Merk wel dat we hier in het noorden goed zitten.... Mijn max ligt op €500, liefst iets minder.
Maar de meeste huisjes waar ik op reageer ligt rond € 450,- ....
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wij hebben maandag de sleutel gekregen en zijn al druk bezig geweest in het huis. Het idee was dat we alleen wat moesten sauzen en erin zouden kunnen, maar de verkoper heeft een vochtprobleem verzwegen dus het is nu een hoop juridisch gedoe met verkoper, makelaar en verzekering. Vanavond komt er een aannemer kijken wat er moet gebeuren om het probleem te verhelpen dus dan weten we pas meer hoelang alles nog gaat duren en wanneer we er waarschijnlijk in kunnen. Even flink balen maar voor de rest hebben we alles eigenlijk wel af. De verkopers hebben het huis echt ontzettend versmeerd achtergelaten dus ik ben vooral aan het schrobben en poetsen geweest, maar het begint ergens op te lijken. Gister de keukenkastjes al ingepakt en alle verhuisdozen op de bovenverdieping, die nu al wel af is, geparkeerd.
zal even foto's plaatsen:

geen mogelijkheid ze naar buiten te doen. Misschien in de zomer op het balkon, maar dat moet ik nog even bekijken.
Ik wil de mijne ook sowieso binnen houden tot ze een jaar/1,5 zijn. Wil bij allebei eigenlijk een nestje fokken en ze daarna laten helpen, en zolang ze nog niet geholpen zijn gaan ze absoluut niet naar buiten. Zou het echt erg vinden als er een of andere buurtkat op m'n dure Bengalen gaat zitten haha.
Maar daarna wil ik ze ook alleen in eigen tuin naar buiten. Weet nog niet hoe ik dat precies ga aanpakken, of de tuin afzetten (maar dat vind ik eigenlijk erg lelijk), of iets met een stroomdraad/petsafe of anders alleen aan een tuigje en als we erbij zijn. Ik vind de risico's van katten naar buiten veel te groot, en daarnaast heb ik een hekel aan overlast van katten in eigen tuin, en vind ik dat ik daarom ook mijn katten in eigen tuin moet houden.
Meestal is ze na 20 minute weer binnen. Zo'n kat zou je dus best binnen kunnen houden maar de katten van mijn ouders bijvoorbeeld zijn eigenlijk de hele dag buiten en die hou je ook echt niet binnen als dat soms moet 
Eulogy schreef:Als je kittens neemt, weet je natuurlijk nooit of ze wel binnen te houden zijn... Sommige vliegen dan echt tegen de muren op en dan vind ik het echt zielig om ze binnen te houden. Als het karakter van de kat al bekend is dan is dat natuurlijk nog een ander verhaal, onze kat was 2 toen we haar kregen en die vindt het wel leuk om af en toe naar buiten te gaan, maar gaat onze tuin eigenlijk niet (en dat terwijl het makkelijk zou kunnen)Meestal is ze na 20 minute weer binnen. Zo'n kat zou je dus best binnen kunnen houden maar de katten van mijn ouders bijvoorbeeld zijn eigenlijk de hele dag buiten en die hou je ook echt niet binnen als dat soms moet
Sorry dat ik even binnen val, ik zal nu weer onder mijn meeleessteen kruipen

, maar dat is meer besloten en lijkt meer een extra kamer natuurlijk.