Hier stapelwolken. Als de zon weg is niet erg warm..
Nell_
Geplaatst: 05-06-13 14:00
esje01 schreef:
Ik zit in de zon te genieten van beschuit met muisjes! Ons wondertje is er ,Bas! Kan mijn geluk niet op
Gefeliciteerd, geniet ervan
Shirley
Geplaatst: 05-06-13 14:09
Gefeliciteerd ! Uiteraard ook voor de trotse mama en papa
fargo
Geplaatst: 05-06-13 14:11
esje01 schreef:
Ik zit in de zon te genieten van beschuit met muisjes! Ons wondertje is er ,Bas! Kan mijn geluk niet op
Gefeliciteerd met je kleinzoon! Geniet er maar van!
Sjors
Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-13 15:20
esje01 schreef:
Gefeliciteerd ! Helemaal gezond ?
Heerlijke dag trouwens!
Marcella
Geplaatst: 05-06-13 15:46
Inderdaad heerlijk weer.
Volgens meneer bedrijfarts heb ik niks en kan ik een maandag gewoon aan het werk. En dat van mijn rug stelt ook niks voor. Heb ik dus net zoveel aan als de artsen die ik vroeger gehad heb, want als die hun werk nu gewoon beter hadden gedaan dan was dit te voorkomen zijn geweest. Maar mag dus met mijn duizelige kop op de trap staan ramen zemen.
Prima maar dan ga ik dus een maandag op de fiets naar het werk en dan heb ik alleen maar risico ook nog op slijmbeursvliesontsteking in mijn knie (openbaar vervoer te duur en word niet vergoed). Maar hopelijk is het maandag ook nog heerlijk weer dan kan ik op de fiets genieten.
Marcella,die bedrijfartsen sporen niet,echt hoor. Nou het is bloedjeheet op de wei. Het was leuk voor vandaag,maar het mag nu wel weer wat minderen met de temperatuur. En een rerenbui zou ook niet gek zijn. Pfff ik kan zó slecht tegen die hitte. Maar nog 15 weken en dan begint de Herfst alweer. Heb je ook prachtig weer,maar niet zo heet.
Marcella
Geplaatst: 05-06-13 16:49
Had eigenlijk niet anders verwacht zeker, omdat dit een bedrijfsarts is die betaalt word door mijn werkgever dus zal altijd in het voordeel van werkgever spreken. Maar straks even medeling maken bij de Abvokabo, want er zijn meer klachten binnen gekomen.
maar ga even heerlijk wandelen naar de cesar therapie en kan dan gelijk weer genieten van het heerlijke weertje.
Het was bij ons op de wei wel lekker! Lekker Pokkewindje! Héérlijk! Mogen van mij iets meer wolken zijn. (ik zeg niet dat het grijs moet zijn, hè... maar af en toe wat schaduw is lekker)
Marcella, je treft echt geen goede bedrijfarts... Ik heb goede en slechte gehad in het verleden. Eén heeft me geweldig geholpen en de laatste heeft me gewoon genaait en dat heeft er lekker aan bijgedragen dat ik mijn baan kwijt ben. Daarom zou ik toch mijn eigen huisarts inschakelen hier, kijken of hij/zij iets kan doen, want zo is het gewoon gevaarlijk voor je.
Esje01: Gefelicteerd, oma!
Marcella
Geplaatst: 05-06-13 18:26
Esje01 gefeliciteerd en dubbel genieten zo.
En morgen eerst maar eens naar ha en dat maar afwachten.
Agossie dan zou ik zelf een onafhankelijke bedrijfsarts in de hand moeten nemen. Maar ga gewoon alles regelen via de vakbond ben niet voor niks lid. Moest trouwens ook maar gewoon met de auto naar het werk, want hij zag niet het probleem om met duizeligheid achter het stuur te zitten.