Wij gaan a.s zaterdag lekker 2 dagen naar Brussel. Alles is vanaf vrijdag in kerstsfeer en de kerstmarkten zijn dan ook al gereed Het wordt ongeveer 4 graden en 's nachts gaat het vriezen.. Heerlijk! Zou niet leuk zijn daar met 15 graden rond te lopen...
Gefeliciteerd Purny! Vanmorgen viel de temperatuur weer mee, maar gister was t best koud...
Mintgroen
Geplaatst: 27-11-14 12:26
purny schreef:
Dit is mijn laatste kerst thuis... ik heb een studiootje!
Gefeliciteerd!!!
En Brussel, heel leuk!!!!
NatassJa
Geplaatst: 27-11-14 21:00
Ja ben echt benieuwd! Ben er nog nooit geweest!
4 jaar geleden naar Parijs geweest, 3 jaar geleden naar Berlijn, 2 jaar geleden naar Antwerpen, vorig jaar Londen. Al die steden waren wel écht kerst! Dus hoop dat Brussel net zo mooi is
Thnx allemaal! Ben net terug van een zeer leuk lesje... nou ja het begon minder leuk... Mijn vaste paardje was 3 weken uit de running wegens schimmel. Ik zat eerst op een ander paard waar ik absoluut niet mee kan werken dus ik mocht gelukkig op mijn vaste paardje. Uiteindelijk had ik haar netjes aan het been en liep ze door, maar ze viel terug en ik gaf haar een klein tikje bij op haar billen.. normaal kan ze daar dus tegen en doet ze niks en dat had ik me ook ingeprent maar dit keer gaf ze een kleine bok, meer een jolig bokje en schiet naar voren in de galop... Ze kan dus echt heel gemeen bokken en dan ligt ook echt vrijwel iedere ruiter eraf, maar bij mij bokte ze nooit. Toen ik haar toesprak(ik communiceer graag met mijn peerd) ging ze ook echt ja knikken.. de muts! God wat hou ik van haar...
Purny gefeliciteerd met je eigen stekje! Natasja veel plezier in brussel! Silence toestemming voor de boom gekregen. Takkie muis wil ook graag een boom.. Choce kijkt uit naar SR! Waar staat het glazen huis deze keer eigenlijk? Ik heb gisteren een paar kleine kerstinkoopjes gedaan voor mn nichtje. Omdat ze autistisch is mag ze niet alleen winkelen en mag ze van haar moeder geen kerstspullen kopen voor haar kamer. Daarom heb ik besloten om haar wat voor sinterklaas te geven. Het zijn een 60cm hoge nepboom, lichtjes voor in de boom, kerstballetjes en een snoer voor op haar kamer geworden. Hoop dat ze er blij mee is.
Het is nog geen 5 december takkie, heb nog geen idee! Denk dat haar moeder het een heel mooi gebaar vindt dat ik haar dochter blij kan maken met zoiets kleins (:
Praxus verkoopt ze vanaf vandaag , even kijken en wat voor soort misschien een blauwspar of toch gewoon een groene nordmann.. En even verder op toer in het dorp , wil zowieso een kleinere
Hoi! Zou ik me hier misschien mogen melden? Ik ben gekkkkk op de winter en alles wat ermee te maken heeft! Tot de feestdagen vind ik het heerlijk om lekker binnen te zitten met hopelijk wat sneeuw en gezelligheid, en na de feestdagen begint voor mij het schaatsseizoen. Ben dus echt al flink aan het duimen voor echte vrieskou na oud en nieuw zodat ik m'n schaatsen weer uit het stof kan trekken!