Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:17

In de dozen die je bij postNL kan kopen, zal niet veel meer passen dan een shetlanderzadeltje. Denk dat je eerder aan een bouwmarkt moet denken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 08:50

Mijn kieffer zadel paste in de doos, dus ze hebben wel grotere dozen blijkbaar.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:18

Zadelhoes over je zadel, en inpakken in bubbeltjes plastic.
Vaak zo ontvangen en verzonden.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:27

pfff, ik wacht nu al een week op een berichtje van een bokker of ze het geld al heeft ontvangen...

Ze leest het wel maar antwoord niet, zou wel graag willen weten wanneer het opgestuurd gaat worden :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 09:48

Varekaj schreef:
gini: aveve ben ik geweest, die hadden dus niks behalve grasmaaierdozen, en die doen ze niet weg. Krefel idem, die dozen waren flink te groot en dan komt er alleen omwille de maat al 20€ verzendkosten bij.

Mmm, ik denk dat je bij de Aveve een weinig behulpzame medewerker had, want ik kan amper geloven dat die geen grote dozen hebben. Alleen al bepaalde diervoedermerken komen in gigantische dozen. Maar goed, daar heb je niets aan. ;)
Heb je geen Aveve-achtige winkel waar ze ook paardensportspullen verkopen of een grote ruitersportwinkel? Harry's Horse levert vaak in zeer grote dozen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 10:15

het liep er vol studenten volgens mij. Ben eerder eens in een nader filiaal geweest (groter) en die hadden er toen ook geen. Ze herbruiken ze zelf of doen ze direct weg maar je kon er toen wel 1 ''aanvragen'' die ze dan bijhielden voor je. Door verhuis woon ik daar nu fiks eind af helaas.
Ruiterzaak had ook niks.

Zaterdag ga ik naar de zadelmaker voor nieuw zadel te bestellen, die verkoopt ook tuig. Die heeft er misschien en ga ook eens binnenspringen bij maxi zoo op de baan daarheen.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 11:19

|o had een partij van 10 nieuwe dekjes (5 nieuwe collectie zelfs) van imperialriding op MP gezet voor 275 euro.
De nieuwe collectie dekjes zijn advies verkoop 49,95 euro.

Krijg ik biedingen van 125, 130 en 135 euro.

Dus die van 135 gemaild, ja ze zoek dekjes van 12 - 13 euro per stuk.

Heb ze succes gewenst met verder zoeken.
:evaw:

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 11:43

Varekaj, ik kan me echt niet voorstellen dat het zó moeilijk is een grote doos te vinden... en zaterdag is pas over 2 dagen, moet die meid nóg twee dagen langer wachten. En dan maar hopen dat die er wel eentje voor je hebben en dan moet je nog verzenden... kom op, zo moeilijk is het echt niet, dan maak je van twee één doos bijvoorbeeld, ook dat is niet zo moeilijk met een beetje knippen en tapen. Ik snap niet dat het allemaal zo gecompliceerd moet zijn en dat je de persoon die het zadel gekocht hefet zo eindeloos laat wachten.
Jij was vast ook degene die begin van de week het geld had en hier schreef dat je pas vrijdag ofzo het zadel ging versturen := Ik zou daar niet blij mee zijn als ik je zadel had gekocht...

Edit: ik zie dat dat jij dat inderdaad was... en die meid zit al 16 dagen op het zadel te wachten inmiddels (geteld vanaf de dag dat jij zei dat het geld binnen was!).

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 11:49

Wooh ik zou hier als koper ook echt niet blij mee zijn.

Bij de supermarkten liggen vaak dozen en geloof me een lays doos, van de chips, is groot genoeg voor een zadel en anders inderdaad van 2 dozen 1. En vast nog een hoop andere dozen die groot genoeg zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 11:54

Ik zou er om eerlijk te zijn ook niet heel blij van worden.. Genoeg manieren om dat zadel te versturen, inderdaad twee grote dozen aan elkaar maken en 4 rollen tape eromheen.. Gaat ie ook niet stuk, houdt alles goed bij elkaar..

Of ga eens langs een van de grote verzendbedrijven en kijk of je daar een doos kan krijgen of desnoods kopen...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 11:54

AnneXxX schreef:
Wooh ik zou hier als koper ook echt niet blij mee zijn.

Bij de supermarkten liggen vaak dozen en geloof me een lays doos, van de chips, is groot genoeg voor een zadel en anders inderdaad van 2 dozen 1. En vast nog een hoop andere dozen die groot genoeg zijn.

Ze hebben ook vaak bananendozen, even vragen bij de groente afdeling, zijn ook erg groot :j

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:01

Bananendozen past geen zadel in hoor, die zijn te laag.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:02

2 op elkaar wel

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:03

Anders bij Action 2 verhuisdozen (€1,80 per stuk) halen en die op elkaar schuiven.
Mits dat past natuurlijk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:45

mag ik er even op wijzen dat ik bijna dagelijks les heb tot 18u en dat dat ook gewoon sluitingsuur is? dat is ook gemeld aan de koper en die had er geen problemen mee. Net zoals dat koper ook nu al heeft laten weten dat er geen haast achter zit.

Bezochte winkels zonder resultaat:
Kruidvat. grootste doos is pampers en daar kreeg ik er maar 1 van mee. Heb er minstens 3 nodig om geheel van te maken, dun karton ook.

Ruitershop: geheel geen doos ter beschikking

delhaize: supermarkt. Alleen kleinere doosjes, dun karton.

Aveve: niks ter beschikking zoals al gezegd, volgend filiaal is 20km.

krefel: alleen dozen die fors buiten formaat vallen en ook niet altijd beschikbaar (stalgenootje ging uitkijken).

Colruyt: supermarkt. Ook alleen kleinere dozen, ze houden ook niks opzij. Op=op en ik zit echt aan een megagroot filiaal.

Verder heb ik alleen de maxi zoo nog, dan de zadelmaker (30km rijden enkel). Het verzendpunt zelf heeft geen verpakkingsmateriaal.

Ik baal even hard hoor, ben net verhuisd, had nette doos opzij gehouden en aangezien de boel verzonden was is de rest de deur uit.
Het zadel zit nu half in 1 doos, de zweetbladen moeten nog verpakt worden maar zelfs met halve rol duct-tape vind ik het gammel. Dan liever 1 grote stevige, ook omdat het naar de andere kant van Europa moet.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:52

Is zou dan gewoo een verhuis doos kopen kost een paar euro, maarja, dan kan je het wel eindelijk opsturen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 12:53

Jadeleigh263 schreef:
Is zou dan gewoo een verhuis doos kopen kost een paar euro, maarja, dan kan je het wel eindelijk opsturen...

Dat zou ik dus ook doen.. En even kijken welke verzendpunten er allemaal in je buurt zijn, hier kunnen we inmiddels zelfs bij de Gamma versturen, en misschien eens kijken wanneer er koopavonden zijn of wanneer vrienden de stad in gaan en vragen of zij het kunnen versturen voor je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:03

dichtste verzendpunt is een kleine schoenenzaak, daar had ik het dus aangeboden. Naar een ander punt (vb Gamma) is nu geen optie, want ik heb de verzendkosten al 1x betaald en de schoenzaak is ervan op de hoogte. Als ik nu van punt verander gaan ze die weer aanrekenen.

Geen idee waar ik een verhuisdoos kan vinden. De dozen die ik nu had heb ik verzameld op mijn werk vorige zomer.

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:07

Action, gamma bouwmarkten..

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:08

Ikea heeft ook verhuisdozen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 13:24

Leen bakker heeft ook verhuisdozen.

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:03

Varekaj,
Kan je niet naar een verhuisbedrijf gaan?
Of naar Bartsmit, Intertoys, van die groothandel zaken, Ikea...

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 15:05

En anders elektronica winkels? Daar haal ik nog wel eens een doos. :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:24

ik heb een paar advertenties op MP staan, er staat duidelijk in vermeldt: bieden excl. verzendkosten. Krijg ik een bod van iemand, ga daar mee akkoord en vraag hoe ze het verstuurd wil hebben. Antwoord: incl. verzenden ga ik akkoord. Ja daaaaaaaag!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 19:19

dozenprobleem is opgelost :D tijdens een pauze zag ik iemand van het onderhoudspersoneel een hele kar grof karton wegrijden, en toen ging een lampje branden. Die kerel aangesproken en yep, dozen in overvloed! Er is net nieuw IT-spul geleverd, en zij houden die dozen (in echt alle soorten en maten) bij voor oa studenten kleuter en lager onderwijs, die vragen er ook vaak om als knutselmateriaal.

Zadel staat ingepakt en klaar voor verzenden intussen, morgen vertrekt het voor de 2e keer richting nieuwe thuis :)