Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:44

Jezzi schreef:
F21 heeft ook heeeel erg veel leuke dingen in de sale. Vond bestellen voor 75 euro(gratis verzenden) alleen een beetje veel, dus heb braaf weer weggeklikt O:)

Als je van Levi's de bold curve zou moeten hebben zou je ook nog eens bij primark kunnen kijken, dat zijn de enige broeken die bij mij een beetje redelijk zitten.

Geen idee welke ik heb besteld! Ik ben nu op mijn werk, ik zal vanavond eventjes kijken :) volgens mij gewoon een skinny, dont know.

Wat een leuke topjes hierboven! Lekker zomers, ik zou er inderdaad een hempje met spaghetti bandjes onder dragen.

Hierboven ergens had ook iemand een broek met gaten en 'stof' achter de gaten. Waar heb je die vandaan? :D

@Roos die short is leuk! De rest vind ik wat minder. Vanavond maar even op H&M snuffelen haha

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:42

Joyced hoe bewaar jij je BH nadat je hem gedragen hebt? Die plakbeha

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:50

Ik heb mijne(van de action, plakt behoorlijk) even 'gewassen' met een klein beetje zeep en lauwwarm water en vervolgens de folietjes er weer op geplakt :j

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 19:51

Leuk die roze broek Roos!
Mooi ook, die grijze rok die langs kwam. Ik vind het juist jammer dat die gatenbroek stof erachter heeft, maar ik snap wel dat je het misschien wat 'netter' vind zo?

Ik ga volgende week eerst mijn kast opruimen en dan lekker shoppen in Amsterdam :). Heb al een lijstje;
- witte lange jeans met scheuren op mijn knie
- witte en lichtblauwe korte jeans, ook met wat rafeltjes enzo
- blazer met streepjes of een gele blazer
- shirt met streepjes
- wat 'stoerdere' hemdjes

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:09

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:29

Welk deel van Amsterdam kan ik dan het beste heen? Meestal stap ik uit bij Leidse plein en ga dan gewoon lekker wandelen. Maar waarschijnlijk gaat mijn moeder mee met de rolstoel/kruk, dus dan wil ik niet zo ver lopen.

Zit de Zara in de buurt van centraal station?

Leuk! Vind dat soort jurken als je eerste 2 heel leuk. Maar ik vind bij mezelf dat je best nog wel het een en ander ziet, ookal ben ik wel 'slank'. Hebben jullie daar dan corrigerend ondergoed daar onder?

Heeft iemand trouwens net 3 op reis backpack gekeken? Vond dat shirt jurkje van Geraldine zo leuk!

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:42

Dan kan je het beste uitstappen rond de Dam, de Zara zit namelijk in de Kalverstraat geloof ik. Zou 't niet doen op krukken vanaf CS..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 20:51

Ik ga me denk ik ook wagen aan een maxi-jurk. Ik ben wel erg klein, maar deze is aan de onderkant wel korter te maken (door oma :')) doordat het gewoon katoen is. Ik twijfel wel nog over de kleur. Ik ben gek op zwart, maar is misschien wel heel erg donker voor de zomer. Grijs vind ik heel mooi, maar groen ook. Grijs wel neutraler.

http://www.hm.com/nl/product/99474?arti ... le=99474-B

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:07

Ik ben redelijk afgetraind, dus het enige wat er doorschijnt deze zomer is mijn sixpack :P Ik zou eerder een maatje groter kopen dan, echt strak flatteert dan ook niet. Geloof dat er hier wel wat dames ervaring hebben met corrigerend ondergoed!

Rebecca ik zou voor de grijze of zwarte gaan. Ik heb ook maar 1 roze maxi, de rest is donkergroen/blauw/zwart. Dan draag je er toch lekker een leuke hoed bij of gekleurde sieraden/tas :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:19

Ik vind jouw jurken echt prachtig trouwens Jezzi! Ik ben zelf jammer genoeg totaal niet slank genoeg daarvoor, vind dat alleen mooi bij echt afgetrainde mensen inderdaad. Je ziet er toch van alles doorheen, zelfs als je enorm slank bent.

Ik heb de grijze net besteld! Vind het wel spannend. Kijk al 3 jaar lang jaloers naar iedereen die een leuke maxi jurk draagt, want ik wil het zelf ook zo graag dragen! Maar ik ben maar 1.60, dus ben bang dat ik er gewoon te klein voor ben.. ik heb gelukkig wel lange benen, dat scheelt wel iets. Maar ach, deze kan ik heel makkelijk korter laten maken en anders dan is het gewoon een fijne jurk voor op het strand/op vakantie/thuishangdagen. :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:21

Bij mij was die jurk zelfs in XS erg onflatteus Rebecca := hing echt als een zak om mijn lijf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:21

Oh en Marly, wat ik nog even kwijt wil; dat setje van Zara staat je echt PRACHTIG. Jeetje, wat een lichaam heb je en wat benadrukt dat setje het goed. :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:23

Oh, oeps. :') Wat is jouw normale maat en hoe lang ben je? :D Ik zie het vanzelf wel, anders stuur ik het gewoon weer terug!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:24

Rebeccaa schreef:
Oh, oeps. :') Wat is jouw normale maat en hoe lang ben je? :D Ik zie het vanzelf wel, anders stuur ik het gewoon weer terug!

Bij mij was hij ook veel te lang, ben even lang als jij :D balen, hij is echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:24

Ja, lengte verwacht ik inderdaad al, maar ik laat hem sowieso inkorten als hij verder prima zit. :j Het is gelukkig gewoon katoen met een hele simpele onderkant, dus dat moet wel goed komen. Daar maak ik me verder geen zorgen over, als de bovenkant maar goed zit. Ik heb een handige oma & anders zit hier in het centrum iets waar je voor 10 euro je kleding korter kan laten maken. Dat heb ik er wel voor over. :Y)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:33

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:39

Vind het een leuke jurk Rebec! Als je je goed voelt in die kleur zou ik die gewoon bestellen.

Ik heb dit bij de H&M besteld, ik weet niet of ik het wat vind... Maar het is kleur! :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:44

Wauw, ze hebben echt leuke jurkjes bij f21! Had daar helemaal niet aan gedacht, thanks! Vooral de kortere vind ik leuk, haha. Die durf ik alleen niet echt te dragen. Ik heb wel slanke benen, dus mooi in een broek, maar ik heb op mijn knieën best wel veel littekens (hockeyvelden, kunstgras..) en op mijn rechterbeen ook een pigmentvlek die ik best wel lelijk vind. En op de achterkant van m'n benen heb ik ook best wel wat striae zitten. :o Maar misschien moet ik mezelf niet zoveel aantrekken van anderen, er lopen zoveel mensen rond in korte broeken die geen perfecte benen hebben. :Y)

Leuke bestelling Macy! Wil zelf ook nog een witte broek.. <3 Na mijn tentamens maar even op jacht gaan. Grappig, droeg eerder alleen maar zwart en nu denk ik soms, als ik helemaal zwart gekleed ben: wow ik moet echt kleur gaan kopen. Dat komt echt door jullie allemaal, haha!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:47

Niemand is perfect! Ze kijken je eerder raar aan als je in een lange broek loopt dan dat je wat schoonheidsfoutjes op je benen hebt. Al snap ik wel dat het een drempel is om over te gaan. Lekker showen die benen :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 21:54

Ik heb op allebei mijn benen lange littekens van een val op de roltrap(geen zorgen, mijn koffie hield ik nog fier omhoog toen ik beneden was), op mijn rug een litteken van het verwijderen van een moedervlek en een scheve neus omdat ik die een keer gebroken heb met turnen. Ik denk dat iedereen wel iets geks heeft. Tenzij je er zelf panisch over gaat doen/er de hele tijd naar kijkt valt het waarschijnlijk toch niemand op :D

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:44

Macyy schreef:
Jezzi schreef:
F21 heeft ook heeeel erg veel leuke dingen in de sale. Vond bestellen voor 75 euro(gratis verzenden) alleen een beetje veel, dus heb braaf weer weggeklikt O:)

Als je van Levi's de bold curve zou moeten hebben zou je ook nog eens bij primark kunnen kijken, dat zijn de enige broeken die bij mij een beetje redelijk zitten.

Geen idee welke ik heb besteld! Ik ben nu op mijn werk, ik zal vanavond eventjes kijken :) volgens mij gewoon een skinny, dont know.

Wat een leuke topjes hierboven! Lekker zomers, ik zou er inderdaad een hempje met spaghetti bandjes onder dragen.

Hierboven ergens had ook iemand een broek met gaten en 'stof' achter de gaten. Waar heb je die vandaan? :D

@Roos die short is leuk! De rest vind ik wat minder. Vanavond maar even op H&M snuffelen haha

Die gatenbroek met stof is van de primark! 19eu, maar best een stevige stof. :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 22:52

Rebeccaa schreef:
Wauw, ze hebben echt leuke jurkjes bij f21! Had daar helemaal niet aan gedacht, thanks! Vooral de kortere vind ik leuk, haha. Die durf ik alleen niet echt te dragen. Ik heb wel slanke benen, dus mooi in een broek, maar ik heb op mijn knieën best wel veel littekens (hockeyvelden, kunstgras..) en op mijn rechterbeen ook een pigmentvlek die ik best wel lelijk vind. En op de achterkant van m'n benen heb ik ook best wel wat striae zitten. :o Maar misschien moet ik mezelf niet zoveel aantrekken van anderen, er lopen zoveel mensen rond in korte broeken die geen perfecte benen hebben!

Gewoon doen! Ik heb 'dikkere' benen en ook best wel wat striae. En daarnaast ben ik twee jaar geleden van m'n fiets afgedonderd waardoor ik nu ook een lelijk gerimpeld litteken op m'n knie heb. Zal dus in mijn eigen omgeving niet snel een korte broek/rok dragen, maar op vakantie oid heb ik daar minder problemen mee, maar zal me er nooit echt fijn bij gaan voelen.

Daarnaast heb ik nog een grote pigmentvlek midden op m'n rug, maar daar maak ik me niet zo druk over. Zie m zelf toch niet :')

Misschien klinkt het heel egoïstisch, maar mensen zijn eerder met hun eigen lichaam/benen bezig, dan dat ze zich druk gaan maken over jouw benen. Maar snap je gevoel als geen ander!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 23:28

Ik vind de sale van F21 echt super leuk, maar alles wat ik wil hebben is al uitverkocht. :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 00:18

Leuke aankoopjes hierboven!
En die witte blouse hempjes op de vorige pagina zijn echt prachtig!

Mijn bestelling van de we viel echt tegen, alles was te groot of zat gek :P
Denk wel dat ik dit jurkje ga houden (:

Afbeelding

Wat vinden jullie?
En wat voor schoenen moeten eronder?
Ik ben een beetje casual ingesteld (:
Zwarte pumps oid vind ik zo afgezaagd haha

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-15 01:35

Ach lekker showen met je lichaam hoor.
Ik heb flinke striae op mijn benen. En een litteken verticaal op mijn buik van ruim 15 cm door een operatie. En ik trek aan wat ik wil. Kan me niet schelen wat andere mensen ervan vinden.

Ik ga morgen ook eens kijken bij F21!