Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chanelle14

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:27

Hij staat je superleuk! Gewoon aan doen :D.

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:35

DewiRox schreef:
'Vroegah' heb ik ooit eens 2 jurkjes gekocht, aangezien ze nog steeds opgedragen in mijn kast hingen heb ik ze begin van de zomer weg gedaan. Ik vind jurkjes heel leuk, maar niks voor mij.

Van de week was op mtv een marathon van Plain Jane, al die meiden kregen jurkjes aan bij hun date en ook ik ging inzien dat je als vrouw toch zeker wel eens een jurkje moest dragen, omdat het toch eigenlijk best een heel mooi kledingstuk is.

Nu had ik deze jurk vorige week al zien hangen en gedacht, wat een leuk ding, maar zonde van mijn geld, want ik doe hem toch niet aan. Maar na het zien van 'Plain jane' ben ik hem toch maar gaan halen!

http://nl.tinypic.com/r/120t1q9/8

En nu heel hard mijn best gaan doen dat ik hem aankomende week hier in Nederland of volgende week in Griekenland ga dragen!

Ja, ik vind hem leuk! Hij past bij je :j

Ik ben boos. :+ Ben toe aan een nieuwe zomergarderobe en heb hiervoor eerst de H&M style advisor ingeschakeld die mij een hele pakket aan kleding toe heeft verzonden. Was helaas echt niks voor mij dus alles ging terug. Zelf maar een hele hoop kleding besteld bij vero Moda, zag er online echt heel gaaf uit! Helaas was het in het echt hele slechte kwaliteit en zag het er zo goedkoop uit, ook alles terug gestuurd, behalve een maxirok. Dus ik heb helaas nog steeds geen kleren.. -O- Wie weet nog een winkel waar ik online leuke zomer kleding kan bestelen en makkelijk kan retourneren?

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:41

DewiRox schreef:
'Vroegah' heb ik ooit eens 2 jurkjes gekocht, aangezien ze nog steeds opgedragen in mijn kast hingen heb ik ze begin van de zomer weg gedaan. Ik vind jurkjes heel leuk, maar niks voor mij.

Van de week was op mtv een marathon van Plain Jane, al die meiden kregen jurkjes aan bij hun date en ook ik ging inzien dat je als vrouw toch zeker wel eens een jurkje moest dragen, omdat het toch eigenlijk best een heel mooi kledingstuk is.

Nu had ik deze jurk vorige week al zien hangen en gedacht, wat een leuk ding, maar zonde van mijn geld, want ik doe hem toch niet aan. Maar na het zien van 'Plain jane' ben ik hem toch maar gaan halen!

http://nl.tinypic.com/r/120t1q9/8

En nu heel hard mijn best gaan doen dat ik hem aankomende week hier in Nederland of volgende week in Griekenland ga dragen!

Staat je superleuk! Waar heb je hem gekocht?

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:42

Zalando !

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:43

Op zalando? Heb je wel alle merken en kan je op die modellen zien hoe het zit, vind ik zelf altijd erg fijn.

Ik bestel verder altijd maar weinig via Internet, ga eigenlijk altijd naar de winkels, beetje te vaak soms haha!

Ik voel me nu erg fijn in het jurkje, maar als ik hem straks aan doe onder de mensen, voel ik me waarschijnlijk een stuk onzekerder.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:44

@ssssuus, hij is van de Vero Moda! Je kan hem bestellen om www.zamoda.nl, dat is de webshop van de winkel waar ik deze gekocht heb.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:45

Je hebt trouwens ook nog http://www.label54.nl, wel wat 'duurdere' kleding, maar erg netjes allemaal. Ik heb hier namelijk een tijdje gewerkt :)

Edit: zie net dat ze behoorlijke sale hebben!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:32

Bij de pieces heb ik die ook wel eens gehaald

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:55

Dank je moet nog maar een keer de winkelstraat in. Een nadeel.. Meedtal zijn die broeken veel te kort voor mijn stelten!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:01

Broeken... zucht... :') Ik zweer bij Levi's Curve ID. In Amerika hebben ze die W:28 L:36 ! In Nederland helaas lengte maar tot 34, maar dat is nog altijd beter dan hoog water 30/32 :+
Ik heb dus alleen maar jeans van Levi's Curve en twee broeken van Steps, die willen vaak ook nog wel voor mensen met lange benen en ronde billen maar met smalle taille :j

Ik moet mijn isabel marant sneakers even gedag zeggen, poeslief had zichzelf gespiest aan een punthek en nu wordt morgen haar achterpoot geheel geamputeerd.. 650 euro voor de ingreep en 35 euro dierenambulance kosten.. -O- Maar alles voor mijn kleine meisje.. :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:05

Ik ga dit shirt namaken! 83 dollar is me toch te veel. _O-
Afbeelding

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:08

Frummels schreef:
Ik moet mijn isabel marant sneakers even gedag zeggen, poeslief had zichzelf gespiest aan een punthek en nu wordt morgen haar achterpoot geheel geamputeerd.. 650 euro voor de ingreep en 35 euro dierenambulance kosten.. -O- Maar alles voor mijn kleine meisje.. :(:)

Ohhh gut :( sterkte en beterschap voor je arme poezel -O- :(:)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:19

Ohh zielig Frummels, jammer van je schoenen, maar uiteindelijk gaan je beestjes toch altijd voor. Heb ook veel moeten laten door alle operaties van mijn kat, maargoed, dat hoort erbij -O-

Ik ga volgende week dinsdag naar Essen voor de Primark, maar in het winkelcentrum zit ook een Monki bijvoorbeeld (en veel winkels zoals Kiko, Flormar, MAC en Lush <3). Heeft iemand nog enig idee wat voor winkeltjes er nog meer zitten naast een standaard H&M bijvoorbeeld?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:19

Ah jeetje Frummels, arm ding! :(:) Het siert je imo heel erg dat je voor je meisje kiest, al denk ik dat iedereen uit dit topic dat zou doen :) Beterschap voor je kitty, jezelf spiezen aan een hek is niet niets :(

@Drunksheep, als ik even google krijg ik deze site. http://www.limbecker-platz.de/. Is die niet van dat centrum? :)
Citaat:
Wanneer je in Essen bent kun je ook eens een bezoekje brengen aan het grote winkelcentrum Limbecker Platz, dit winkelcentrum heeft meer dan 200 winkels. Enkele winkels die je er kunt vinden zijn C&A, Esprit, H&M en S. Oliver. Vanaf de Limbecker Platz is het zo’n 7 minuten lopen naar de Primark Essen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:25

Stille meelezer meldt zich even:

Sterkte voor je poezel Frummels! :(:)

En DewiRox: dat jurkje staat je prachtig!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:26

Ja, die site had ik ook al gevonden inderdaad! Maar daar staat niet alles op heb ik het idee (MAC ook niet bijvoorbeeld, omdat het in een andere winkel zit) :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:45

Sterkte Frummels, hopelijk verloopt de amputatie goed! Die schoenen 'lopen' vast niet weg ;).

Veel plezier in Essen!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn jurkje, ik denk dat ik hem maar gewoon morgen meteen aan moet doen.

Mijn meeste spijkerbroeken zijn van LTB, lengtemaat 34 is daar echt behoorlijk lang, maar sommige shops verkopen ook de lengtemaat 36 :)). Maar met mijn 1.80m kan ik lengtemaat 34 nog omslaan.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:46

Je jurkje is echt heel leuk hoor! :))

En dikke :(:) voor Frummels en haar kat! Hou ons op de hoogte!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:47

Jurkje is idd heel lief met je golvende blonde haar erboven :) gewoon aandoen hoor!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:49

over lief gesproken, mensen vinden mij altijd zo lief en netjes overkomen.
Helemaal als ze horen dat ik rechten ga doen, wat mijn vader voor werk doet en dat ik gehockeyd heb. -O-

Ik ga na de zomervakantie denk ik een helix laten piercen, dat zal vast ook wel helpen haha.

Nou draag ik ook vaak blousjes en colbertjes met weinig inkijk/decolleté want dat durfde ik vroeger nooit. (nu wel).

Iemand nog tips om wat gewaagder / stoerder over te komen?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:53

Haha, ik ben juist het tegenovergestelde, draag veel zwart, roodgeverfd haar, een neuspiercing (en tattoo, maar die is niet altijd zichtbaar), donkere wenkbrauwen en wimpers... veel sneakers, Dr. Martens enzo. Studeer daarbij ook nog Informatica :))

Maarja, blousjes/colbertjes zijn wat mij betreft ook wel de definitie van netjes hihi. Misschien gaan voor wat lossers, of juist een klein beetje stoer; een (nep)leren broek of rok, en daarboven gewoon netjes houden bijvoorbeeld.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:59

Ik heb een nepleren broek, laarzen met een ketting achteraan, een houthakkersblouse, een ramones shirt, doorzichtig kanten shirt met ik ga je bloed drinken oid in het frans en vampierentanden + mond er bij...
Dat combineer ik vaak met mijn lichtgroene, gele of blauwe vans. :+

Maar ik heb ook weer shabbies en nette sandaaltjes etc. Heb 5 kleuren colbertjes. :=

Ik heb dus 2 stijlen door elkaar en meestal combineer ik ze wel maar ik heb gewoon een te lieve uitstraling gok ik. -O-

Ik ben naar rock werchter geweest dus dat bandje houd ik ook om. :')

Bijvoorbeeld zoiets:
Met mintgroene / lichtgroene vans er onder.
Hemdje is een merchandise van Rock werchter!
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 3011_n.jpg

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:03

@MarlindeRooz, zelfs die outfit is lief :+ in de zomer vind ik het leuk om me wat 'lief' en kleurig te kleden. In de winter trek ik dan mijn leren broek, zwarte timberlands en los zittende truien/blouses uit de kast en dan ben ik opeens weer wat stoer :D

Voor mij is het geheel seizoensgebonden hoe lief of stoer ik eruit zie :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:04

Dat draag ik ook vaak, maar die trui is dan wel zacht wit. _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:10

Het is denk ik ook een beetje je uitstraling, en je bent ook niet zo lang toch?

Ik draag ook veel pastelkleuren en niet echt hele 'stoere' dingen, maar ik heb eigenlijk zelden dat mensen me schattig noemen, wel mijn kleding. Zoals nu dat jurkje of mensen zeggen soms wat een schattig dingetje heb je aan. Als ik wat nieuws heb gekocht zeggen vriendinnen altijd dat het 'echt Dewi is' haha.