onder de dekens. Soms stinkt ie zo erg dat ik het op een vreemde manier zalig vind ruiken. :')

Hahahaha wtf :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 09:41

[quote="vuurneon"][quote="ohjajoh6"]
In het kader van de grootouders:

Confession:
Spoiler:
Ik snap niet dat mijn gemene oma nog steeds leeft terwijl de leuke opa en oma en de nog te doen opa helaas overleden zijn...

Het klinkt misschien hard, maar ik had het liever anders om gehad... :\

Confession 2: ik schaam mij diep voor bovenstaande gevoelens, maar ik kan ze ook niet uitvlakken :\

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 10:45

Confession: ik heb gister weer even met m'n ex fwb/vriendachtige in bed gelegen en naast dat we een goed gesprek hebben gehad over waarom hij zo raar deed tijdens het uitgaan (hij is bang dat we weer zouden zoenen of in bed zouden belanden), hebben we toch weer gezoend. Het was maar goed dat m'n vriendin, in wiens bed we lagen, thuiskwam want anders weet ik niet wat er nog meer was gebeurd :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 11:09

M_D_H schreef:
[quote="vuurneon"[quote="ohjajoh6"
In het kader van de grootouders:

Confession:
Spoiler:
Ik snap niet dat mijn gemene oma nog steeds leeft terwijl de leuke opa en oma en de nog te doen opa helaas overleden zijn...

Het klinkt misschien hard, maar ik had het liever anders om gehad... :\

Confession 2: ik schaam mij diep voor bovenstaande gevoelens, maar ik kan ze ook niet uitvlakken :\
[/quote]

Snap je hoor , mijn grootmoeder was ook stom. Alleen was ik 11 toen laatste oma was overleden en wat wil ik ze graag nog 1 keer gewoon nog 1 keer zien. Hoe gemeen ze ook is , ze is er nog.

Confession ik zit weleens met mijn vinger in mijn neus :o , als het diep zit dan moet het eruit anders irriteert het me alleen maar

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 11:19

Soms kunnen mensen ze beter niet zijn :o.
Haar missen omdat ze er niet meer is, is minder pijnlijk dan elke keer weer gekwetst en de grond in gestampt te moeten worden omdat ze nog leeft en een hekel aan ons heeft...

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 13:00

Confession: ik heb net m'n facebook vrienden lijst opgeruimd maar ik heb nog steeds in de 500 vrienden

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 17:57

Ik heb de ballen van de hond verstopt. Het zijn hele zware, stuiterende ballen die het hele huis door klinken. Ik wil niet steeds wakker worden door die ballen ondanks dat ik elke dag hartstikke lang op bed lig.

Edit: we hebben plavuizen

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:23

Love_Rosie schreef:
Ik heb de ballen van de hond verstopt. Het zijn hele zware, stuiterende ballen die het hele huis door klinken. Ik wil niet steeds wakker worden door die ballen ondanks dat ik elke dag hartstikke lang op bed lig.

Edit: we hebben plavuizen

Confession: ik dacht. YOU DID WHAAAT? :o

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:29

xMyrth, ik dacht even hetzelfde.... :')

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:33

Ik ook :')

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:40

Hahaha ik dacht het nog toen ik het typte x)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:40

Mijn hond gooit altijd expres zn speelgoed onder de bank of onder de tuinpoort door en komt je dan halen om hem te helpen. Als ik zie dat ie het expres doet krijgt ie het pas de week daarna terug :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:45

LisaaBloem schreef:
Mijn hond gooit altijd expres zn speelgoed onder de bank of onder de tuinpoort door en komt je dan halen om hem te helpen. Als ik zie dat ie het expres doet krijgt ie het pas de week daarna terug :')

Doet de hond van m'n ouders ook, maar die blaft net zo lang tot ie het terug heeft ;(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:53

Onze dochter geeft een slaapfeestje.De kinderen zijn er net 1 uur en ben ze nu al zat.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 19:55

Britta31 schreef:
Onze dochter geeft een slaapfeestje.De kinderen zijn er net 1 uur en ben ze nu al zat.

Sterkte... :(:)

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 20:10

Ik moet zo naar een feestje maar ik heb totaal geen zin om te gaan... Alle leuke mensen gaan niet beetje jammer ( heb ook nog geen cadeautje :o )

En niet echt een confession maar
Spoiler:
gisteren op een feestje een semi celeberty ontmoet en hij spookt nog best door mijn hoofd ( gewoon als persoon niet vanwege ze status) maar vind het een beetje akward om contact te zoeken

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 20:27

ik had net zwitsal in een zakje vast om dat het zo lekker ruikt. zie ik opeens allemaal witte wolken om me heen vliegen, ik dacht direct aan dat paranormale topic :o

dat was mijn mini hartaanval :')

Spoiler:
kijk ik 5 minuten late rnaar beneden ligt er allemaal zwitsal talkpoeder, toch in het zakje geknepen :')

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 20:48

Myrthe2003 schreef:
ik had net zwitsal in een zakje vast om dat het zo lekker ruikt. zie ik opeens allemaal witte wolken om me heen vliegen, ik dacht direct aan dat paranormale topic :o

dat was mijn mini hartaanval :')

Spoiler:
kijk ik 5 minuten late rnaar beneden ligt er allemaal zwitsal talkpoeder, toch in het zakje geknepen :')

:') _O-

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:15

mies_dummy schreef:
Spoiler:
gisteren op een feestje een semi celeberty ontmoet en hij spookt nog best door mijn hoofd ( gewoon als persoon niet vanwege ze status) maar vind het een beetje akward om contact te zoeken

Nu willen we weten wie het is natuurlijk :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:18

marrlinde schreef:
mies_dummy schreef:
Spoiler:

Eens!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:37

Confession: ik draag leggings als broeken. (Ook gladde dus net uit de eerste klas trein naar tweede omdat ik steeds van die leren stoelen af gleed. Lig nu asociaal over 2 stoelen met voeten in t gangpad)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 21:47

marrlinde schreef:
mies_dummy schreef:
Spoiler:

Idd :')