Daarnaast zit je dan denk ik ook met invoerkosten en alles wat er bovenop komt, weet ik zo even niet uit mijn hoofd haha, is een paar pagina's terug uitgelegd geloof ik.
_Tara_
Geplaatst: 14-08-13 16:22
Suus___ schreef:
Op de iPad doen de linkjes t wel 1,4,6 en 18 besteld
Ik denk dat ik 3 en 6 ook ga bestellen. Vind dat wel erg gave kleuren! Ook net even anders dan normaal. Roze daar heb ik al zoveel tinten van
Dankjewel, nu maak je me weer aan 't twijfelen door te zeggen dat je 'm lelijk vindt Heb net wel deze nog gevonden, ook gaaf: http://www.ebay.com/itm/New-Stylish-Ser ... 3a83c925fa (de Colorful Sky). Misschien vind ik die wel mooier.
Anoniem
Geplaatst: 15-08-13 11:14
Oke, weird.. Had een mascara van Etude House besteld, die kreeg ik een week geleden ofzo in de post. Krijg ik vandaag weer post, nog een mascara? Dezelfde
Ik ben op zoek naar een soort van omslagdoek voor over m'n schouders, ik wil dit graag dragen op een zwart jurkje wanneer ik naar een bruiloft ga... Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee welke zoekterm ik moet gebruiken, hebben jullie een idee? Bedankt vast!
@Ossie96, een soort stola of?? Ik heb een hele gave stola, wel gewoon in de winkel gekocht, maar die zijn duur Dus als het gewoon simpel mag inderdaad op scarf of shawl
Kent/heeft iemand van jullie zo'n antiklitmassageborstel van de Primark? Zo ja, lijkt dit daarop? http://www.ebay.com/itm/Comfortable-Mas ... 53f997c52b Ik heb namelijk over die van de Primark heel goede verhalen gehoord, en als dit erop lijkt wil ik het wel proberen.
Edit2; heb de tangle teezer even gegoogled, en zo'n ding hebben we liggen voor mijn verzorgpaard. Maar ik vind hem voor paardenmanen in elk geval niet zo veel doen.
Tangle teezer idd! Dat is wat jij ook bedoelt, Dinniej. Die van de Primark is een neppe tangle teezer.
liedje89
Geplaatst: 15-08-13 19:44
Als je vind dat die niet werkt zou ik het niet doen. Het principe is namelijk gewoon hetzelfde een plastic kam met pinnetjes van 2 verschillende lengtes. Ik denk trouwens wel dat de manen van een paard echt een heel ander haartype zijn dan mensenhaar. Ik zou de borstel van mijn paard ook nooit in mijn eigen haar gebruiken dan trek ik er veel te veel uit en de tanden staan te ver uit elkaar.
Wendy1978
Geplaatst: 15-08-13 19:46
Ik kan niet meer zonder mijn tangle teaser (Voor mijn eigen krulhaar) Hoe duur is de neppe versie dan?
Dinniej
Geplaatst: 15-08-13 19:51
Die van de Primark €1,50 en die van Ebay iets meer dan een dollar geloof ik. Maar de pinnen zijn wel dikker dan van zo'n Tangle Teezer.
Edit; haha Liedje, snap ik, ik heb hem ook niet zelf uitgezocht. Maar voor de staartharen van mijn verzorgpaard kan het ook weinig kwaad, het werkt gewoon niet want de pinnen zijn te slap voor zulke stugge haren.
Lang geleden dat ik iets heb gekocht op Ebay, maar net weer geld uitgegeven haha! Kon op Nederlandse websites geen leuke hoes vinden voor mijn Kobo Mini en aangezien ik deze van plan ben veel en vaak mee te nemen in mijn rugtas en ik alles daar zeg maar altijd maar een beetje in smijt (borstel, sleutels en andere 'scherpe' dingen), wil ik wel echt heel graag van die washand af (die nu om de ereader heen zit hahaha) en een echt hoesje.
Heeft iemand wel eens een krultang op ebay besteld? Ik wil graag een grote (minimaal 1 inch) en dacht wellicht zijn die op ebay ook wel goedkoop verkrijgbaar maar hoor graag eerst meningen
Ossie96
Geplaatst: 16-08-13 08:01
Selka schreef:
@Ossie96, een soort stola of?? Ik heb een hele gave stola, wel gewoon in de winkel gekocht, maar die zijn duur Dus als het gewoon simpel mag inderdaad op scarf of shawl
Precies, in de winkel zijn ze zo duur... Dus ik ga eerst ff op Ebay neuzen