Mirjam1202 schreef:Ik heb de riem inmiddels binnen en ben er ontzettend blij mee! Ik twijfelde lang tussen de 2cm en de 3cm. Uiteindelijk toch voor de 3cm gekozen en gelukkig totaal geen spijt van. Ik was in eerste instantie een beetje bang dat ie te groot zou worden en daardoor 'opzichtig' zou zijn, maar dat is gelukkig helemaal niet het geval vind ik!
[ [url=m/tN9vvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben al lang aan het kijken naar een tweede designer tas... Ik wil een 'kleine' tas (groot genoeg voor telefoon, deodorant, sleutels, pasjeshouder en een lippenstift) die ik (ook) crossbody kan dragen.
Ik begin de Louis Vuitton Pochette Metis heel erg te waarderen, vooral met een leuk sjaaltje om het bovenste 'handvat'. Nu is deze alleen super slecht te krijgen.. Weet iemand hoe het inmiddels zit met de wachtlijst?
[ [url=m/GfAvJY.png]Afbeelding[/url] ]
Ook vind ik de Chloe c bag of de Chloe faye heel erg leuk, maar toch iets minder bijzonder ofzo denk ik.
[ [url=m/Pc41Fa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chloe C.
Ik vind deze super stylisch, maar misschien wat oudbollig? Of ligt dat aan mij hahaha
[ [url=m/qI3YBP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chloe Faye. Ook deze vind ik heel erg mooi, maar is misschien de suéde bovenkant minder praktisch...
Heeft iemand ervaring met één van deze drie tassen?
Ik heb de Chloe Faye en vind hem heel fijn, het enige nadeel vind ik dat het leer snel beschadigd. Vooral als je hem met suede flap neemt, dan ben je de kleur zo kwijt. De Pochette Metis is inderdaad leuk, volgens mij is hij inmiddels wel weer te krijgen als je even een beetje rond vraagt!