Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:gini: aveve ben ik geweest, die hadden dus niks behalve grasmaaierdozen, en die doen ze niet weg. Krefel idem, die dozen waren flink te groot en dan komt er alleen omwille de maat al 20€ verzendkosten bij.

had een partij van 10 nieuwe dekjes (5 nieuwe collectie zelfs) van imperialriding op MP gezet voor 275 euro.
Ik zou daar niet blij mee zijn als ik je zadel had gekocht...AnneXxX schreef:Wooh ik zou hier als koper ook echt niet blij mee zijn.
Bij de supermarkten liggen vaak dozen en geloof me een lays doos, van de chips, is groot genoeg voor een zadel en anders inderdaad van 2 dozen 1. En vast nog een hoop andere dozen die groot genoeg zijn.
Jadeleigh263 schreef:Is zou dan gewoo een verhuis doos kopen kost een paar euro, maarja, dan kan je het wel eindelijk opsturen...
tijdens een pauze zag ik iemand van het onderhoudspersoneel een hele kar grof karton wegrijden, en toen ging een lampje branden. Die kerel aangesproken en yep, dozen in overvloed! Er is net nieuw IT-spul geleverd, en zij houden die dozen (in echt alle soorten en maten) bij voor oa studenten kleuter en lager onderwijs, die vragen er ook vaak om als knutselmateriaal.